MonoNeon та історія його кабінетів EBS з індивідуальним оздобленням

Вперше EBS зустріли Дайвана Томаса-молодшого на виставці NAMM Show 2008, задовго до того, як він створив свою яскраву особистість, відому як MonoNeon. Він приїхав разом зі своєю давньою подругою з Мемфіса, нагородженим послом EBS та художницею Джекі Кларк.

Вже тоді його стиль і техніка були унікальними, а талант безпомилковим. EBS запропонували деяку підтримку у ці ранні роки, коли він ще навчався у школі, і уважно стежили за його розвитком. Щоразу, коли його бачили, він робив із бас-гітарою щось нове, чого раніше ніхто не робив.

Дайван Томас-молодший (MonoNeon), на виставці NAMM 2008. Фото EBS.

Але тільки коли він розробив персонажа MonoNeon, він почав охоплювати ширшу аудиторію, особливо коли він робив дивні, але неймовірно музичні інтерпретації мелодії голосів людей за допомогою свого баса у відео, які стали вірусними в Інтернеті.

Якимось чином Прінс відкрив для себе Моно через його відео, і вони почали співпрацювати. Зустріч із Прінсем, безумовно, надихнула MonoNeon підняти свою кар'єру на новий рівень. Сьогодні MonoNeon – басист фанк-зіркового колективу Ghost-Note. Минулого року він працював з NAS над своїм альбомом Kings Disease, відзначеним премією «Греммі», і випустив кілька незалежних альбомів як сольного виконавця, що призвело до розгляду двох номінацій на «Греммі» у 2022 році! Що коротко описує його недавні досягнення.

Було дивно стежити за Дайваном на його шляху від суперталановитого хлопчиська до висхідної бас-суперзірки з успішною кар'єрою.

Ідея виготовлення корпусів нестандартних кольорів народилася під час відвідування друкарні та спостереження за процесом, який вони використали для покриття інших речей, що спричинило ідею спробувати реалізувати її на корпусі для бас-гітари.

За обставинами Тал Уілкенфельд і Моно Неон тусувалися на якомусь заході, і Тал припустив що: «EBS має зробити тобі установку, що відповідає твоєму іміджу». Їм обом сподобалася ця ідея. Коли Таль пізніше згадав про це EBS, все стало на свої місця.

EBS мав ідеальний проєкт, щоб вивчити, як вони могли б застосувати цю техніку на кабінеті, розробляючи його для MonoNeon, надавши спеціальне обладнання для його гастролей у Ghost-Note.

Це був кумедний проєкт, і EBS хотіли б подякувати Талу за те, що він ініціював цю ідею, Джекі, яка в першу чергу об'єднала Дайвана та EBS, Нейта Верта та команду Ghost-Note за допомогу в організації всього.

MonoNeon з Ghost-Note у Стокгольмі, жовтень 2021 р. Фото: Мікаель Ягерског

О кабінетах:

Корпуси MonoNeon індивідуального кольору – це стандартні кабінети EBS ProLine 410, але з іншим покриттям та чорними текстурними сталевими ґратами. Техніка дозволяє використовувати будь-який колір або друкований малюнок і, як відомо, раніше не використовувалася в бізнесі музичних інструментів. Матеріал стійкіший до подряпин, ніж традиційне вінілове покриття.

На цей час EBS не планують пропонувати нестандартні кольорові кабінети як комерційний продукт, але відкриті для співпраці з артистами, яким може знадобитися басова установка, щоб гармоніювати з їх сценічним дизайном. EBS ще працюють над деякими деталями, щоб довести метод до досконалості. Якщо вони досягнуть цього та побачать величезний попит, то зможуть розглянути можливість відкриття індивідуальних замовлень від постійних клієнтів у майбутньому.

Поточна установка MonoNeon з Ghost-Note включає 2 кабінети EBS ProLine 410 в індивідуальному оздобленні з підсилювачами EBS 802.

Фото: Мікаель Ягерськог

За матеріалами: ebssweden.com

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]