Ampeg

У корпусі, розділеному внутрішніми перегородками на чотири камери, встановлено вісім десятидюймовых динаміків (по два в кожній камері). Акустична система, здатн..
У світі професійних бас-гітарних підсилювачів голови Ampeg SVT - це абсолютно особливий клас. Слідуючи істинним традиціям Ampeg, SVT-4 PRO пропонує музикантам б..
Показано з 1 по 2 з 2 (всього 1 сторінок)
Ampeg

1969 був роком стадіонного року. Але багато бас-гітаристів зіткнулися з проблемою нормального посилення з достатньою потужністю. Якщо гітаристам вистачало стін з Marshall, гір з Hiwatts і вантажівок Dual Showman, то басистам доводилося задовольнятися 50-ватними підсилювачами, що звучали десь на задвірках величезних сцен. Саме в цей не радісний для бас-гітаристів час з'явилася компанія Ampeg, заснована дизайнерами підсилювачів Bill Hughes і Roger Cox з одного боку, і Bob Rufkahr і Dan Armstrong з іншого. Озброївшись ідеєю "створити найбільший і найпотужніший басовий підсилювач" ці геніальні особистості видали на гора перший 300-ватний, повністю ламповий підсилювач під назвою Super Vacuum Tube - скорочено SVT, який був представлений в 1969 році на NAMM-Show в Чикаго.

Музична громадськість була вражена не тільки потужністю видаваної підсилювачем, але і конструктивними особливостями. В підсилювачі стояло чотирнадцять (!!!) ламп, шість з яких були масивні лампи оконечника 6146. Щоб раскочегаритb такий підсилювач, в ньому були встановлені масивні трансформатори, що створюють настільки потужні магнітні поля, що, за чутками, могли викликати генетичні мутації, якщо перебуває поруч з підсилювачем досить тривалий час. Відразу ж напрошувалося питання, що за кабінети можуть витримати таку міць? Ampeg дали відповідь і на це питання. Спеціально для першого SVT були розроблені 2 кабінету з 8х10" динаміками. Так почалася історія компанії Ampeg. І, можливо, ця історія не була б настільки успішною якби не один цікавий факт, що відняв ім'я компанії до не бувалих висот і звів його в статус легенди. Все сталося по волі випадку, коли керівництво Ampeg все ще займалося доведенням своїх прототипів. У 1969 році почався світовий тур Rolling Stones, і дорожня команда у п'яному і наркотичному угарі, який супроводжував групу під час їхніх гастролей, забули про різницю у живленні між Америкою та Англією. Коли Rolling Stones отримали свої підсилювачі Fender, і Keith Richards включив перший з них в американську розетку, результат був дуже плачевним. Нарешті зрозумівши, що все обладнання групи розраховане на англійське живлення, техніки почали терміново шукати заміну. Тур-менеджер групи Ian Stewart зв'язався з Rich Mandella, голівудськім представником Ampeg, і попросив у нього кілька підсилювачів для Rolling Stones.

"Підсилювачі SVT зробили для звуку бас-гітари теж саме, що свого часу зробив Marshall Super Lead для електрогітари. Вони подарували цьому інструменту індивідуальність".

Розуміючи, яка удача йому посміхнулася, Rich Mandella вислав всі прототипи, які у нього були, на студію Warner Brothers, де Rolling Stones готувалися до початку американського туру. Keith, Mick Taylor і Bill Wyman настільки сподобалися нові для них підсилювачі, що вони почали розганяти їх до максимально можливої ​​гучності, підключаючи одну голову до іншої. Коли один з підсилювачів, в який грав Keith Richards, вже готовий був расплаівіться, Rich Mandella вимкнув живлення, рятуючи тим самим єдині у своєму роді прототипи перших підсилювачів Ampeg. Так як до масового виробництва голів SVT було ще далеко, Rich Mandella був зарахований до штату дорожньої команди на час американської частини туру Rolling Stones. Все що йому необхідно було робити, так це стежити за тим, щоб учасники групи не вивели з ладу обладнання під час концертів. На перший погляд просте завдання, але виконати його було ох як не просто, враховуючи крутий норов музикантів і постійний стан впливу наркотиків і алкоголю на їхню психіку. Докладну інформацію про ці тури Ви можете знайти в документальній роботі, а якщо Ви горите бажанням почути звучання перших підсилювачів Ampeg, то послухайте "Get Yer Ya Ya's Out", один з кращих живих альбомів у світі.

З тих пір ім'я Ampeg міцно закріпилося серед музикантів по всьому світу. Концепція підсилювачів SVT зазнала безліч змін, але оригінальна модель досі випускається під назвою Ampeg SVT-VR. Одного разу Scott Malandrone, редактор журналу Bass Player, написав про Ampeg наступне: "Підсилювачі SVT зробили для звуку бас-гітари теж саме, що свого часу зробив Marshall Super Lead для електрогітари. Вони подарували цьому інструменту індивідуальність". Краще й не придумаєш.

www.ampeg.com