8 порад від гітарних кумирів

1. Steve Vai

Оновлюйся!
"Рухайся на незвідані території - це ключ до успіху. Грай один і той самий матеріал, поки це не стане для тебе простіше простого. Вводь у свої заняття нові акорди, лади. Записуй свою гру щотижня і аналізуй, наскільки ти просунувся за цей термін. Ти повинен миттєво сприймати новий матеріал, щоб пальці моментально знаходили потрібне місце на грифі і щоб це звучало природно".

2. Ritchie Blackmore

Знайди себе.
"Хороший спосіб зрозуміти, в чому ж твоя індивідуальність - це взяти магнітофон, замкнутися в темній кімнаті, де тебе ніхто не буде переривати, і просто пограти під ритм-машину. І після цього, відкриються всі карти, і ти побачиш - ось цей риф прийшов від цього хлопця, а цей риф - он того хлопця, а ось ці два, три ріффа - твої. Після цього можна концентруватися на своїх риффах і шукати свій власний звук".

3. James Hetfield

Будь напоготові!
"Не тримай гітару у валізі або чохлі, нехай вона завжди буде під рукою. Грай постійно протягом дня, від п'яти до сорока п'яти хвилин, це набагато продуктивніше ніж багатогодинні заняття. Грай де завгодно. Дуже часто вистачає п'яти хвилин, щоб попрацювати над технікою або яким-небудь пасажем. Ідея цього способу - це розслаблена робота, як у стрільця. Завжди тримати зброю при собі і бути напоготові".

4. Bob Brozman

Динаміка.
"Щоб вивчити динаміку звукодобування, підключи гітару і розкочегарь підсилювач на повну. Тепер грай арпеджіо дуже спокійно і тихо, поступово збільшуючи гучність. роби це тільки з допомогою посилення вилучення. Мета цієї вправи - змінити динаміку, не змінюючи положення рук. Багато гітаристів для того, щоб змінити динаміку змінюють положення руки на грифі, і кута медіатора і в результаті все закінчується тим, що група звучить дуже солоденько, і вони не досягають тієї потужності, як хотілося б. Не йди їхнім шляхом. Просто безперервно грай фразу, варіюючи гучність і атаку з допомогою звуковидобування".

5. Jimmy Page

Розслабся.
"Найважливіша річ, коли ти хочеш збільшити швидкість - це розслабитися. Не перенапрягай м'язи понад їх можливостей. Займайся протягом приблизно півгодини, а потім зроби перерву на кілька хвилин. Це особливо важливо, коли ти намагаєшся зіграти щось складне для твоїх пальців. Коли я був ще хлопчиком, то займався сидячи перед телевізором. Я не надто концентрувався на грі, і в кінцевому підсумку це допомогло мені не зажиматься, і, тим не менш, я домігся техніки і витривалості. Ніколи не продовжуй грати, якщо відчуваєш біль. Ніколи. Розрив сухожиль - це не жарт".

6. John Duarte

Не дивлячись.
"Відрегулюй налаштування підсилювача і еквалайзера на слух, а не дивлячись на значення регуляторів. Просто закрий очі і крути ручки до тих пір, поки не знайдеш краще звучання. Мене завжди дивує, що, коли відкриваєш очі, - налаштування зовсім не ті, що чекаєш, - баси майже на повну, або верху на 10 або ще як-небудь".

7. Jim Hall

Асоціюй соло з літературою.
"Думай про своє соло, як про параграф. Тобі потрібен бездоганний початок, середина і кінець. Розглядай музичні фрази як речення, і стеж - чи не плутаєшся ти в пунктуації і побудові. Адже коли ти розмовляєш, адже ти робиш паузи, правильно? І це звучить природно. Якщо цього не робити, то слухач просто занудьгує. Те ж саме буде і з аудиторією, якщо твоє соло буде безрозмірним і не обдуманим. Ти просто втратиш увагу слухачів".

8. Michael Molenda

Поміняй струни.
"Так! Це самий тупий, найпростіший, найдешевший і самий очевидний спосіб покращити твій звук, і все ж, дуже багато гітаристів не розуміють, наскільки важливо регулярно міняти струни. Їх не переконає навіть п'яний кенгуру з кулеметом Гаттлінга приставленим до їх голови. Вони не тільки втрачають нюанси звуку, але також забруднюють свою гру, використовуючи стерті, які втратили енергію струни. Не вступай в цей клуб. Поекспериментуй з різними калібрами і сплавами, знайди ті, які дійсно допоможуть тобі поліпшити техніку і звук".

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]