Олексій Пасько, гітарист українського гурту HELL:ON, про струни Galli RS1046

Олексій Пасько, гітарист українського гурту HELL:ON, погодився поділитися з нами деякими своїми враженнями про італійських струнах Galli, на які він не так давно вирішив перейти.

Вибір струн для мене - це дуже тонке і комплексне питання. При виборі струн я завжди намагаюся орієнтуватися тільки на свої відчуття, уникаючи впливу колег. І роблю це я не з снобізму, а лише тому, що гра на інструменті (читай: на струнах), особливості звуковидобування і «звуковідчуття» - речі суто індивідуальні. Тому на чужу думку цілком покладатися не варто, більше того, навіть сам музикант може змінювати свою думку про струни протягом якогось проміжку часу.

Наприклад, існують струни, які максимально ефективні і ефектні (!) в студійних умовах, показуючи вищий клас, але виявляються зовсім «непоказними» в умовах щільного концертного графіку турів. Вони швидко втрачають оригінальне звучання, стаючи від концерту до концерту дедалі тьмяніше, та й відчуття при грі стають далекими від комфортних. Часто буває так, що змінювати струни перед кожним концертом я фізично не встигаю. І ось тоді цей фактор набуває першочергового значення. Зустрічаються і «робочі конячки», яні не зривають зірки з неба при першому розгляді, однак демонструють чудову довговічність. Вони здатні зберігати «заводські» звукові і тактильні характеристики навіть переживши кілька концертів. Практична користь незаперечна, адже в цьому випадку я можу бути впевненим у своєму звуці! А це дуже важливий момент, без якого зробити якісне шоу нереально. Можливо, серед читаючих ці рядки і є любителі змінювати струни перед кожним концертом, але я до таких не належу.

Тому, отримавши комплект струн Galli RS 1046 від магазину «Музикант», так би мовити, на пробу, був налаштований не те щоб скептично, але насторожено. Отже, якщо людей зустрічають по одягу, то струни по упаковці. Це дозволяє, як мінімум, отримати перше враження про продукт, оцінити рівень відношення виробника до свого дітища. Що ж, одяг не підвів: і коробочка досить щільна і струни упаковані в дуже міцний водовідштовхувальний пакет, все виразно і на рівні.

Тепер, що стосується звуку. Встановивши струни на свій основний робочий інструмент Fernandes Vortex Elite, я був приємно здивований дзвінкому і «яскравого» звучанню струн на навіть на не під'єднаному до підсилювача інструменті. Це вельми обнадійливий початок! Я граю важку музику і використовую сильно перевантажений звук. Існує думка, що при цьому підсилювач і ефекти нівелюють звучання самих струн. Не можу не погодитися, що частково це має сенс, але тільки частково. Зрештою, важливі читабельність звуку, особистий комфорт, почуття інструменту, відчуття під пальцями і т.д.

Щоб віддавати залу максимум енергії, потрібно по справжньому відчувати музику, отримувати задоволення від гри. І ось тоді і згадуються струни.

Але повернемося до Galli RS 1046. Після вельми переконливого «вступу», належало перевірити їх у польових умовах, благо як раз мені випали пара концертів. Так склалося, що ми з колегами по групі живемо в різних містах, а тому поїздкам на концерти незмінно передують «генеральні» репетиції, на яких збирається весь склад. Саме цим я і вирішив скористатися для тесту нових струн, побоюючись виходити на сцену з неперевіреним набором.

Повинен сказати, що все пройшло на рівні. Не скажу, що почув у своєму звучанні що-небудь «таке», але струни показали себе «надійним партнером». Через кілька репетицій і два концерти, незважаючи навіть на мою вельми «агресивно-експресивну» манеру гри, вони все ще «живі». Звучать, тримають ноти, зберігають приємні відчуття при торканні. Так що тепер я можу сміливо рекомендувати струни Galli як колегам по цеху, так і всім, хто цікавиться даним питанням.

Отримати більш детальну інформацію та замовити струни Galli можна у нас на сайті >>>

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]