Онлайн-оплата 24/7


Оплата картами
Магазин «Музикант» приймає оплату:
- картами Visa/MasterCard у On-Line режимі (при замовленні оберіть оплату картою через систему Platon, LiqPay, PayMaster);
- перерахунком коштів за допомогою послуги «Оплата частинами і миттєва розстрочка» від «ПриватБанку»;
- за допомогою електронної системи WebMoney (при замовленні оберіть оплату картою через систему PayMaster).
Оплата в робочий час

Оплата готівкою
Ви можете оплатити товар готівкою двома способами:
- при отриманні замовлення за вказаною адресою (послуга діє для замовлення й доставки по Києву);
- при отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» у Вашому місті або за допомогою служби доставки «Ін Тайм»: відправлення накладеним платежем (при відправленні накладеним платежем комісію за накладений платіж і доставку замовлень оплачує покупець).

Оплата перерахуванням
Оплата безготівковим розрахунком здійснюється на основі рахунку-фактури, який менеджер відправляє на Вашу електронну адресу.
Якщо Ви плануєте здійснити оплату за допомогою безготівкового розрахунку, вкажіть «Оплата безготівковим розрахунком» у коментарях до замовлення. Всі необхідні реквізити будуть вказані у рахунку.
Всі операції щодо оплати здійснюються у гривні, за допомогою готівкового або безготівкового розрахунку.
При безготівковому розрахунку доставка здійснюється після зарахування коштів на рахунок.
Товар на виплату

Товар на виплату
Ми пропонуємо Вам можливість придбати будь-який товар, оформивши безвідсоткову виплату частинами. Тобто, Ви не переплачуєте за товар ані копійки! Зробити це легко: обравши товар у магазині, Ви оплачуєте перший внесок і забираєте свою покупку, а впродовж наступних 10-ти місяців сплачуєте решту від загальної суми.

Умови покупки на виплату в Інтернет-магазині Musician.ua:
- рекомендований перший внесок складає 50-60%;
- для постійних клієнтів із позитивною історією платежів можливий внесок від 30%;
- решта суми сплачується рівними частинами впродовж наступних 6-ти місяців від моменту покупки.
Кредит
Ми надаємо можливість онлайн-кредитування. Ви зможете придбати музичні інструменти й обладнання в кредит за допомогою послуги ПриватБанку «Оплата частинами і миттєва розстрочка». Вам необхідно мати карту цього банка, за допомогою якої Ви сплачуєте товар частинами, оформивши замовлення на нашому сайті.
Доставка 7 днів на тиждень

Магазин «Музикант» – це оперативна доставка і гарантія збереження! Без очікування й хвилювань про цілість Вашої покупки:

Ми працюємо швидко
У зв'язку зі збільшенням кількості замовлень в передноворічний період, доставка замовлень може здійснюватися в період від 1 до 3 днів. Ми, як і раніше, будемо намагатися доставляти Ваші замовлення якнайшвидше.

Доставка по Україні
По території України товар буде доставлений Вам, згідно з термінами компанії-перевізника.

Самовивіз
Також Ви можете самостійно отримати своє замовлення у наших магазинах в Києві та Одесі.

Доставимо безкоштовно
Якщо вартість Вашої покупки складає понад 1000 гривень, доставка по Україні здійснюється безкоштовно*.
Якщо ж замовлений Вами товар коштує менше 1000 гривен, необхідно оплатити доставку (вартість по Україні – 50 гривень).
* виняток можливий лише у разі покупки акційного товару
Найпоширеніші запитання та відповіді
У цьому розділі Ви знайдете відповіді на запитання, які найчастіше ставлять наші Покупці. Якщо ж Ваше запитання тут не представлене, не засмучуйтесь: просто поставте нам це запитання, заповнивши форму нижче, і ми відповімо Вам!
Який у Вас графік роботи?
Наші оффлайн-магазини працюють без перерви та вихідних: у Києві з 10.00 до 21.00, в Одесі – з 9.00 до 19.00. Години роботи Інтернет-магазину: 10.00-19.00.
Контакти
- ТЦ Новий привоз (Одеса) - 09:00-19:00 / Щодня
- м. Київ, вул. Солом'янська, 5, 1 поверх - 10:00-19:00 / Пн-Пт
Яка адреса магазину?
«Музикант» – це мережа оффлайн-магазинів у Києві й Одесі, а також Інтернет-магазин.
Адреси Ви знайдете тут: Контакти
Чи можна приїхати до Вас в офіс?
Як я можу оплатити своє замовлення?
Як оплатити товар за безготівковим розрахунком?
Якщо Ви плануєте здійснити оплату за допомогою безготівкового розрахунку, вкажіть «Оплата безготівковим розрахунком» у коментарях до замовлення. Всі необхідні реквізити будуть вказані у рахунку.
Чи можлива оплата замовлення банківською картою?
Так, можлива.
Детальніше дізнавайтеся тут: Оплата
Як придбати товар в кредит?
Можливі два варіанти:
Розстрочка та кредит
- онлайн-кредитування за допомогою послуги ПриватБанку «Оплата частинами і миттєва розстрочка»;
- безвідсоткова розстрочка від «Музиканта».
В яких банках можна оформити кредит на Ваші товари, і як це зробити?
Ви можете придбати наші товари в кредит за допомогою послуги ПриватБанку «Оплата частинами и миттєва розстрочка». Крім того, можлива безвідсоткова розстрочка від «Музиканта».
Детальніше тут: Розстрочка та кредит
Яка гарантія того, що після передплати замовлення я його отримаю?
Стовідсоткова – згідно з чеком, випискою, платіжним дорученням і т.д., які є гарантією.
Якими службами здійснюється доставка по Україні?
Доставка здійснюється за допомогоюДоставка
- УГППС «Укрпошта»
- «Нова пошта»
- Cлужба доставки «Iн Тайм» та почтоматів.
Яка вартість доставки по Києву?
Якщо вартість Вашої покупки складає понад 1000 гривень, доставка по Києву здійснюється безкоштовно*. Якщо ж замовлений Вами товар коштує менше 1000 гривень, необхідно оплатити доставку (вартість по Києву – 50 гривень).
* виняток можливий лише у разі покупки акційного товару
Доставка
Який період доставки по Україні?
По території України товар буде доставлено Вам, відповідно до термінів компанії-перевізника.
Доставка
Що робити, якщо товар мені не привезли?
У такому разі звертайтесь у центральний офіс.
Контакти
На які товари надається гарантія?
Гарантія надається на всі товари, крім:
- витратних матеріалів (струни, барабанні палички, щітки, кабельна продукція, роз’єми і т.п.);
- духових інструментів;
- програмного забезпечення.
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
За гарантійним обслуговуванням звертайтесь у будь-який наш магазин або центральний офіс
Контакти
Яка гарантія збереження товарів у дорозі?
Гарантію на товари, які знаходяться в дорозі, надає компанія-перевізник.
Чи можу я обміняти або повернути товар?
Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Зверніть увагу, що товари належної якості, які були у використанні, не підлягають поверненню продавцю, згідно зі ст.9 закону України "Про захист прав споживачів":
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
Ви є платником ПДВ?
Так