Marshall

12%
Педаль ефектів Marshall VT-1 The Vibratem виконана в кращих традиціях виробника - знайома і зручна форма в поєднанні з якісним і сильним звуком. VT-1 The Vibrat..
Футсвіч Marshall PEDL-91009 — Ваш надійний помічник у керуванні підсилювачами серії CODE від Marshall. Цей компактний і ефективний пристрій стане невід..

2200 ₴

У наявності
Новий футсвіч Marshall PEDL-10038 — Ваш незамінний помічник у світі гітарної музики! Цей 4-кнопковий контролер призначений спеціально для гітарних підсилю..
Новинка
Гітарний підсилювач Marshall SV20H пропонує неперевершене звучання, яке переносить Вас у світ легендарного звуку британських лампових підсилювачів. Цей апарат д..
Marshall Origin 20H уособлює саму суть того, що зробило бренд Marshall настільки популярним, і поєднує її з сучасними технологіями, щоб доставити «найвира..
Ламповий підсилювач для електрогітари типу голова, потужність 100 Вт, два канали, 3-смуговий еквалайзер, пружинний ревербератор, паралельна петля ефектів. Од..
Новинка
Відчуйте справжню потужність і виняткову якість звуку з гітарним підсилювачем Marshall DSL20HR. Цей невеликий, але потужний пристрій призначений для музикантів,..
Новинка
Завдяки своїй неповторності та унікальності, гітарний підсилювач Marshall 2555X Silver Jubilee став справжнім символом епохи. Випущений у 1987 році на честь 25-..
Новинка
Гітарний підсилювач Marshall 2245 (JTM45) Head — втілення принципових традицій світового бренду Marshall. У 1962 році, у невеликому магазині в Генвеллі, Д..
Marshall Origin 20C - це 20-ватний гітарний комбопідсилювач для тих, хто любить висловлюватися за допомогою інновацій. Marshall Origin 20C бере на себе сутні..
Гітарний комбопідсилювач Marshall MG30GFX — це не лише знаковий у своєму "золотому" дизайні, але й потужний звук, який приємно Вас здивує. Цей п..
Новинка
Гітарний комбопідсилювач Marshall MG15GR - це ідеальний вибір для тих, хто шукає потужність і якість звучання у компактному форматі. З потужністю 15 Вт він вияв..
Новинка
Неймовірний гітарний комбопідсилювач Marshall MG15GFX – це не просто підсилювач, а справжній витвір мистецтва у світі гітарної музики. Його знаковий дизай..
Marshall DSL40CR - двоканальний комбопідсилювач з 12-дюймовим динаміком Celestion V-Type, який видає чудовий звук і вирізняється гнучкістю налаштувань. Багатий ..
Ви знаходитесь у пошуках ідеального звучання для Вашої гітари? Marshall DSL20CR — Ваш найкращий вибір! Цей комбопідсилювач об'єднує в собі потужний зв..
Повністю програмований цифровий комбопідсилювач Marshall Code 50 поєднує в собі справжнє моделювання класичних і сучасних тонів підсилювачів Marshall з FX-ефект..
Новинка
Шукаєте ідеальний кабінет для Вашого гітарного підсилювача? Тоді Вам потрібно звернути увагу на Marshall SV212! Цей кабінет втілює в собі неперевершену комбінац..
Новинка
Гітарний кабінет Marshall MX112R вражає своєю унікальною комбінацією високоякісних компонентів та потужності звуку. Завдяки своєму 12-дюймовому формату, цей каб..
Новинка
Зустрічайте новийгітарний кабінет Marshall 1960BHW — перлину серед якісного музичного обладнання, яка принесе Вашій грі нові виміри якості звучання та ест..
Новинка
Кабінет гітарний Marshall 1960AHW — це втілення класичного звуку та класичної унікальної атмосфери 60-х років. Завдяки потужності 120 Вт та чотирьом динам..
Новинка
Marshall Shredmaster — це історична гітарна педаль ефектів, яка заслужила на свою славу в музичному світі. Це не просто перевидання, це автентична майстер..
Новинка
Підкорюйте сцену з неперевершеним звучанням гітарної педалі ефектів Marshall Guv'nor, виготовленої вручну у Великобританії. Ця педаль — втілення автен..
Новинка
Marshall Drivemaster — це втілення культури рок-музики, запропоноване у вигляді гітарної педалі ефектів, яка вражає якістю звуку та бездоганним дизайном. ..
Новинка
Педаль ефектів Marshall Bluesbreaker — це справжній шедевр, виготовлений вручну у Великобританії з використанням найвищої якості матеріалів. Її міцний кор..
Показано з 1 по 24 з 41 (всього 2 сторінок)
Marshall

Британська компанія Marshall Amplification була заснована власником магазину ударних інструментів і за сумісництвом барабанщиком Джимом Маршаллом (Jim Marshall). І якщо спочатку це були просто копії гітарного обладнання FENDER, то з часом, після модернізації, стали набувати індивідуальність. Так з'явився характерний «маршаловскій» crunch. Ще однією характерною особливістю підсилювачів Marshall, як власне і всіх підсилювачів HI-класу, є використання вакуумних ламп, як елементів підсилення.

Після досить успішної кар'єри барабанщика-артиста і барабанщика-педагога, Джим Маршалл вирішив зайнятися бізнесом. Так в 1962 році в Ханвелле (Hanwell), одному з районів Лондона, з'явився магазин ударних інструментів та аксесуарів до них. За словами Джима, багато гітаристів (зокрема Річі Блекмор, Піт Тауншенд та ін.), які часто заходили до нього в магазин, питали, чому Маршалл не продає/виробляє гітари і гітарне обладнання. Так Маршалл прийшов до того, що асортимент магазину повинен бути розширений. Зауважимо, що найбільш помітною продукцією серед гітаристів було гітарне обладнання FENDER. Підсилювачі Фендер були вкрай популярними, але в той же час дуже дорогими.

Джим Маршалл інтуїтивно відчував, що зможе виробляти більш доступну альтернативу американському виробникові, тому, не відкладаючи в довгий ящик він, заручившись допомогою свого інженера (попросту кажучи, майстра сервісного центру) Кена Брана, а також техніка Дадлі Крайвена, взявся за справу. За прототип був узятий найбільш вподобаний Fender Bassman 4x10 ". Вони зробили кілька дослідних зразків і вже «шостий варіант» був запущений у продаж під назвою "MARSHALL Sound". Примітно, що перші кілька зразків продукції практично повністю скопіювали Bassman. Спікери на той момент рідко були в змозі обробляти більше 15 Ватт. А значить, для використання 50-ватного підсилювача доводилося використовувати чотири динаміки. І якщо Fender використовував 10-дюймові динаміки фірми Дженсен, і поміщуючі їх в одному корпусі з підсилювачем. Маршалл вибрав варіант з чотирма 12-дюймовими Celestion, які були «замкнуті» в окремий кабінет (перший в історії!!!). Іншим істотними відмінностями були більш хай-гейнові лампи ECC83 в преампі і ємнісний резистор після регулятора гучності. Це нововведення додало підсилювачам гейна, і вони почали переходити в режим перевантаження на меншій гучності, ніж Bassman, а високі частоти були яскравіше виражені. Новий підсилювач, що спочатку називався Mark II, отримав назву JTM 45 на честь Джіма Маршалла та його сина Террі. Незважаючи на назву JTM 45 потужність підсилювача склала 30 ват. У 1965 році Маршалл уклав 15-річну угоду з британською компанією Rose-Morris, яка дала йому капітал для розширення виробничих потужностей. Пізніше Маршалл зізнався, що угода з Rose-Morris була «найбільшою помилкою з коли небудь зроблених... Вони збільшили ціну мого товару, який йшов на експорт на 55%, що по суті ізолювало нас від решти світу на 15 років ...» Контракт з Rose-Morris дійсно був не найвдалішим, але він залишав одну лазівку: в ньому не була прописана заборона на створення гітарного посилення під іншими торговими парками. Так з'явився бренд «Park amplification». З початку 1965 під маркою Park amplification Маршалл випустив цілий ряд підсилювачів. Більшість з них використовували напрацювання компанії Marshall, але й були і свої «напрацювання». Безпосередньо посилення Park amplification - це вже зовсім інша історія. Відзначимо лише, що в 1982 році підрозділ було закрито. І хоча пізніше Маршалл на час відродив бренд, але випускав під ним недорогі транзисторні підсилювачі, зроблені на Далекому Сході. Далі була відмова від ламп 6L6 на користь вітчизняних KT66 і створення в співдружності з Еріком Клептоном знаменитого підсилювача Bluesbreaker. У різний час з підсилювачами Marshall працювали практично всі гітаристи, які хоча б мало-мальськи щось з себе представляли. 

Для зниження витрат виробництва Маршалл почав пошук комплектуючих у Великобританії. Це призвело до використання трансформаторів виробництва Dagnall і Drake, а також до переходу на лампи KT66 замість 6L6, які широко використовуються в Сполучених Штатах. Ці зміни привели до більш агресивного звучанню підсилювачів Marshall, яке швидко стало популярним серед таких музикантів, як Ерік Клептон, який приходив до магазину Джона, щоб посидіти і пограти. Клептон попросив Джима Маршалла зробити комбопідсилювач з тремоло, який містився б в багажник його машини, і так народився один з найвідоміших підсилювачів Маршалла - "Bluesbreaker". Звук цього підсилювача в поєднанні з гітарою Клептона Gibson Les Paul Standard моделі 1960 чутно в альбомі The Beano групи John Mayall & Bluesbreakers.

Серед інших ранніх клієнтів були Піт Тауншенд і Джон Ентвістл з The Who, чиї пошуки додаткової гучності підштовхнули Маршалла до створення класичного 100-ватного лампового підсилювача. Кен Бран і Дадлі Крейвен, співробітники Маршалла, збільшили вдвічі кількість ламп на виході, додали більш потужний трансформатор живлення і додатковий вихідний трансформатор. Чотири таких підсилювача були зібрані і відправлені Піту Тауншенду і так народився Marshall Super Lead модель 1959, або Plexi. На прохання Піта Тауншенда Маршалл зробив кабінет з вісьмома 12" динаміками, на який зверху встановлювався підсилювач, що призвело до появи стека Marshall, культового явища у світі рок-н-ролу.

У цей час лампа KT66 стає все більш дорогою, тому що компанія MOV зіткнулася з активною конкуренцією з боку Mullard. Це призводить до ще однієї заміни ламп, і Маршалл починає використовувати в схемах підсилювачів потужності лампи європейського виробництва Mullard EL34. Вони мають інший характер овердрайву в порівнянні з KT66, завдяки чому підсилювачі Marshall починають звучати ще агресивніше. У 1966 році молодий Джиммі Хендрікс зайшов в магазин Джима і спробував різні гітари і підсилювачі. Джим Маршалл думав, що "завітав черговий американець, який хоче отримати щось задарма", але на його подив, Хендрікс сказав, що готовий купити підсилювачі прямо зараз за роздрібною ціною, якщо Джим забезпечить йому їх технічну підтримку по всьому світу. Джим Маршалл погодився і кілька співробітників з турової команди Хендрікса регулярно проходили навчання ремонту та обслуговування підсилювачів Marshall протягом багатьох років.

Підсилювачі цієї епохи можна легко впізнати по передній панелі з акрилового скла (плексиглас, по-англ. Plexiglas), завдяки якій вони отримали прізвисько "Plexi" .Тепер вони представляють величезну цінність для колекціонерів. У 1969 році Маршалл випустив версію підсилювача Superlead потужністю 50 Вт, яка відома як модель 1987. Також їх називають 50-ти ватним Plexi. Підсилювачі, випущені починаючи з 1970 року, можна легко впізнати по їх матовій металевій передній панелі. Після 1973 року в цілях поліпшення організації виробництва відбулася відмова від трудомістких процесів навісного монтажу і лампові підсилювачі Marshall стали робити із застосуванням друкованих плат. Велика частина дискусій про різницю у звучанні між підсилювачами Marshall c панелями з плексигласу і алюмінію виходить з того, що в 1974 році дистриб'ютор продукції Marshall в США замінив лампи у вихідному каскаді всіх підсилювачів, що продаються в США і Японії з ламп EL34 на набагато більш надійні 6550. Це призвело до дещо іншого звучання, ніж з лампами EL34 - звук перевантаження сприймався як менш гладкий і більше металевий. Ця зміна було викликана проблемами, пов'язаними з надійністю EL34, і використання ламп 6550 в цілому дозволило уникнути ситуацій з гарантійним ремонтом підсилювачів. Для заміни ламп не потрібно було вносити серйозні зміни в схему, і можна було легко поставити лампу 6550 замість EL34 або навпаки, замінивши кілька резисторів, перемістивши перемичку в петлі зворотного зв'язку і підрегулювавши струм "стенд бай" підсилювача.

У середині 1970-х років Маршалл представив серію "master volume" ("MV"), яка спочатку називалася "JMP" ("Jim Marshall Products"). Ця серія була відповіддю на те, що музиканти хотіли отримати ще більше спотворень, і багато техніків переробляли підсилювачі шляхом з'єднання двох вхідних каскадів послідовно, а не паралельно, як в оригінальному Marshall. Для поліпшення управління рівнем гучності з'явився регулятор основний гучності master volume. Ідея подвійного регулятора гучності виникла у головного інженера-конструктора компанії Unicord Тоні Франка, і він поділився цією ідеєю з Ріком Рейнкенсом, техніком з електронного устаткування, який тимчасово працював в Unicord і займався тестуванням перших підсилювачів, що надходять з Англії. Завдяки цьому у нового покоління підсилювачів Marshall з'явилося нове звучання, більш різке і гостре, яке пізніше стало популярним серед музикантів, таких як Ренді Роудс, Зак Уайлд і Слеш. Моделі без регулятора основної гучності 1959 і 1987 продовжували випускатися одночасно із серією JMP, але їх звучання протягом 1970-х років стало трохи яскравіше.

Незабаром після того, як в кінці 1980 року завершилася операція з Rose-Morris, Маршалл змінює зовнішній вигляд двох моделей MV серії, 2203 і 2204 (потужністю 100 і 50 Вт відповідно), а також моделей 1959 і 1987 серії Super Lead (без регулятора основної гучності), помістивши їх у новий корпус з новою передньою панеллю, і називає їх серією "JCM800" (назва складається з ініціалів Джима і цифр на номерному знаку його автомобіля). Під назвою JCM800 Маршалл зробив кілька підсилювачів. Оскільки промислове виробництво ламп стало скорочуватися, Маршалл почав турбуватися про те, що стандартна лампа потужності, заслужена EL34, скоро стане недоступна, і на багато підсилювачі JCM 800 на заводі почали встановлювати променевої пентод 6550, лампу з іншим характером звучання, що сподобалося не всім музикантам . Маршалл повернеться до використання EL34 у всіх своїх лампових підсилювачах тільки тоді, коли в результаті зростання виробництва ламп на заводах в країнах колишнього Радянського Союзу в середині і наприкінці 90-х лампи більшості типів знову стануть доступними. Знаменним роком для Джима Маршалла став 1987 рік. Цього року він відзначив 25 років в бізнесі створення підсилювачів і 50 років в музиці. На честь цього була випущена серія підсилювачів Silver Jubilee (срібний ювілей).

Серія Silver Jubilee складалася з моделей 2555 (голова потужністю 100 Ватт) і 2550 (голова 50 Ватт), поряд з іншими моделями з номером 255x, що позначав різні комбо і навіть підсилювач типу "short head". Ювілейні підсилювачі були в значній мірі засновані на JCM800, в них поряд з новим передпідсилювачем була дуже схожа схема підсилювача потужності. Їх найвідомішою особливістю є наявність режиму половинної потужності, який активується додатковим кулісним перемикачем, розташованим поруч зі стандартними вмикачами "power" і "standby". Це було відображено в нумерації - модель потужністю 50 Вт мала номер 2550, що означало наявність перемикача з 25 на 50 ват. А, крім того, в цій назві також відбивалося 25-річчя підсилювачів Marshall і 50-річчя Джима Маршалла в музиці. Підсилювачі були оброблені покриттям кольору срібла, і мали яскраву сріблясту лицьову панель, а також пам'ятну табличку.

Крім того, в підсилювачах цієї серії застосована конструкція роздільного каналу, в якій можна встановлювати два різних рівня вхідного підсилення, але використовується загальний темброблок і регулятор основний гучності. Завдяки цьому з'явилася можливість перемикатися за допомогою педалі з "класичного Маршалловскоого" рівня гейна, на сучасний звук із середнім або високим рівнем гейна, який був трохи темніше і потужніше, ніж зухвалий звук серії JCM800, характерний для рок-музики 80-х років. Характерний звук ювілейної серії з великим рівнем гейна використовував Слеш під час живих концертів з Guns 'n' Roses. Слеш взагалі рідко користувався на концертах іншими підсилювачами, крім цього - але що дивно, що звук підсилювачів ювілейної серії ви ніколи не почуєте в студійних альбомах Guns 'n' Roses, для запису Слеш використовує перероблений JCM800. Хоча його можна почути в деяких з пісень Velvet Revolver. На підсилювачах Jubilee також була ручка регулятора, потягнувши яку, можна було включити ланцюг кліпування діода (аналогічно посиленню сигналу на вході підсилювача за допомогою педалі овердрайву). Всупереч поширеній думці, якщо кліування діода не включалося, то ланцюг проходження сигналу в підсилювачах Ювілейної серії залишалася повністю ламповим.

Після того, як ювілейний рік закінчився, виробництво підсилювачів серії 25XX тривало ще протягом одного року (без внутрішніх змін), але їх зовнішній вигляд був змінений на стандартне для Marshall поєднання чорного і золотого кольорів. Їх іноді називають підсилювачами JCM800 Custom. Маршалл почав помічати конкуренцію з боку американських компаній, таких як Mesa Boogie і Soldano. Тоді Маршалл оновлює серію JCM800 рядом додаткових моделей і нових функцій, таких як "перемикання каналів", що означає, що музиканти можуть перемикатися між чистим і перевантаженим звуком за допомогою ножного перемикача. Ця функція вперше з'явилася в підсилювачах 2205 (50 Вт) та 2210 (100 Вт), які, крім того, мали більше посилення передпідсилювача, ніж будь-коли, завдяки використанню нововведення - схеми кліпування діода. Це означало, що напівпровідниковий діод вносив додаткові спотворення в ланцюг сигналу, діючи так само, як додаткова педаль перевантаження. І хоча цю схему сьогодні гаряче критикують цінителі лампового звучання, ці підсилювачі були дуже популярні, отримали масове визнання серед музикантів, що грають хард-рок, і багатьма використовуються досі, зокрема, Майклом Шенкером. Приблизно в цей же час Маршалл почав експерименти з транзисторними підсилювачами, які ставали все більш якісними за рахунок технологічних інновацій, але як і раніше вважалися обладнанням початкового рівня. Незважаючи на це, поява лінійки транзисторних підсилювачів з назвою Marshall було і, якщо відкинути критику, досі є величезним успіхом для компанії, що дозволяє гітаристам початкового рівня грати на підсилювачах тієї ж фірми, що і їхні кумири. Однією з найбільш успішних серій транзисторних підсилювачів Marshall початкового рівня була серія комбопідсилювачів Lead 12 / Reverb 12, які характеризувалися схемою передпідсилювача, дуже схожою на JCM800, і дуже приємним звучанням вихідний секції. Ці підсилювачі використовувалися під час запису Біллі Гіббонс з ZZ Top, і тепер ще користуються деяким попитом.

У 1990 році Маршалл знову оновив свою лінійку продукції серією JCM900. В огляді цих підсилювачів, зроблених британським журналом Guitarist є рядок: "шредери, ось підсилювач, який вам не потрібно буде переробляти". Маршалл знову зробив крок назустріч побажанням музикантів, забезпечивши більше перевантаження, ніж будь-коли, і зберігши популярні особливості, притаманні останнім моделям серії JCM800. Однак, незважаючи на такі маркетингові заяви, перевантаження в підсилювачах виявився не таким потужним, як рекламувалося. Маршалл виправив цей недолік в серії SL-X (ці підсилювачі використовували Том Джонсон з Darkhorse і Kiss). У цій моделі був один канал і додатковий передпідсилювач на лампах ECC83 / 12AX7 замість перевантаження, заснованого на діодах. Тим не менш, якщо не брати до уваги шредерів, то JCM900 був добре прийнятий молодими виконавцями, що грають поп, рок, панк і гранж, який був широко поширений на початку 90-х років.

На початку серія JCM900 складалася з моделі 4100 (голова з окремими каналами і подвійною реверберацією, що дісталися у спадок від 2210) і 4500 (те ж саме з потужністю 50 ват), і звичайного діапазону комбопідсилювачів, побудованих за тією ж схемою. У неї також входив одноканальний нащадок моделі 1959 Super Lead, який у середині 1990-х років був замінений моделлю SL-X і в даний час є великою рідкістю. Серія JCM900 протягом багатьох років піддавалася критиці у зв'язку з політикою скорочення витрат на виробництво підсилювачів, в порівнянні з лінійкою JCM800, і видалення дроселя розглядається деякими як доказ цьому. Однак цей підсилювач має сміливий, яскравий звук і більш широку тембральне палітру, ніж JCM800, більш потужний овердрайв і прекрасний чистий канал.

Незважаючи на те, що лампи EL34 в той час знову стали з'являтися на ринку, багато підсилювачі цієї серії оснащувалися лампами 5881, дуже рідкісними в наш час, які були схожі за звучанням і конструкції на 6L6. Приблизно в цей час компанія Marshall випустила в цій серії кілька підсилювачів "Special Edition", першим з яких стала іменна модель Слеша "Slash Signature". Насправді це було перевидання моделі 2555 із серії Silver Jubilee з тією ж внутрішньою начинкою, стандартним для підсилювачів Marshall зовнішнім виглядом, і логотипом Slash. Цей підсилювач був зроблений на лампах EL34.

У 1992 компанія відзначає 30 років в бізнесі створення підсилювачів. На відзначення цієї події, Маршалл випустив серію підсилювачів 30th Anniversary: ​​модель 6100LE з лампами EL34, незабутнім покриттям синього кольору і золотою лицьовою панеллю, за якою послідували 6100 (у стандартних кольорах Marshall і з лампами EL34), а потім 6100LM (у стандартному вигляді, але тепер з лампами 5881, як і у всіх підсилювачах часів серії JCM900). У всіх версіях 6100 було три канали: чистий, злегка перевантажений (crunch) і сильно перевантажений (lead). В чистому каналі присутня кнопка зсуву середніх частот, яка давала можливість отримання звуку «як у Фендера», а в каналі crunch було три режими, які охоплювали весь діапазон класичного звучання легкого перевантаження підсилювачів Marshall за останні три десятиліття. У каналі Lead був встановлений перемикач Boost для збільшення ступеня перевантаження і вмикач контуру середніх частот, завдяки яким досягалося звучання і овердрайв, які, на думку інженерів Marshall дозволили б зберегти конкурентоспроможність цих підсилювачів серед підсилювачів з високим рівнем перевантаження, що випускалися на початку і середині 1990- х років. Але на ділі виявилося, що деякі музиканти вважали канал Lead найслабшою ланкою в арсеналі цих підсилювачів, і на третій рік виробництва підсилювачі піддалися переробці перевантаженого каналу (версія LM). Після цього рівень перевантаження в підсилювачах став ще більшим.

Підсилювач MARSHALL 6100LM ювілейної серії отримав популярність завдяки Джо Сатріані, зокрема, що був цінителем ранньої версії на лампах EL34 і використовував в живих виступах тільки чистий канал разом з переробленої педаллю Boss DS-1. Сатріані використовував виключно ці моделі майже на всіх концертах і в ряді студійних альбомах, включаючи The Extremist і до початку 2000-х років. Ювілейні моделі, ймовірно, були найскладнішими моделями підсилювачів Marshall (крім, можливо, більш пізніх JVM), з повним MIDI керуванням, перемикачем половинної потужності, перемикачем пентода / тріода, регульованим ходом динаміків, і вмикачем компенсації низької гучності. Незважаючи на всі ці ускладнення в підсилювачі була бездоганна схема проходження сигналу, в якій лампи передпідсилювача не розділялися між каналами (на відміну від наступних проектів, таких як Marshall TSL і JVM). Серед інших відомих користувачів серії 6100 були Алекс Лайфсен з Rush's Test for Echo і гітарист групи Ocean Colour Scene Стів Кредок.

Маршалл в даний час виробляє широкий асортимент підсилювачів із зовнішністю і звуком, характерними для лампових підсилювачів Marshall. Найбільш довго випускається «сучасна» серія - це лінійка JCM2000, яка ділиться на двоканальні і трьохканальний серії, відомі як Dual і Triple Super Leads відповідно. Ці підсилювачі є продовженням серій JCM800 і 900, хоча спірна схема клипирования діода, що використовується в більш пізніх підсилювачах 800 і 900 серії, була видалена на користь встановлення додаткового каскаду посилення. Насправді об'єднані в серію JCM2000 моделі DSL і TSL мають різні схеми і є більш далекими родичами, ніж передбачає поняття одного модельного ряду. DSL є успішним продовженням серії JCM800 зі значно поліпшеним звуком, має подвійне управління реверберацией і ідеально підходить в якості багатоцільовий робочої конячки для багатьох жанрів музики. TSL має аналогічні функції, але спрямований на більш сучасні жанри начебто гранжу або ню-метал. Однією з примітних особливостей модельного ряду JCM2000 була наявність вмикача "deep", який активував схему посилення низьких частот, налаштовану на резонансну частоту кабінету (за аналогією з регулятором резонансу на багатьох підсилювачах). Це дозволило новій серії видавати громоподобний металевий звук (його чути, зокрема, в роботах групи Trivum, а також в альбомі групи Iron Maiden "A Matter of Life and Death". Це також означало, що можливо вперше в історії Marshall може забезпечити повноцінне звучання низьких частот без необхідності застосування кабінету 4x12. DSL, зокрема, дуже подобався Джеффу Беку, який використовував його класичний рев і чутливість до сили удару по струнах. Модельний ряд JCM2000 був названий багатьма критиками в кінці 1990 року кращим сімейством підсилювачів. Компанія Marshall виконала відмінну роботу з оновлення своїх класичних конструкцій для музикантів кінця 1990-х років, забезпечуючи гнучкість в роботі і велика кількість овердрайву на додаток до відтворення класичного звучання Marshall.

www.marshallamps.com