5 причин викинути музиканта з групи

Музичний гурт – це, перш за все, злагоджена команда, де від роботи кожного залежить успіх всього колективу. Але буває так, що один «гвинтик» вибивається із загального механізму – і тоді починаються проблеми. Представляємо вам п'ять тривожних сигналів, виявивши які варто попрощатися з музикантом.

5 причин

Більшість музикантів розуміють, на що вони підписуються, коли починають грати в колективі, усвідомлюють всю відповідальність і серйозність – і таким чином прагнуть до якогось певного рівня. Але, на жаль, не кожен виявляється готовий до такого.

1. Особисті конфлікти

Явні ознаки: запізнення, пропуски репетицій або навіть концертів, проблеми з освоєнням нового матеріалу.

Звичайно, буває всяке. І життєві обставини складаються по-різному: музика може бути не основним заняттям учасників групи, у деяких можуть бути сім'ї, затишна офісна робота та інші, цілком офіційні, відмазки для пропуску репетицій. Але, якщо через такі відмазки страждає діяльність і розвиток групи, варто задуматися. Хіба потрібен групі музикант, який поставить власні інтереси вище інтересів колективу? Мова не йде про форсмажори, але якщо пріоритети раз до разу не на боці творчості, треба вирішити, чи залишати таку людину в групі, або ж все-таки вона буде тягнути всіх назад.

2. Низький пріоритет

Явні ознаки: регулярні конфлікти з музикантами інших груп, складність в освоєнні нових музичних напрямків, труднощі в навчанні.

Дуже може бути, що музикант задіяний відразу в декількох проектах. Звичайно, це свідчить про те, що він – професіонал. Однак рано чи пізно прийде час вибирати між проектами, і при такому розкладі група, якщо вона знаходиться не в пріоритеті, втратить цінного учасника на невизначений час. І це не кажучи вже про те, що поєднувати кілька репетицій і концертів в тиждень складно, а інколи й взагалі неможливо. Тому краще перестрахуватися і взяти музиканта, який буде віддавати себе проекту цілком і повністю.

3. Безвідповідальність

Явні ознаки: небажання брати на себе відповідальність, відсутність творчого вкладу та мотивації у роботі, несумлінність на репетиціях.

Велику роль відіграє захопленість. Якщо учасник групи займається без ентузіазму, не проявляє творчих прагнень, а свою частину роботи намагається перекинути на інших, варто подумати, а чи потрібен такий музикант в колективі. Адже група – це велика робота кожного, де персональна відповідальність лягає на всіх. Якщо людина не здатна, та й не особливо хоче, писати партії, виконувати колективні завдання, прагнути до розвитку, то їй явно не місце в проекті.

4. Негативний настрій

Явні ознаки: запальність, неприйняття конструктивної критики, замкнутість.

Причини поганого настрою можуть бути різні, але якщо музикант постійно перебуває в зневірі, не хоче йти на контакт, то цим самим він вносить негатив у весь колектив. Це може бути тимчасове явище, викликане деякими життєвими проблемами – в такому разі важливо розібратися, що саме сталося і скільки часу може знадобитися на реабілітацію. Якщо учасник групи категорично не хоче співпрацювати з іншими, варто егоїстично подумати про себе і загальному успіху групи, який можливий без вічно незадоволеного музиканта.

5. Недбале ставлення

Явні ознаки: нешанобливе ставлення, хамство, повільність.

Розкрутка групи схожа на ведення бізнесу, тому всі учасники колективу повинні вести себе досить професійно, щоб не вдарити в бруд обличчям перед можливими колегами і продюсерами. Звичайно, зайвий офіціоз ні до чого, але треба банально вміти посміхатися, коли потрібно, і мовчати, коли цього вимагають обставини. Якщо учасник групи так поводитися не вміє, дорога в музичний бізнес з великою вірогідністю виявиться для нього закритою.

Не бійтеся змін – і все буде добре!

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]