Звукознімачі

FRED був розроблений як прототип PAF Pro з піднятою серединою. Джо Сатріані відзначив унікальність датчика підкреслювати середньо-верхній діапазон частот і..
Звучання басових датчиків зазвичай описують використовуючи агресивну термінологію, наприклад "неймовірна подача" або "громоподібні низи", ал..
Woody SC - це пасивний магнітний звукознімач для розеток, який забезпечує яскравий, чистий акустичний тон, який відмінно підходить як для енергійної гри, так і ..
Woody HC - це пасивний, безшумний магнітний звукознімач, який забезпечує теплий, насичений акустичний тон, який відмінно підходить для всіх видів акустичної гри..
Новинка
Новинка
EMG Fat 55 – це ключ до багатогранного звучання та професіного контролю у Вашому музичному виконанні. Набір звукознімачів EMG Fat 55 – це втіленн..
Новинка
Новинка
Звукознімачі DiMarzio Relentless Middle  Це першокласна еволюція у світі бас-гітарної апаратури. Новий вигляд і функціонал об'єднуються завдяки інно..
Новинка
Новинка
Звукознімач EMG P5 Розроблений на основі визнаного EMG P, спеціально створений для п'ятиструнної бас-гітари, являє собою винятковий музичний аксесуа..
Дуже "музичний" звукознімач для заміни стандартних датчиків типу Jazz Bass®. Ultra Jazz™ бере за основу традиційне звучання F..
Woody XL - це пасивний, безшумний магнітний звукознімач з регульованими полюсними наконечниками, який забезпечує акустичний тон повного спектра, який відмінно п..
Не доводиться сумніватися в тому, що звукознімачі на електрогітарі грають істотну роль у формуванні її звучання. Неправильно підібрані датчики навіть найдорожчу..
EMG-85 був розроблений в якості заміни для EMG-58 та відрізняються від оригіналу EMG-58 в кращу сторону. Незважаючи на те, що EMG-85 за вимірюваннями має більш ..
EMG-85 був розроблений в якості заміни для EMG-58 та відрізняються від оригіналу EMG-58 в кращу сторону. Незважаючи на те, що EMG-85 за вимірюваннями має більш ..
Не дивлячись на те, що в звукознімачі EMG-60 все ще є обмотка, яка містить керамічні магніти для забезпечення найяскравішої атаки багатьох моделей хамбакер..
Дуже "музичний" звукознімач для заміни стандартних датчиків типу Jazz Bass®. Ultra Jazz™ бере за основу традиційне звучання Fender® Jazz..
Новий True Velvet™ Bridge був спеціально створений для того, щоб отримати достатньо яскраве, але не тонке звучання. Не так важко створити класичний сингло..
Слід визнати, що це трохи дивне назва для не найпотужнішого звукознімача, але спробуйте його з яскравим підсилювачем і все стане на свої місця. Від самого почат..
Система DiMarzio The Angel PZ поєднує в собі п'єзозвукознімач Shadow Nanoflex з підсилювачем для отримання класичного акустичного звучання. Установка в..
Якщо Вам подобається звучання Super Distortion в бриджі, але хочеться більше середини і пом'якшеного верху, то ця модель - саме те, що Вам потрібно! Ха..
Характер звучання Super Distortion еквалізований: з підйомом у високочастотній області та ослабленням у низькочатсотній. Встановлюється біля грифа. Мо..
Поєднуючи в собі яскраве звучання DiMarzio Model P®, та теплоту й "округлість" звучання DiMarzio Model J™ цей набір звукознімачів зможе розк..
Найперша та найпопулярніша модель синглового датчика з шумоподавленням. Абсолютно універсальна, вона має класичне, трохи більш щільне ніж оригінал, стратове зву..
Звучання басових датчиків звичайно описують використовуючи агресивну термінологію, наприклад "неймовірна подача" або "громоподібні низи", ал..
Активний 4-х смуговий передпідсилювач / еквалайзер з параметричною серединою   Особливості Для установки в корпус акустичної гітари Регулюв..
Новинка
Новинка
Звукознімачі Relentless P від DiMarzio – це неперевершений рівень удосконалення для вашого Precision Bass. Відступаючи від звичайного звучання P-Bas..
Показано з 25 по 48 з 49 (всього 3 сторінок)
Звукознімачі

Звукознімачі. Історія звуку

ХХ століття по-своєму “відредагувало” усі сфери життя людини. Музика не стала винятком. По-новому почали писати композитори, інакше зазвучали оркестри, а шум епохи вже вимагав і гучнішого звучання музичних інструментів. Насамперед, цього вимагали від найбільш тихих із них, серед яких – і гітара. Звук спочатку підсилювали мікрофонами, але перші їх зразки були занадто великими, суттєво спотворювали звук та, що найстрашніше, – ускладнювали рухи виконавця, який змушений був увесь час стояти безпосередньо перед ними.

Звукознімач для гітари - Музикант

Техніка, як відомо, на місці не стоїть. Дуже скоро, а саме в 1924 році, інженер-винахідник Ллойд Лоер (Lloyd Loar), який працював у компанії Gibson, винайшов перший зразок магнітного звукознімача. Серійні електрогітари стали вироблятися вже з 1931 року. Гітари, обладнані звукознімачами, увійшли в активний вжиток вже у першій половині 30-х років минулого століття. Почалась так звана ера “знятого” звуку. Перші зразки звукознімачів теж були далекі від ідеальних параметрів: мали великий розмір та спотворювали звук (що, до речі, пізніше стало перевагою).  

За принципом дії звукознімачі поділяються на п’єзоелектричні та електромагнітні. Перші частіше за все можна зустріти на гітарах з нейлоновими струнами. Сфера застосування других – всі гітари та інші інструменти, на які встановлюють металеві струни.  

Як це працює

Як зазначено вище, основними типами звукознімачів є п’єзоелектричні (електроакустичні) та електромагнітні. Існують також інші види, але їх використання не таке поширене та не робить погоди в світі звуку. П’єзо, в принципі, може “зняти” звук будь-якого інструмента, але це часто недоречно.

Якість звуку, який знятий за допомогою електромагнітних звукознімачів, безпосередньо залежить від сердечників та котушок (вони відповідають за рівень сигналу та за його тембральне забарвлення – іншими словами, за звучання інструмента в цілому).

Всі звукознімачі можна розділити на активні та пасивні. Перші мають попереднє посилення звуку, тобто подають на підсилювач більш потужний сигнал. Їхньою основною перевагою є те, що якість “знятого” звуку залежить лише від самого звукознімача та має більш низький рівень шумів. Пасивний є лише проміжною ланкою між струнами та підсилювачем.

Електромагнітні звукознімачі більш поширені, бувають двох основних видів. Перший – сингл, має одну котушку. Він дає більш точний та чіткий звук, але й має більшу чутливість до електромагнітних перешкод. Рівень сигналу в нього нижче, ніж у другого виду – хамбакера. Цей тип звукознімача обладнаний двома котушками, а його сила трохи більше ніж у два рази вища за аналогічні показники синглу. Хамбакер “знімає” не такий чистий звук, але при використанні ефектів більше підкреслює їх.

Наш товар, Ваш звук

Звукознімач для гітари можна придбати в Інтернет-магазині Musician.UA, який створений музикантами для музикантів. У «Музиканті» Ви знайдете саме той продукт, який відповідатиме всім Вашим вимогам та підкреслюватиме індивідуальний стиль гри. Звукознімачі придбати можна як в мережі наших магазинів у Києві та Одесі, так і у Інтернет-магазині, який дозволить підібрати будь-який товар з нашого асортименту, а в разі необхідності Ви можете скористатись консультацією в режимі онлайн.

Звукознімачі для електрогітари та звукознімачі для акустичної гітари представлені в нашому магазині такими брендами як Seymour Duncan, EMG, Fernandes, Guitar Tech та багатьма іншими.

Придбати звукознімач для акустичної гітари також не проблема, адже магазин Musician.UA робить все, аби Ви не переймались через дрібниці та отримували лише задоволення від занять музикою. З вибором саме того звукознімача, який буде відповідати всім Вашим вимогам, допоможуть визначитись консультанти нашого магазину, адже ми зацікавлені в тому, щоб Ви могли максимально розкрити свій музичний потенціал.

Встановити нове обладнання Ви можете, не виходячи з магазину – в нашому сервісному центрі, де професійні гітарні майстри на найвищому рівні та в найкоротший термін проведуть усі необхідні операції зі встановлення та налаштування нової деталі Вашого інструмента.