Yamaha FGX3
Серія FG Red Label, продовжуючи традиції легендарних гітар компанії Yamaha, які випускалися в 1960-х роках, має привабливий вінтажний зовнішній вигляд і високоякісні компоненти.
Цілісна верхня дека з ялини Sitka
Ця ялина, як правило росте в Канаді і Алясці, пропонує широкий діапазон середніх і низьких частот. Звук щільний і сфокусований, особливо добре підходить для гри акордів або для ритмічного пальцевого виконання.
Нижня дека і обичайка з цілісного червоного дерева
Деревина махагоні (червоне дерево) має більш повільну перехідну реакцію, ніж інші деревини музичних порід, сприяючи теплому тону з потужним середньочастотним діапазоном.
Нова скалопірована система зв'язок верхньої деки
При визначенні звучання FG Red Label, в компанії Yamaha мали намір запропонувати теплий тон, який ідеально підійде для сучасної фолк музики і авторських пісень. Ретельно вимірюючи і експериментуючи, було зроблено кілька поліпшень, які дозволили поліпшити низькочастотний відгук без шкоди для довговічності. Ці зміни оптимізовані для природних характеристик деревини і для кожного типу дизайну деки.
Поліпшення акустичного резонансу (Acoustic Resonance Enhancement)
Ексклюзивна технологія Yamaha Acoustic Resonance Enhancement (A.R.E.) використовує тепло, вологість і атмосферний тиск для прискорення "старіння" деревини. Процес А.R.Е. дає інструменту насичений, вінтажний тон, що виробляє звук, як якби Ви грали на інструменті вже довгі роки.
3-смуговий система звукознімачів + преамп Atmosfeel
В системі звукознімачів Atmosfeel використовується п'єзосенсор в бриджі для передачі низьких частот, мікрофон для низьких і середніх частот і контактний датчик спеціальної розробки для передачі високих частот. В результаті виходить повноцінний, природний тембр з простими елементами управління, які дозволяють легко отримати відмінний звук при підключенні.
Просте і інтуїтивно зрозуміле управління для кожного стилю виконання
Управління преампом Atmosfeel дозволяє змішувати звук мікрофона з премікшованим звукознімачем. Регулятор Bass працює за принципом пікової еквалізації. Центральна частота підвищується при посиленні і знижується при ослабленні, так що низькі частоти, які можуть бути проблематичними на сцені, можуть бути видалені, але ніколи не додані.