
Трохи про компанію Final Audio
Final — компанія, яка продає високоякісні навушники під власною торговою маркою Final, а також займається розробкою технологій компонентів, плануванням продукції, дизайном, виробництвом та продажами.
Компанію було засновано 2007 року. Вона починалася як дочірня компанія великого американського виробника роз'ємів Molex; 2014 року вона стала незалежною завдяки MBO нинішньої управлінської команди. Зараз це те, що Ви б назвали його другим формуванням.
З моменту початку продажів навушників торгової марки у 2009 році їх підхід до хорошої якості звуку та дизайну, що відрізняється від моделей інших великих виробників електроніки, привернув увагу, і вони створили власне унікальне місце як у Японії, так і за кордоном.
>
Зокрема, в Європі їхня продукція продається не лише у магазинах високоякісної аудіотехніки, але також у високоякісних універмагах та відомих магазинах стилю життя, таких як Paris’ Colette, і їх продаж стабільно зростає з кожним роком.
Такі продукти, як навушники, відносяться до категорії, відомої як сучасні електроприлади, цінність яких є найвищою, коли вони абсолютно нові.
Проте Final Audio хотіли б створювати навушники, які сподобаються людям і які продовжуватимуть використовувати їх майже так само, як механічний наручний годинник, який у майбутньому цінуватиметься як антикваріат.
Для цього необхідно втілити дизайн продукту та спосіб його розгляду, включаючи систему сервісу, як конкретну організацію чи структуру.
Final Audio прагнуть стати організацією, в якій люди можуть працювати, відчуваючи, що кожен аспект, включаючи створення структури компанії, цікавий.