FutureMusic №4 (лютий 2018)
Навряд чи знайдеться студія більш впізнавана і шанована, ніж Еббі Роуд. І на те є вагомі причини. Наприклад, 90% матеріалу, коли-небудь випущеного групою Бітлз, було записано саме в цих стінах. За останні шістдесят років незліченну кількість музикантів записало тут свої найгучніші хіти - від Pink Floyd і Genesis до Adele і Kanye West. У цьому номері ми відкриємо завісу і покажемо всю «кухню» легендарної студії зсередини.
Крім того, один з провідних міксинг-інженерів студії, Гордон Девідсон, проведе детальний майстер-клас по відома. Стаття з рубрики «Керівництво» розставить всі крапки над «i» в питанні роботи з референсними треками, а велика стаття з рубрики «Теорія і практика» змусить серйозно замислитися про тезу «краще менше, та краще».
У номері:
► Abbey Road Studios: майстер-клас
Глава відділу звукового виробництва Майрек Стайлз влаштував нам екскурсію по п'яти основним студіям і розповів про їхню історію. Ми запрошуємо вас оцінити разом оркестрове пишність Першої студії, пройти по слідах Чудової четвірки в прискіпливо задокументованої Другий студії і заглянути в дві нові кімнати на Abbey Road. І найголовніше - ми зведемо цілий трек на Abbey Road в супроводі штатного інженера Гордона Девідсона ( «Хоббіт», «007 Спектр», «Залізна людина») + ВІДЕО.
Піонери звукозапису:
У своїх матеріалах ми дуже часто пишемо про всілякі технології, що моделюють знамените спадщина минулих років, але набагато рідше розповідаємо безпосередньо про сам спадщині. У створенні цієї статті взяв участь сам Домінік Педлер (Dominic Pedler), автор книги про музику Бітлз "The Songwriting Secrets of The Beatles». Ми детально розглянемо студійні техніки, винайдені самою легендарною групою в світі, і побачимо, як їх творчі стосунки з продюсером стали визначальним фактором для сучасної студійної роботи.
► Робота з референс:
Чи траплялося таке, що ваш свіжоспечений хіт, відмінно звучить вдома / в студії, не йде ні в яке порівняння з «фірмовими» треками, особливо якщо послухати його в машині або в клубі? Знайома всім ситуація. Зазвичай початківцям продюсерам радять порівнювати свою музику з «комерційними» треками. Звучить просто, але як це правильно робити? Щоб допомогти вам у цьому питанні, ми зібрали цілу купу порад і прийомів. У цій статті ми покажемо, як використовувати загальнодоступні інструменти, а також спробуємо деякі спеціалізовані плагіни.
► Менше означає більше:
Всі ми любимо щільні, вражаючі мікси, і в цьому нескінченному пошуку потужного і привабливого звуку легко припустити, що правильне рішення - зробити кожну частину треку якомога більш яскравою і такою, що запам'ятовується. Насправді часто вірно зворотне: концепцію «голосно» можна продати тільки в тому випадку, якщо слухач вже знайомий з концепцією «тихо». У цьому великому матеріалі ми детально розглянемо техніки, які допоможуть досягти багато малим.
► Майстер-клас:
Black Sun Empire - легендарний датський колектив драм-н-бейс в колаборації з молодим даруванням, Pythius, детально препарують свій спільний бенгер Scarif. У часовому відео музиканти діляться секретами прокачування Сінт, методами леерінга ударних і безліччю інших прийомів зі свого арсеналу! Обов'язково для перегляду!
► Інтерв'ю:
Ернест Грін, він же Washed Out, розповів про процес роботи над своїм останнім «візуальним альбомом» Mister Mellow, які вийшли на Stones Throw. Джеймс Холден ділиться секретами студійної роботи, зізнається в любові до модульних синтезаторів і розповідає про створення The Animal Spirits. Francesco Tristano - музикант, який об'єднує світ класики і техно, про своєму класичному альбомі Not For Piano (2007). Роман Селіверстов - композитор, саундпродюсер Bubble Studios, автор саундтрека до фільму за мотивами коміксу «Майор Грім» - розповів про свій досвід роботи в кіновиробництві та про роботу в кращих студіях світу.