FutureMusic №7 (травень 2018)
Зведення - хитра штука. Скільки б туторіалів по еквалізації і компресії Ви ні поглинули, Вам все одно потрібно знайти свій шлях і стиль щодо частотного балансу, динаміки, стереополя і простору. Професіонали витрачають цілі роки, та що там, - десятиліття, відточуючи свою майстерність. Адже мало навчитися робити технічно «конкурентоспроможний» мікс - пісня повинна володіти індивідуальністю, здатної налагодити емоційний зв'язок зі слухачем. Саме тому в статті «Безкомпромісна зведення» ми вирішили залишити в стороні банальні поради і перейти до самим нетривіальним технікам і прийомам, які допоможуть вивести ваші мікси на новий рівень!
Однак навіть найякісніший мікс можна легко зіпсувати на фінальній стадії. Як не дивно, тема мастерингу і донині досить щільно оповита пеленою домислів і всіляких помилок. Наприклад, багато хто вважає, що мастеринг - це незбагненна наука, що вимагає дорогокоштовної студії і досвіду завдовжки в життя. Нонсенс. Ми розповімо про те, як отримати професійний результат своїми руками у себе вдома. Інструменти, прийоми, теоретичні аспекти та практичні приклади - все це в статті «Мистецтво мастерингу».
У номері:
Мистецтво мастерингу
В сучасній музиці якість звучання не менш важливо, ніж, власне, музична складова. Треки повинні гідно витримувати конкуренцію інших релізів в рамках свого жанру. У цій статті ми проведемо вас через весь процес мастерингу і поглянемо на нього з точки зору звичайного продюсера електронної музики, а заодно спробуємо розвіяти пелену таємничості і викрити це «темне мистецтво» раз і назавжди!
Безкомпромісна зведення
У цій розлогій статті ми постараємося відповісти на одвічне питання будь-якого більш-менш досвідченого продюсера: «Що відрізняє хороший, читається і збалансований мікс від виняткового?» Ми розповімо про нестандартні техніках, прийомах і концепціях, здатних вивести якість вашої роботи на новий рівень. Від хитрощів сайдчейна до тонкощів паралельної еквалізації, - ми витягнемо вас із зони комфорту!
Майстерня / Тактики і стратегії
У статті з рубрики «Майстерня» ми на прикладах покажемо, за допомогою яких інструментів і як змусити ваші мікси звучати максимально широко.
А в рубриці «Тактики і стратегії» відомий фахівець з музтеорії Дейв Кльюс познайомить вас з концепцією діатонічної заміни акордів. Це не тільки стане в нагоді для демонстрації вашої ерудиції перед друзями, але і допоможе урізноманітнити ваші акорди!
Керівництво: Arturia Minibrute 2
Цього разу рубрика «Керівництво» присвячується оновленої версії доступного аналогового синтезатора від французьких розробників. Ми детально розглянемо нову полумодульну архітектуру інструменту, на практиці випробуємо його нові можливості і поговоримо про деякі неочевидних особливості.
Майстер клас:
У цьому більш ніж півторагодинну відео ви дізнаєтеся все про створення справжнього техно-роллера від Тома Хейдса - бельгійського фахівця з техно-музики. Крім того, ви зможете детально вивчити всі нюанси аранжування і відомості самостійно, адже музикант поділився з нами проектом для Ableton Live 10.
Інтерв'ю / В студії:
Лідер групи Tesla Boy Антон Севідов в ексклюзивному інтерв'ю для FM Russia розповів, звідки у нього виникла любов до синтезаторів, як складаються талановиті мелодії, і пролив світло на свій сольний проект.
Один з головних поборників сучасного британського техно Деніел Ейвері запросив нас до себе в студію з видом на Темзу і присвятив в процес створення свого другого повноформатного альбому Song For Alpha.
Заслужений ветеран берлінської електронної сцени Томас Шумахер розповів про тонкощі роботи з аналоговими синтезаторами під час запису своєї трилогії Natural Rhythm EP.