На музику чи на футбол?
Музика – така річ, яку потрібно або слухати у хорошій якості, або не слухати взагалі. Тож, якщо якийсь заклад запрошує музикантів зіграти концерт, його співробітники повинні забезпечити музикантів усіма умовами для того, щоб їм легко і комфортно гралося, щоб вони могли спокійно налаштувати обладнання, розспіватися. На сцені вони повинні чути себе, а у залі їх мусить чути публіка.
На жаль, такі умови виконуються не завжди. Ми знайомі з багатьма музикантами, котрі нарікають на побутову і технічну складову київських пабів. Останнім часом йдеться насамперед про «Портер». Так от, цих нарікань почуто вже стільки, що просто пропустити їх повз вуха уже неможливо. От ми і вирішили надати слово усім обуреним і незадоволеним артистам «Портера». Щоправда, для преси посварити його наважуються не всі – які не які, але гроші там, все ж, заробляються. А втім, причина може бути в іншому.
Однак, хто шукає – той знайде. Отож, знайомтеся: Tanya Kruchenytska, бас-гітаристка, раніше грала з кавер-бендом у мережі «Портер».
МУЗИКАНТ.укр: Як часто Ви виступаєте в різних пабах/барах/клубах/ресторанах? Як часто у «Портері»?
Tanya Kruchenytska: Наразі я в декреті :). Але до цього виступала щонайменше раз на тиждень. Бувало і частіше, бувало і рідше... В «Портерах» грала два роки тому на замінах (як сесійний музикант). Грала там і значно раніше.
МУЗИКАНТ.укр: Чи є різниця, де виступати? Чи всі ці місця можна “під одну гребінку”, все однаково?
Tanya Kruchenytska: Є велика різниця, де виступати. Все залежить від керівника закладу і адміністрації. Від політики закладу.
МУЗИКАНТ.укр: Яке ставлення адміністрації до музикантів?
Tanya Kruchenytska: Ставлення адміністрації різне – як до кого... Але загалом не дуже... Інколи плутаються, де і які гурти повинні виступати. Отож, прийдеш грати, а там інший гурт. Або казуси з футболом по телебаченню. Мовляв, чекайте, поки матч закінчиться, і потім грайте... Так можна і до ранку просидіти. На таксі ніхто не дасть.
МУЗИКАНТ.укр: Яке ставлення публіки до музикантів?
Tanya Kruchenytska: Публіка досить різна. Як на кого потрапиш. Публіка така скрізь у пабах. В сенсі пабної публіки мені більше подобаються «Докери». І їхня політика також.
МУЗИКАНТ.укр: Що скажете про інструменти/звук/обладнання?
Tanya Kruchenytska: Обладнання – найболючіша тема «Портера». Економія на елементарному. Зламані стійки мікрофонні та барабанні, перемотані скотчем. Брак комбіків – все в пульт, в лінію. Звук, м’яко кажучи, г… :). Це неповага до клієнтів і музикантів!
МУЗИКАНТ.укр: А сцена і світло?
Tanya Kruchenytska: Сцени – скрізь різні. В основному, складно це назвати сценою... Але в деяких «Портерах» є непогані сцени.
МУЗИКАНТ.укр: Чи є у закладах гримерка або кімната підготовки/налаштування обладнання для музикантів?
Tanya Kruchenytska: Гримерок не зустрічала. Музиканти кучкувались, де доводилось.
МУЗИКАНТ.укр: У якому стані туалет (перепрошуємо, але це теж важливо)?
Tanya Kruchenytska: Туалети траплялися не дуже...
МУЗИКАНТ.укр: Яка ситуація з зарплатою (своєчасність, задовільність, відповідність і так далі)?
Tanya Kruchenytska: Зарплата мізерна. На жаль, люди йдуть на такі умови((. Грати мені там банально не рентабельно.
МУЗИКАНТ.укр: Відміни виступів: як часто бували відміни, чи пояснюють, чому, чи компенсують певним чином такі незручності?
Tanya Kruchenytska: Відміни там бувають. Колеги скаржаться на це. Приїхали і поїхали додому ні з чим. Просто час прогаяли. Я якраз на відміни не потрапляла. Проте, ситуації з футболом, вибачте, набридли! То відмініть виступ гурту заздалегідь, якщо транслюєте футбол!!!
МУЗИКАНТ.укр: Яке загальне враження у Вас виникло в процесі співпраці з «Портером»?
Tanya Kruchenytska: Враження загальне – негативне. Зареклась туди більше не виходити, якщо не зміниться політика і ставлення до музикантів.
МУЗИКАНТ.укр: Що хотіли б побажати «Портеру»?
Tanya Kruchenytska: Побажання – змінити менеджмент. Або обмежити кількість закладів і покращити якість апаратури та підняти зарплатню музикантам. Кажу як є. Нікого не хочу образити, але щось з цим треба робити...
Дякуємо Тетяні за коментарі. І хоча більшість музикантів відмовилися коментувати (ми не розуміємо, чому), диму без вогню не буває. Втім, як кажуть, довіряй, але перевіряй!
У нашій наступній статті ми підемо далі – завітаємо до самого «Портера» і на власні очі побачимо та на власні вуха почуємо, на якому ж звуці та в яких умовах доводиться працювати музикантам. Будьте з нами!
*Фото сцени в статті - один із прикладів, як повинно бути.
Коментарі