Ashdown

Немає жодного товару цього виробника.

Ashdown

Ashdown Engineering. Це британська компанія – виробник інструментальних підсилювачів. Засновник компанії – Mark Gooday. Протягом дванадцяти років Mark Gooday був керуючим директором і співвласником такого гіганта по виробництву басових підсилювачів, як Trace Elliot. Його свіжий погляд на дизайн і технології допомогли стати Trace Elliot однією з провідних компаній на ринку, а зелений значок став чимсь типу ікони у світі бас-гітар. У 1992 Mark і його партнер Фред вирішили продати Trace Elliot американської компанії KAMAN. За умовами продажу Mark мав з ними п'ятирічний контракт, але в нього з Американцями були розбіжності із приводу розвитку компанії. Вони закрили багато відділень і мали намір продати Trace Elliot. Дізнавшись про це, він хотів викупити компанію назад, але цього не вийшло. І, коли в 1997 році у нього закінчився п'ятирічний контракт, він залишив компанію. Після чого в 1998 році вона була продана компанії Gibson.

Більш ніж рік потому Mark заснував ASHDOWN Engineering. ASHDOWN дуже швидко зарекомендував себе головним гравцем на ринку басового посилення з репутацією підсилювачів з багатим насиченим тембром і потужним звуком. До кінця 1997 року перші продукти Ashdown були відправлені на японській виставці, де відразу ж одержали резонансний успіх. Першим підсилювачем Ashdown був 500Вт Klystron Bass Magnifier. Ще коли Mark був у Trace Elliot, він намагався спростити управління і зробити його більш простим і зручним у використанні. Ці ідеї були перенесені і на Ashdown. Як він пише: «Моя ідея була створити басові підсилювачі з відмінними якісними показниками, з м'ясистим звучанням, з гарним запасом по перевантаженню і простим управлінням. Але так само я хотів зробити його зовнішній вигляд впізнаваний». Дійсно, стиль - поняття дуже важливе для Ashdown. Mark Gooday в дизайні дуже цінує оригінальний стиль. Мабуть, найбільш впізнавана деталь дизайну будь-якого Ashdown це стрілочний індикатор, який став більшою емблемою компанії, ніж сам логотип.

На ринку басових підсилювачів вже були присутні SWR, Ampeg, Trace, трохи вповзав на ринок EDEN, але залишалося місце для простого потужного підсилювача з гарним тембром і розбірливістю. На думку Марка, SWR і Trace мають чистий тембр, але мають недостатню реакцію на пасивні бас-гітари. Ampeg має потужний читаний звук, але трохи замилений тембр. Тому в Ashdown Марк хотів об'єднати тембр SWR/Trace і читаність Ampeg. Бас-гітаристи - рецензенти пробували підсилювачі і вони дійсно реагували на їх стиль гри. На них можна було грати по різному, на різних інструментах, чого не відзначалася на інших підсилювачах. Підсилювач Ashdown став частиною музичної індивідуальності музикантів, які його використовували. У 1998 році повна лінійка ABM і MAG голів, кабінетів і комбо підірвала ринок і, супроводжувана захопленими відгуками музикантів і преси, ASHDOWN набирала обертів. Після деяких пошуків динаміки Celestion були замінені динаміками Blue Line, що відмінно виглядають. Як казав Mark: «Celestion виробляє хороші динаміки, але я хотів отримати чогось більшого, і вони не могли мені дати той звук, який у мене був за часів Trace Elliot. Я доклав багато сил для створення кращих кабінетів. Celestion зараз майже підійшли до того рівня, що ми зробили з динаміками. Але вони зберегли свій тембр. Так що я щасливий моїми власними динаміками, які тепер мають великі магніти і більш товстий дифузор. Блакитне покриття - це захисне покриття, а не напилення на дифузори».

Лінійка Ashdown Electric Blue Combo - це 130-ватні, початкового рівня з 12 або 15 дюймовими динаміками басові комбо. Mark характеризує їх багатшими, вище ніж підсилювачі початкового рівня. З п'ятиполосний еквалайзером, Professional DI , Deep switch, Bright Switch, EQ switch і Tuner out. Дещо пізніше Ashdown створили лінійку гітарних підсилювачів для електрогітар під назвою Fallen Angel. Вони виробляються, як тразисторні з ламповим преампом (Pre-Amp Tubes), так і у повністю лампових версіях. Вони відразу були відзначені музикантами і критиками, як професійні підсилювачі з багатими тембральними характеристиками і потужним щільним саундом. Вся гітарна тема Ashdown має дві вихідних майстер-гучності. Це дуже зручно, так як ви отримуєте можливість використовувати в живій роботі два рівні на кожен зі звуків, не витрачаючи на цю маніпуляцію канал. Комбіки і голови з ламповими преампами (Pre-Amp Tubes) включають в себе вбудовані DSP ефекти, Reverb, Delay, Chorus, Flanger.

180 Fallen Angel - повністю лампова голова, в 2003 році англійці присудили їй перше місце в категорії "понад 1500 доларів". Вона має два розриви для зовнішніх ефектів, таким чином, ви можете підключити до кожного каналу незалежну обробку і при бажанні запускати їх послідовно або паралельно. Штатні кабінети зроблені з товстої фанери і споряджені чотирма Celestion Vintage 30. Комбіки для електроакустичних гітар це Radiator 1, Radiator 2, і Resonator 1. В даний час в лінійці гітарних підсилювачів є тільки Fallen Angel 180. Виробництво інших гітарних підсилювачів перенесено Ashdown в свою дочірню компанію Hayden. Вельми значний список музикантів, що використовують у своєму арсеналі підсилювачі і кабінети Ashdown, дає зрозуміти, що спектр використання їх продукції дуже широкий. Деякі з них це: Adam Clayton / U2, JJ Burnel / The Stranglers, Guy Pratt / Pink Floyd, Roxy Music, David Gilmour, Madonna, Jerry Meehan / Robbie Williams, Lee Sklar / Phil Collins, Paul Mackartney і багато багато інших.

www.ashdownmusic.com