До чого призводять важелі, які керують клавішами?
У першому десятилітті XVIII століття винайшли інструмент, який грає “тихо та голосно”. Бартоломео Крістофорі сконструював перше фортепіано, і з його появою світ значно збагатився.
Від монохорда до синтезатора
Німець Готліб Шредер і француз Жан Маріус могли б заперечити цю думку, оскільки для них клавішний музичний інструмент був справою усього життя. Паралельно зі знаменитим італійцем вони так само опікувалися розробкою цього інструмента. Але історія знає безліч подібних “збігів”. Зараз нам відомі електромеханічні, електронні, клавішні, самозвучні ударно-клавішні, але був час, коли існував тільки монохорд, і місцем його виникнення вважається Древня Греція. Це був ящик із натягнутою поверх струною. Поступово кількість струн збільшувалася, і через віки комусь спало на думку зверху розташувати клавіатуру.
Так, згодом з’явився клавікорд, який декілька століть не давав спокою допитливим умам представників музичної інженерії. Вони відчували його потенціал і прикладали масу зусиль для удосконалення. Але скільки б не старалися, було одне завдання, яке вони ніяк не могли вирішити. Це гучність. Звук клавікорда не був об’ємним і яскравим. І раптом одного разу в італійському містечку Падуя у XVIII столітті з’явився інструмент, звук якого видобувався за допомогою оббитих пружним матеріалом молоточків. Музичні інструменти, клавішні, зокрема, ще ніколи не знали такої популярності. Це було початком нової епохи, епохи forte і piano.
Що важливіше, клавіша чи важіль?
Це запитання з категорії «що було раніше: курка чи яйце?» Ми бачимо тільки чорно-білі панельки, а решта механізму дбайливо прихована від наших очей. Тому створюється враження, що клавіші головніші. Але відповідь очевидна: ні клавіші, ні важіль. Має значення лише той, хто натискає. Звичайно, багато що залежить від якості інструмента, але, все ж таки, магію створює виконавець. Історія піанізму зберігає дивовижні імена – І.С.Бах, В.А.Моцарт, М.Лисенко, Ф.Лист, Ф.Шопен, В.Косенко, С.Рахманінов і багато інших. Їхній внесок у виконавське мистецтво і розвиток фортепіанної музики не лише складно переоцінити, його навіть майже неможливо перевершити. Це як прагнути на повітряній кулі долетіти до місяця.
Клавішні музичні інструменти
Клавішні музичні інструменти завжди ставлять перед солістом високу планку, і відсів, як правило, відбувається на ранніх етапах. Річ у тім, що заняття необхідно починати у ранньому віці, приблизно з 3-4 років. До речі, Р.Шуман був переконаний: «Якщо хочете стати композитором, Ви повинні обов’язково опанувати фортепіано».
Наведемо ще один аргумент на користь важливості людини, яка натискає на клавіші. Ви коли-небудь бачили в оркестрі багато роялів? Там може бути кілька тромбонів, скрипок і альтів, але він майже завжди один. Його соло-природа зобов’язує бути найбільшим професіоналом своєї справи.
А Musician.UA лише допомагає придбати якісні важелі та клавіші.
Най-найкращі – це ми!
Чи довелося Вам відвідувати київський Костел Святого Миколая? Чули, як звучить орган? А тепер уявіть собі, що ми продаємо варіант навіть цього найбільшого і найгучнішого інструмента на планеті! Купити клавішні інструменти у нас означає гарантовано вигідно вкласти Ваш капітал. Якщо ми можемо продати орган, значить, ми можемо продати все! Комерційна угода для нас – це не лише процес оплати покупцем і передача товару продавцем. Це угода, в якій ми, Musician.UA, зобов’язуємося супроводжувати Вас і Ваш інструмент також у майбутньому, надаючи необхідні консультації і навіть оберігаючи Вас від необдуманих покупок.
Ми допоможемо Вам не просто купити клавішні, ми посприяємо тому, щоб Ви в жодному разі не пошкодували про згаяний час і кошти. Якщо у Вас удома бракує простору, необхідного, аби вмістити такого гіганта, як рояль або орган, ми рекомендуємо Вам придбати його цифровий аналог, digital-клавесин, піаніно або синтезатор. А за необхідності – порадимо викладача, завдяки нашому Клубу Музикантів, або допоможемо настроїти інструмент, адже в нашому Сервіс-центрі чудові майстри.