Ваш список
"Список порівняння" порожній

(044) 592 78 50

  • Увійти | Зареєструватись

90% синтезу, або Чого Ви не знали про кіномузику

Наскільки важливі комп’ютери для музики? Наскільки багато зараз у світі електронної музики? Можливо, хтось і не підозрює реальні масштаби і значення техніки в сучасному звуковому світі, в тому числі, й у кіномузиці. Саме про це для МУЗИКАНТ.укр розповів кіномайстер, який створив музику майже до півсотні фільмів, і один із провідних фахівців країни в сфері електронного синтезу звука – Ігор Стецюк.

Композитор Ігор Стецюк – це спеціаліст такого рівня, що, напевне, будь-який журналіст може розгубитися від його надто неочікуваних відповідей. Наприклад, ми запитали його про те, якої музики в кіно більше – електронної чи акустичної. На що він відповів: «Хто мені може пояснити, що таке електронна музика?» Відповідь на це та інші запитання, а також про таємниці й протиріччя, пов’язані з кіномузикою і технічним обладнанням для створення електроніки, читайте далі у нашому інтерв’ю.

МУЗИКАНТ.укр: Акустична чи електронна музика – яка переважає у Ваших фільмах? Від чого це залежить? І коли – яка?

Ігор Стецюк: Насамперед, проблема в самому визначенні електронної музики. Нехай мені хтось скаже, що це таке. Зараз практично весь звук, що нас оточує, підпадає під це визначення, а саме: «електронна музика – це музика, у створенні якої брали участь будь-які електронні, комп’ютерні засоби».

Так ось, уявімо собі, що ми всадимо симфонічний оркестр, поставимо десяток мікрофонів і поруч комп’ютер. В той момент, коли комп’ютер прийме звучання і відтворить його, ця музика, за таким визначенням, перетвориться на музику електронну. Чи не так? Але це абсурд! Ця музика не є електронною, вона акустична, яка зафіксована в електроніці. А тепер уявімо собі, що в цьому конкретному записі один із багатьох мікрофонів налаштований вловлювати, скажімо, соло гобоя. Але соло гобоя було зіграно не достатньо голосно! І його можна “підтягнути” за допомогою комп’ютера. А тепер я поставлю наступне запитання: чи буде ця музика електронною? Напевно, все ж, ні.

Продовжимо наш віртуальний дослід. Наприклад, бере авангардний композитор і транспонує за допомогою комп’ютера цю гобойну тему на тритон (у звичній тональності для нього вона звучить не достатньо пікантно). А в цьому випадку чи стане така музика електронною? Не знаю… теж ні, мабуть?

Я можу продовжувати свою логіку, і в кожне наступне запитання  привноситиму навий елемент мутації акустичної музики комп’ютерними засобами. І де настане той момент, коли акустичну музику ми назвемо цілком електронною?

Тобто, запитання про те, яка музика електронна, а яка ні – достатньо відкрите. Так само, як запитання про те, яку людину вважати лисою? Якщо у неї тисяча волосин? Напевно, ні. А якщо дев’ятсот дев’яносто дев’ять? Теж ні. Ще на одну менше – вже лисий? А коли, в який момент ми скажемо, що вже напевно – «так»?

Разом з тим, цілком очевидно, що є музика, яка не трансформується комп’ютером, а від самого початку і принципово створюється технікою. Якщо вона ні на що акустичне абсолютно не схожа, то, швидше за все, така музика дійсно може вважатися електронною. Але тоді у мене буде зустрічне запитання: «А наскільки цікава така музика слухачам, як багато її можна вислухати?» Практика показала, що багато – неможливо.

Музика до фільму "Sinner in the Mask" 

МУЗИКАНТ.укр: Чому ж слухачам складніше сприймати авангардну електроніку, на Вашу думку?

Ігор Стецюк: Скажу так. У мене є досвід в організації концертів академічної електронної музики, і слухачів у залі, зазвичай, не так багато. Це дуже спеціальна тема для окремої розмови. Але, на мою думку, величезною мірою “холодність”, штучність електроніки, на яку нарікають шанувальники традиційних напрямків, пов'язана з феноменом недостатньої керованості нею – як би дивно це не звучало. Більша керованість звучанням призводить до більшої виразності, а це чи не найголовніший виконавський елемент, те, що змушує слухача «включатися і резонувати».

Суто формально електронний звук передбачає абсолютну керованість, але в реальній практиці цим майже ніхто не користується. Саксофоніст може поводитися зі звуком легко і невимушено за допомогою елементарного натискання на тростину. Якщо перевести цей приклад на мову електронних технологій, то для отримання подібних відтінків в звучанні потрібно постійно змінювати значення десятків, навіть сотень параметрів, причому одночасно. Тобто, в комп'ютері такі нюанси досягаються значно більш хитромудрими і складними засобами. А найголовніше, що мало хто ламає голову над тим, якими саме, адже цьому треба вчитися, і на це витрачається багато-багато годин.

МУЗИКАНТ.укр: Наскільки ж важливі комп’ютери в створенні кіномузики?

Ігор Стецюк: Дійсно, запитання про те, якої музики більше – електронної чи акустичної, – це дуже заплутане запитання. Тому і відповідь така довга. Я би хотів переформулювати: «Якої музики в кіно більше – музики, яка близька за своїм сенсом до акустичної (хоча, можливо, і була створена за допомогою технічних засобів), чи “чистої” електроніки?»

Але одразу ж виникає інше запитання: в якому кіно? Приміром, якщо це картина про підлітків і для підлітків, тоді вона передбачає певну жанрово-тембральну атрибутику. І там ми ніяк не обійдемося без електроніки, без поп-музики. А якщо це драма, мелодрама, історичний фільм – тоді домінує музика, яка, так чи інакше, схожа на оркестрову. І в фантастиці-фентезі, мабуть, теж. Електроніку в фантастиці зазвичай додають тільки частково і то як саунд-дизайнерські фактури, звукову екзотику, а не, власне, як музику. Але не так в арт-хаусній кінофантастиці… та і в «Забороненій планеті» п’ятдесят шостого року звучить чиста електроніка.

Я думаю, що в сучасній кіноіндустрії в усьому світі дев’яносто відсотків музики до фільмів було створено в комп’ютері. Причому, переважно вона була створена як імітація акустичного звучання.

МУЗИКАНТ.укр: Дев’яносто відсотків? Ого!.. Чому ж так багато? Це дешевше чи швидше?

Ігор Стецюк: Так, це незрівнянно дешевше, звісно. Особливо на Заході, де година роботи хорошого музиканта коштує дуже дорого, не менше, ніж триста п’ятдесят доларів. У Голлівуді музиканти можуть заробляти чотиризначні суми за годину роботи, лише за годину! Але це просто “звірі”, які за дві-три тригодинні зміни можуть записати всю музику до картини (півтори години музики), а ще із дублями, і все з першого разу. Порахуйте, скільки це коштує, якщо потрібен оркестр… Множимо гонорар одного виконавця на вісімдесят п’ять оркестрантів… а ще якщо і хор, тоді ще на шістдесят. Плюс незайве якогось крутого диригента поставити, щоб в титрах вказати гучне ім’я. Словом, все це коштує дуже дорого.

А в комп’ютері музику може створити одна людина, умовно кажучи. Звісно, це в рази дешевше! Але аж ніяк не швидше. Тому що в комп’ютері працювати значно складніше – програмування забирає дуже і дуже багато часу. Для того, щоб якісно, достовірно емулювати симфонічну тканину тривалістю в сорок п'ять хвилин (на кіношний «повний метр»), одна людина буде сидіти два-три місяці – в кращому випадку! Потрібно програти хоча б один раз якісно кожну оркестрову партію. Потім підредагувати виконане. Одна хвилина створюється приблизно півдня-день, якщо фактура нескладна. Звичайно, подібний процес абсолютно непорівнянний з тим відносно малим часом, який піде на живий запис: від моменту завершення партитури і закінчуючи здачею зведеної фонограми потрібно, максимум, два тижні.

Бачите, як виходить: «живцем» – дорого, емуляція – довго. Тому зараз навіть у Голлівуді нерідко працюють з бібліотеками звукових заготовок.


Саундтрек до мультфільму «Битва за печиво» був створений на 100% за допомогою комп'ютерних засобів.

МУЗИКАНТ.укр: Як Ви створюєте електронну музику? Яка потрібна для цього апаратура? Які програми?

Ігор Стецюк: Все залежить від того, які завдання потрібно виконати.

Обладнання

Ігор Стецюк: У мене вдома стоять дві робочі станції Macintosh. Причому, одну з них я використовую як основну, а іншу, яка пов'язана певним чином з першою, я використовую як носій для звукової карти Korg OASys. Цією картою користуюсь доволі інтенсивно.

Досі я також користуюсь “древніми” приладами, задовільного аналога яким поки, на жаль, не можу знайти. Це модуль віртуально-акустичного синтезу Yamaha VL1 і названий Korg OASys. В цьому останньому є все. В сутності, це конструктор, який оптимізований під музику. Там можна і синтезатори будь-які збирати вручну, і семплери, і можна здійснювати дуже високого класу обробку звука. Головне – розуміти, що Ви робите.

Ще у мене є такий старовинний інструмент, яким я досі користуюсь як контролером, просто тому, що він дуже якісний – Yamaha SY99. Там я, як і раніше, синтезую звучання в оболонці FM-синтезу (інструмент якраз оптимізований під FM-синтез). Це, напевно, останній щабель розвитку, далі у Yamaha ще були окремі модулі під FM, я їх пробував, крутив, але SY99 мене цілком влаштовує.

І ще у мене є ямахівський Breath Controller, за допомогою якого я керую виразністю в реальному часі як псевдоакустичних звучань, так і суто електронних.

У моїй домашній студії стоять монітори Yamaha NS-10M. Для фінального відтембрування їх використання «під запитанням», а ось для монтажу і промальовування інструментального балансу вони працюють цілком пристойно. Не можна забувати, що до сьогоднішнього дня ці монітори продовжують залишатися чимось на зразок стандарту для ближнього поля, незважаючи на всі їхні огріхи. Подумую про те, щоб підібрати до них відповідний сабвуфер, але який саме – поки не вирішив. Монітори підключені до інтегрального підсилювача NAD.

Програми

Ігор Стецюк: ProTools, а також добрий старий консольний DigiDesign 003. Я його скоро буду змінювати, просто тому, що багато сучасних програм не оновлюють під нього драйвери. Припускаю підібрати щось із Universal Audio Apollo

Програма NI Kontakt, на мій погляд, – чудовий семпл-плеєр. Хоч цією функцією можливості «Контакту» далеко не обмежуються.

Бібліотеки

Ігор Стецюк: Бібліотеки у мене ліцензійні. Відомо, що найближчий шлях до розорення – придбати «Макінтош» (сміється). А є такі програми, які, в принципі, у піратських версіях не існують, наскільки мені це відомо.

Є бібліотека «Голлівудські струнні» (Hollywood Strings) від компанії East West Quantum Leap.

Ще інтенсивно використовую програму Pianoteq від французької компанії Modartt для фізичного моделювання звучання рояля. Ліцензію на неї я купив дуже давно, ще в дві тисячі четвертому році, коли вона тільки вийшла. При тому, що рояль там звучав огидно, але я розумів концепцію і був упевнений, що розробники доведуть ідею до розуму; я просто вірив у це. І на сьогоднішній день Pianoteq – найоб'єктивніша, найбільш музикальна реконструкція рояльного звука... втім, не тільки рояля, а й багатьох інших акустичних клавішних.

Якщо йдеться про музику неакадемічну – джаз, поп, рок, – тоді я працюю з барабанним модулем AIR Strike. Свого часу випробував Wizoo Darbuka з автентичними близькосхідними ритмами. Просто делікатес! Шкода, що ця програма не отримала продовження для сучасних апаратних засобів.

І ще, звичайно, використовую цілу низку інших плагінів.

МУЗИКАНТ.укр: Які програми Ви б ще порекомендували для професіоналів, які працюють в сфері електронного синтезу?

Ігор Стецюк: Для електронного синтезу, для отримання всіляких авангардних звучань, для дуже незвичайних космічних текстур я рекомендую програму NI Reaktor. Я випробовував цю програму, і результати, як то кажуть, «перевершили всі найсміливіші очікування».

Я знаю, що багато професійних студій не обходяться без програм-обробок компанії Waves. Дійсно, їхні плагіни звучать дуже чисто, інтерфейс продуманий, і програми самі по собі зроблені дуже ретельно. Waves на сьогодні залишається, напевно, одним із лідерів у виробництві обробок сигналів. Пакети Waves включають дуже багато всього корисного, але і коштують вельми і вельми недешево.

Чудово зарекомендувала себе програма Celemony Melodyne. Перетворювач звука, який давно вийшов з категорії ординарного «підтюнювання», перейшовши в розряд пристроїв зі спектрального синтезу. Крута штука!

Ми по-особливому вдячні Ігорю Стецюку за розмову – ця інформація про програми та обладнання надзвичайно важлива і корисна. Насамперед, звичайно, для всіх електронщиків-практиків. Але також подібний об'єктивний аналіз і оцінка обладнання та програмного забезпечення цінна для всіх учасників музичного ринку.

P.S. Найближчим часом ми опублікуємо ще одне інтерв’ю з Ігорем Стецюком – уже, по суті, легендою серед сучасних українських кінокомпозиторів. Тому чекайте найцікавіших життєвих, веселих, серйозних і проблемних кіноісторій на порталі МУЗИКАНТ.укр.

 

  28 Грудня 2017
Відгуки: 0
Перегляди: 981
Коментарі
Залишити відгук
Поставте оцінку
Ваша відповідь
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Теги:
EBS Hora MusikMesse Lag Orla Miditech Gemini Arturia Bespeco Lewitt Fafner Icon гитара гитары FL STUDIO новинка Tramontane Sentrum Ввічність альбом концерт T300 Тартак Київ Киев ВДНХ фестиваль 2016 Atlas Weekend гітара музыкант поради музиканти популярність помилки акція низькі ціни подарунки новий рік обладнання інструменти струны музикант Аллегро Мьюзік свята привітання Різдво побажання Musician смерть Девід Боуї помер обзор видео огляд мікрофон відео Lewitt Recorder додаток Foo Fighters Дейв Грол хіти цікавинки композитори класика Prodipe техніка мікрофони звукозапис Eagles Глен Фрай Motorhead Леммі Кілмістер виступ Brutto Дэвд Боуї сузір'я обсерваторія назва гітари Міхалок анонс Billy Sheehan педаль NAMM DJ контролер тест фотозвіт Source Audio Nemesis Delay Miditech free Software Bundle програмне забезпечення ПЗ продажа Miditech i2-Stage 88 продаж Steinberg Cubase LE 8 секвенсор рейтинг рок-музыка rock Metallica SuperBowl караоке AST Едуард Приступа допомога репортаж KeyStep Reidmar Maximum Acoustics BeatStep Ragnard Rock Festival Капинус Jurgis TA Production Ворожцов DR DR Strings fernandes Khors Nokturnal Mortum Hell:On MatrixBrute Magni 500 конкурс Голос Країни група радіосистеми MDJ-1000 Starsticks Starpad подарунок сертифікат скидки MixaPlay Євген Устінов музыканти гра рок-музика історія Guitar Player Tite Fit Minilab чохли фото Кино Цой Аквариум Chord Tracer LCT 450 стійки Manikin Electronic Memotron правила ШаNa Atlas iSpark відеоурок Антитіла EBS Reidmar 750 демонстрація лайфхак товари новинки музыка список музика ювілей Guns N' Roses Британія тест-драйв Юлия Лорд кліп життя дитини спів плюси здоров`я синтезатор аналоговий kolo jazz Korg microkorg microkorgs t100 біла Sennheiser Soundroom iPad Antonio Martinez Mahalo Korala guitars Гребенщиков метро Гадюкіни Vertigo Tremolo Уэйн Лінсі Premier стул хіт доступна ціна MICROBRUTE MINIBRUTE DTP Beat Kit Pro MTP LCT Оркестр Ленінград Національної гвардії Голос країни CDP1 Рома Юлія інструмент Дримба Galli струни strings дитина Цифрове піаніно Літо Артём Селезнёв U-KRAINA Олег Скрипка НеАнгелы Zetetics Weekend Романтика аксесуари Stage Starter CDP Percussion Limited JBL Professional SRX 800 Slipknot DeepPurple Queen RedHotChillyPapers Петрівка Микола Мозговий Вечір пам'яті WalkOffTheEarth audient id4 ASP 880 Once UponaTime 640 Aсapella Fest Kiyv Keylab Black Edition акустична Yuri Suzuki synthesiser Moog радіосистема TT1 90 voice Vance Joy silos Aftershock Bass Distortion John tompson source audio Нотний зошит Коlo RM2EX RM4EX RM6EX RM8EX МTC-080 MTC-082 MTC-083 Grimshaw CD CDJ-700 Apogee QUARTET комбоусилитель ТНМК Корженко Віктор F-2 II t66d MSF10C MSF01C Evolution Hi-End Compact HD Audiolink IV Т300 ua День Незалежності України Александр Люлякин Бумбокс Troider internet media Arkane 30 TL70D Programmable EQ hit Yonika T-34 ukulele Nicholas W. Angel boston укулеле Matrix Brute Maximum Acoustics E10 BLU фінал гітаристів Session Classic guitarists акустичні системи бас Korg?Volca Kick MS-20 барабана t100d Behringer Aalberg Leonardo mackie Jazz Kolo навушники Prodipe M-85 Lanen універсальні мікрофони акустична гітара класична гітара акції ударні установки тарілки для барабанів барабаны Arturia KeyStep Lag Tramontane барабанні палички українська деревина бренд бас-гітара інструменти для дітей вибрати інструмент новий інструмент Ігор Одарюк кольоровий слух синестезія Музична освіта освіта MiniLab Mk II Home cinema SoundField Lewitt LCT 640 TS microphone LCT 440 Pure Latin Percussion Serenelli камертон Михайло Вериківський кімната-музей Кременець Arturia KeyLab EBS HD360 EBS ProLine 410 музичні інструменти Orla Stage Starter Orla CDP 202 White авторське право інтелектуальна власність Arturia DrumBrute драм-машина Rico Греммі 2017 року ендорсер LEWITT LCT 940 STAR STICKS палички Namm 2017 Eurovision 2017 відбір портативна міді-клавіатура Namm Show Allegro Roli Музичні «замальовки» Allegro # отбор HL Audio Be Together Percussion джембе Stentor Neumann O.Torvald "Музикант" розпродаж українська електронна музика Belcanto губна гармошка Zalizo барабанні тарілки Аналітика персони Amati Hughes&Kettner Peace Park Audio пан-флейта Karl Schwarz етнічний інструмент Bach Ventris Revrb KeyLab Essential AV Screen Alpine DrumBrute AudioFuse Antonio Martinez Source audio Ventris Reverb Source Audio Hot Hand 3 Focal студійні монітори рок-концерти "Антитіла" Святослав Кондратів поп-скрипаль тур звукознімач для електрогітари Seymour Duncan DiMarzio Fender EBS Billy Sheehan Signature Drive Deluxe EBS Billy Sheehan Signature Drive ARK/Ковчег опера-балет Гогольфест ударні інструменти барабани Рожден Анусі Холостяк Микита Астраханцев Terroraiser барабанщики Andi Picker EBS Magni навчання робота Аліна Гросу Бджілка бас-гітаристи бас-гітарист Robbie Crane Black Star Riders Rob Roy ремні футлярі Lewitt LCT 240 PRO W.Angel педаль-ефектів Микола Мозговий Олена Мозгова концерт пам’яті акордеони Image Line EBS Black Haze The Drive Drive Me Crazy звуковий інтерфейс Adam Blackstone басист EBS CarryOn Valerian Maxtone Planet Waves Daizy Crazy Парниша Electro Pop Dance ECO-гітари APPS MUSIC 2017 ТОП-10 премія BBC B&B Project українська музика українські виконавці беруші кахон Gon Bops Pearl Hayman Олександр Солоха Євробачення Roli Seaboard Blackwood Brownwood литаври Yamaha Neuro Desktop Edito клавесин Наталія Сікорська Maximum Acoustics S.15 BLU мобільна акустична система звукове обладнання Prodipe Pro 8 v3 Prodipe Pro 5 V3 Марк Токар контрабас MIDI-клавіатура FL Studio v.12 Володимир Гошовський їстівні асоціації FL Studio v.12 Fruity Edition Black Haze Юлія Іськова Alfa Jazz Fest львівський фестиваль стрес Trembita бандура магазин Променада Центр Олексій Пасько Maximum Acoustics Voice 400 акустична система Revolver Pro 81 BLK DJ-обладнання Numark афиша музыкальные события Валентин Сильвестров композитор журнал День Музыки празник Український музичний ярмарок 2017 МУЗИКАНТ.укр MusicRadar EBS Valve Drive DI Фестиваль музичної креативної педагогіки України музична педагогіка музичне навчання рок музика АССА Тетяна Власова 1РОКіровка Музична Україна видавництво музична література SOS Awards 2018 Sound on Sound голосування УМЯ-2017 українські пісні онлайн Украинский Музыкальный Ярмарок-2017 Київ Музик Фест харківська композиторська школа Валентин Борисов Валентин Бібік художники AKG Vienna Austrian Audio DJ Mag Tech Awards BeatStep Pro W.Angel's Conquest Fernandes Ravelle Deluxe Український Музичний Ярмарок-2017 виставка «Музична скринька» музично-театральна студія музичний театр ударна установка бароковий театр Open Opera Ukraine дешеві гітари Fernandes LE-1Z Vintage EJM96 Hora Student N1226 Мирослава Которович Kyiv Fantastic Orchestra/Chamber Олександр Тулінов Валентин Богданов акордеон Soundking сцена обладнання для сцени Hayman HM 400 Nikita Astrakhantsev bassists скрипка для початківців Empress Reverb Source Audio Ventris Dual Reverb Національний духовий оркестр «Музичний сад» «Оркестр при свічах» електроскрипка Stagg Артемій Ведель бас-гітари Fernandes Tremor 5X Gravity Deluxe Vulcan Deluxe «Сакс у великому місті» саксофон інтерв’ю «В Моїй Голові» гурт interview платформи мультикори Boss RV-500 Reverb добірка пісень меланхолічні пісні СУП Doing Business Lewitt LCT 440 Pure Алегро-Мюзік 17-ть років Роман Семенчук Dimicandum рок-група добірка заходів вихідні акустичні барабанні установки musical instruments gift MXR M300 чорна п’ятниця знижки Black Friday Karavan mall discounts гітарна педаль «Дідона та Еней» опера Генрі Перселл Станіслав Максимов гітарист інтерв'ю гитарист TC Electronics Hall Of Fame 2 guitarist Roland кіберпонеділок новачок електрогітара MIDI-клавіатури Arturia Minilab MKII Akai MPK mini mkII M-Audio Oxygen 25 MK IV Alesis VI25 Novation LaunchKey Mini MK2 Lewitt LCT 540 Subzero Порівняймося Compare педалі ефектів marimba Viktor Korzhenko drummer drum V Collection 6 the best microphones of 2017's Arturia MatrixBrute Артур Данієлян Blue Microphones Акустика Віктор Павлік заробіток guitar effects Orla Fun1 new year Roman Semenchuk Михайло Жаворонков Музичний сад магічне шоу new items search in catalog The Hardkiss looking for a guitarist synthesizer TOP-5 synthesizers musical instruments of 2017 firmware upgrade Fender CD-6 Yamaha F370D Lag Tramontane T44 Ibanez PF15 Cort EarthGrand OP w/ba Grimshaw GSD-60 Zildjian тарілки Wozzeck Nova Opera top-10 МIDI-keyboards Топ клавішні етнічні Arturia KeyLab Essential Gretsch lookinthecatalog Інопланетна майстерня Igor Stetsyuk film composer Leonardo LV 1044 Leonardo LV 1544 мастила для глюкофонів бас гитара різдвяні пісні підбірка топ-25 цікаві статті ексклюзив metal запис свято вітання мультики pianos 2017 8-струнна гітара ДахаБраха «House 99» саундтрек FZone лампи глюкофони б/в інструмент Ярослав Корольов грант музичний проект класичні гітари LCT 441 Flex Minibrute2 RackBrute 3U&6U Strymon BigSky Eventide Space Gimini ACCA Джем Dave Smith Моцарт віденський класик смичкові інструменти Arturia MiniBrute 2 Moog Sub Phatty MFB Dominion 1 Arturia MiniBrute відомі музиканти Mipro каніфоль догляд звукорежисер піаніст рояль комбопідсилювачі інструментальні кабелі електрогіта Bespeco BAG60AG початківець Conquest Tama електроакустична гітара «Один в каное» шукайукаталозі Портер етнічні інструменти вживаний інструмент барахолка каталог барокова музика плейлист губні гармошки пан-флейти блок-флейти Allen & Heath мікшерні пульти Дмитро Власов аналоговий синтезатор фортепіано клавішні інструменти акустичні ударні установки акустичні системи шукай у каталозі Порівняння Alto Professional міжнародна виставка класична музика огляди труба рекомендації духові мензура NB Музичні події бренди каталог товарів Звукознімач Золота жар-птиця музична премія номінанти конкурс. номінанти Портрет Ігор Рудь Несамостійний DRUГ Alesis Рояль при свічах Klotz битва оркестрів Сувенір Львівські Фанфари НАОНІ Odessa CityOrchestra Exact Division Pomsta Роман Жбадинський музичні події тижня мікрофонна стійка пюпітр Топ-20 асортимент 3000 SKU Maximum Аcoustics стійка Focusrite Orla рекомендації конференц-система мікрофонна система midi події события Orla. Yamaha Amar Jyoti форум KYIV MUSIC DAYS конференція One Voice Conference Віктор Степурко Apple FutureMusic музичне обладнання Китай ударні липень квітень Marshall спеціальна пропозиція чохол мікрофон Lewitt Orla CDP1 Kiev events цікаві розстрочка дерево тарілка караоке-система педалборд Source-Audio педаль ефектів педель эффектов день незалежності режисер-постановник кредит разстрочка Magma vinyl сумка для платівки кейс 1 вересня відгук ноти зошити співпраця підкаст Маршові барабани маршовий барабан кабелі мікрофонний акустичний D'ANDREA медіатори США аксесуари для гітар інструментальний MIDI-контролер секвенсер Generation вістл Angel блокфлейти Artesia горн варгани
Останні коментарі

Mayia_25: Дякуємо і Вам , приємно працювати на радість іншим.

Андрей: Отлично!

Євген: Спасибо за интервью,спасибо за ссылки и информацию!Побежал гуглить и слушать!Млею от клавесина!

Миша Киреев: Полностью вас поддерживаю.

Миша Киреев: Очень классные люды! В той студии настолько хорошо, что просто нет слов. Я 2 с половиной года был в ...

Фільтр
Знайдено 5 
Видалити список

Ви точно хочете назавжди видалити цей список бажань?

Для того, щоб додати товар до списку "Обрані", Вам потрібно