6 помилок, які роблять 95% музикантів

Часто музиканти витрачають масу сил на репетиції, написання і запис пісень, стають успішними, але все ж здійснюють грубі помилки, без яких могли б просуватися набагато швидше.

1. Немає чіткого розуміння власного бренду

Коли ви починаєте займатися музикою і плануєте розвиватися, важливо розуміти, що все, що вас оточує, позначається на вашому іміджі. Причому, буквально все: починаючи від назви вашої групи і закінчуючи вашими особистими перевагами, аж до того, що ви говорите на публіку і що пишете в соціальних мережах.

І чим більше розходження між вами і посилом вашої творчості, тим більше шанувальники будуть відчувати це протиріччя і нещирість. Що більше «розмитий» ваш образ і бренд в цілому, то менше у вас фанатів.

Для артиста цілісність – це одна з найважливіших складових як іміджу, так і творчості. Відповідайте собі на питання: якими ви хочете, щоб люди вас знали? Від цієї відповіді буде відштовхуватися простіше.

2. Просування тільки в інтернеті

Безперечно, на сьогоднішній день просування в інтернеті – це самий оптимальний варіант. Але не варто забувати і про інші способи просування: класичний PR, старе-добре «сарафанне радіо», радіо, спонсорство, прямий маркетинг. Так для шанувальників ваші успіхи стануть помітні набагато швидше.

3. Неправильна робота з людьми в інтернеті

Дотримуйтесь правил етикету не тільки в реальному житті, але і в мережі. Не треба набридати шанувальникам, не треба запрошувати фаната, який, наприклад, живе в Києві, на ваш концерт в Одесі, якщо ви пишете пісні часто, то не надсилайте їх фанатам по одній – краще надіслати відразу декілька. Пам'ятайте, що надмірна нав'язливість тільки відлякає ваших слухачів. Але спілкуватися з аудиторією теж необхідно, навіть якщо ви вже фактично «зірка».


4. Боязнь продавати

Якщо ви на своїх концертах не розповідаєте, що, окрім музики, ще є продукція вашої групи, то як шанувальники зможуть про це дізнатися? Не бійтеся говорити зі сцени, це зіграє вам на руку. Тільки не перестарайтеся – важливо зловити ту тонку грань між рекламою власного бренду і активним «впарюванням», не перетворюйтеся в торгових представників.

5. Немає продажу ваших переваг

Мало просто анонсувати виступи та інші заходи, де ви будете задіяні. Важливо ще й зацікавити аудиторію – розповісти, чому саме вони повинні бути присутніми там, куди ви запрошуєте їх. Наприклад, мало сказати «Приходьте о 18:00 – ми будемо грати». Треба сказати: «Приходьте о 18:00 – ми граємо справжній рок, буде багато цікавих людей, хороша випивка – і це все за смішні гроші». Ви самі здивуєтесь, як добре працює така проста схема.

6. Немає навику продажів «лицем до лиця»

Насправді, вміти себе презентувати – це певне мистецтво. І мова йде не про тривалих оповіданнях, а про 30-секундної промови, яка повинна зацікавити людину для продовження розмови. Розкажіть про те, яку музику пишете, для кого ви це робите, кому може бути цікаво, і чим саме. У шоу-бізнесі зв'язки вирішують все, так що не виключено, що ви буквально в ліфті можете зустріти свого майбутнього продюсера. Також подбайте, щоб завжди при собі були пару ваших успішних записів, щоб, у разі чого, відразу дати послухати співрозмовнику.

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]