Rosin Pirastro
Висока якість каніфолі забезпечує хороше звуковидобування без найменших скрипів навіть тоді, коли нанесений найтонший її шар. Загальні правила застосування наступні: для скрипки та альта використовують тверду суху каніфоль, для віолончелі - середньої твердості, а з контрабасом слід використовувати м'яку каніфоль.
Модель | Опис | Фотографія |
Oliv/Evah Pirazzi | Темно оливковий колір. Відносно м'яка каніфоль із низьким ступенем формування пилу. Забезпечує щільне звучання, володіючи відмінним зчепленням зі струнами та низьким рівнем шуму. Добре поєднується зі струнами з кишок і Evah Pirazzi. | |
Eudoxa | Жовто-помаранчевий колір. Повний і круглий звук. Особливо підходить для струн "Eudoxa" і "Chorda". | |
Obligato/Violino | Колір дикого меду. Соковитий округлий звук. Добре підходить для синтетичних струн низького і середнього натягу. | |
Tonica | Помаранчевий металік. Середня жорсткість та ступінь зчеплення зі струнами. Підходить для струн Tonica. | |
Gold | Помаранчевий. Особливо вдало підходить для струн Gold з кишок. | |
Schwarz | Чорний колір. Темна, жорстка каніфоль підходить для сталевих струн. | |
Goldflex | Золотий. Каніфоль підвищеної жорсткості, змішана із золотим пилом. Для універсального використання. | |
Cello | Малиновий. Каніфоль підвищеної жорсткості для віолончелі. | |
Cellisto | Каніфоль кольору вишні. М'яка якісна каніфоль для віолончелі. |
Коментар від "Музикант.укр"
Каніфоль, звичайно, може надати велику допомогу в різноманітних областях, але особливо вона необхідна для смичка віртуоза!