Kyiv Music Days: як це було?

Kyiv Music Days

Минулими вихідними у місті вдруге пройшов Міжнародний форум концертної індустрії Kyiv Music Days. За три дні він зібрав разом артистів, ключових українських та європейських експертів з концертної індустрії. Метою заходу став розвиток музичної індустрії в Україні, розширення її можливостей, залучення нових технологій, їхня адаптація на ринку, а також знайомство широкої аудиторії з молодими музикантами та музичними гуртами.

У рамках форуму відбулися: конференція, шоукейс фестиваль (виступ молодих музичних гуртів, прим. ред.), щорічне вручення премії KMD Awards 2019, а також виставка музичних інструментів та обладнання від «Музикант.укр».

Виставка від «Музикант.укр».

«Головними показниками успіху Kyiv Music Days 2019 на сьогодні є:

  • Розширення географії не лише спікерів, а й музикантів, що подали заявки на участь у фестивалі шоукейсів. Цього року це 10 країн, серед яких такі екзотичні для нас, як Норвегія, Ізраїль, Сполучені Штати.
  • Залучення нових сфер індустрії до події, завдяки створенню нового контенту. Зокрема, ренталів та технічних підрядників, експортерів музичного обладнання, влогінг-експертів, івентерів, маркетологів, юристів.
  • Збільшення уваги представників індустрії до інновацій, трендів та до, власне, процесів що відбуваються. Минулого року у залах було набагато менше спікерів на кейсах один-одного, у переважній більшості, всі приходили виступити та зробити селфі»

Євгенія Стрижевська, засновниця Kyiv Music Days

Три дні найвпливовіші люди індустрії обговорювали проблеми шоубізу. Ми зібрали для вас підбірку найкрутіших цитат Kyiv Music Days 2019.

«Стратегію розвитку й просування артиста ми будуємо не на рік, вона будується на десятиріччя»

Михайло Ясинський, Secret Service EA

Михайло Ясинський

 

«Провал — невід'ємна частина шляху»

Юрій Нікітін, Mamamusic

Юрій Нікітін

 

«Для реалізації будь-якої творчої задумки потрібна команда. Артистові важко і некоректно усім займатися самостійно. Організація концертів, спілкування з медіа — стресове відгалуження, тут немає музики, тут є тайм-менеджмент і чіткі зобов'язання і домовленості. Артист — людина, навколо якої будується команда»

Євген Філатов, Vidlik, ONUKA, The Maneken

Євген Філатов

 

«Вибудовуючи стратегію комунікації, важливо: розуміти свою аудиторію, обирати правильні платформи комунікацї й те, на чому вона фокусуватиметься, створювати лише якісний контент, завжди бути у діалозі з аудиторією, давати зворотній зв'язок, а також мати надійне джерело інформації»

Каталін Фюрі, фестиваль Sziget

Каталін Фюрі

 

«Враження — найбільш цінний ресурс. Це саме те, що залишається з вами назавжди і ніяк не зможе знецінитися»

Ростислав Русаков, «Южный Берег Киева», Hedonism Festival

Ростислав Русаков

 

«Зацікавити людей можна історією. Але не вигадуй нічого зайвого — знайди в собі те, що може зачепити людей»

Стас Корольов, YUKO

Стас Корольов,

 

«Хороший тур-менеджер має бути готовим до всього. Головний скіл — потрібно завжди залишатися спокійним та ввічливим. Також у своїй комунікації ви завжди повинні бути зрозумілим, незалежно від того, якою мовою спілкуєтесь»

Simon De Winter, тур-менеджер Kaiser Chiefs, RED, Fink, Kwabs

Simon De Winter

 

«Роблячи кадр, завжди думайте — зможе він стати обкладинкою для фотоальбому чи ні?»

Андрій Максимов, фотограф

Андрій Максимов

 

«Якщо ти — молодий артист, у жодному разі не можна діяти алогічно. Ти повинен чітко розуміти, куди тебе веде кожен твій крок та дія»

Женя Галич, O.Torvald, MEGOGO live

Женя Галич

 

«Хайп — це інструмент. Їм можна користуватися, як органічно, так і штучно. Хайп він як молоток — якщо ти його візьмеш, але не зможеш тримати в руках, толку від такого хайпу?»

Максим Сердюк, СЛУХ

Максим Сердюк

 

«Чому можна навчиться у блогерів? Активне промо самих себе в соцмережах. Робіть щось з тим контентом, який у вас є. Відмінний приклад з Настею Каменських — вона починала з влогів, розповідала про себе і про свої будні, залучаючи нову аудиторію і поступово знайомлячи їх зі своєю творчістю»

Анна Сутуліна, Air Music

Анна Сутуліна

 

«Не можна бути обличчям більше двох брендів»

Ірина Горова, MOZGI Entertainment

Ірина Горова


Переможці першої премії музичної індустрії KYIV MUSIC DAYS AWARDS 2019

До речі, 13 квітня було вручено галузеву премію KMD Awards 2019. Нагороди у номінаціях отримали:

  • Найкращий промоутер / агенція — Pop Corn CA;
  • Найкращий квитковий оператор — Concert.ua;
  • Найкращий менеджер артиста — Єгор Кір'янов (The Hardkiss), Лєра Левицька (ONUKA, The Maneken);
  • Найкращий музичний журналіст — Олександр Варениця;
  • Найкращий PR (менеджер / компанія) — Много Воды, Secret Service EA;
  • Найкраще видання про музику — СЛУХ, LiRoom;
  • Найкращий затишний концертний майданчик (до 500 місць) — Closer;
  • Найкращий концертний майданчик (до 1500) — Caribbean Club;
  • Найкращий великий концертний майданчик (від 1500) — Арт-завод Платформа;
  • Найкращий технічний підрядник (звук) — Zinteco, Elecor;
  • Найкращий технічний підрядник (світло) — Alight;
  • За вагомий внесок у музичну індустрію — Алан Бадоєв, Олексій Коган;
  • За стратегічне партнерство — Володимир Бугай (НСК «Олімпійський»).

Сайт
Facebook
Instagram

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]