Ваш список
"Список порівняння" порожній

(044) 592 78 50

  • Увійти | Зареєструватись

На шляху до успіху: ТОП-10 проблем молодого гурту

Для чого молоді люди створюють музичні гурти? Напевно, для того, щоб поділитися  своєю творчістю з іншими. Здавалось би, що може стати на заваді цій благородній меті? Але не все так просто. МУЗИКАНТ.укр публікує ТОП-10 проблем, з якими можуть зіткнутися молоді українські колективи.

1. Особистісні проблеми. Лінь, небажання постійно працювати над собою, вдосконалюватися і дізнаватися про нове – це найлютіші вороги успішного артиста. З такими «друзями» не варто навіть і намагатися творити. Якщо це подолано, варто чітко розподілити обов’язки між собою. Нездорові амбіції і боротьба за лідерство також не сприяють продуктивній роботі гурту.

2. Нюанси провінції. У маленьких містах і містечках дуже рідко можна знайти  нормальні концертні майданчики, репетиційні бази та музичні магазини. Що робити, якщо для когось музика – не просто хобі, а сенс усього життя? Вихід один – зібрати грошей хоча б на перший час і їхати підкорювати столицю чи щонайменше обласний центр. Це складно, але дуже багато відомих гуртів колись так само приїхали до Києва, маючи лише мрію.

3. Співвідношення: гроші – вільний час – рівень музики. Для того, щоб грати у колективі, потрібні музичні інструменти і репетиційна база. А ще десь треба жити. Добре, якщо усі учасники гурту стали студентами одного вишу з гуртожитком. Але так чи інакше потрібно заробляти гроші. А, отже, музика – тільки у вільний час. А його може бути не так і багато. Будьте до цього готові!

4. Висока вартість інструментів. Поки грошей недостатньо, музиканти-початківці часто грають на дешевих інструментах. Так здобувається досвід, набивається рука, учасники зігруються між собою. Тут є певний мінус – гурт з першого часу свого існування вже звикає до низької якості звучання. Виходи різні – від музичної Барахолки до купівлі на ali-express. І якщо у першому випадку можна придбати доволі непоганий товар, то у другому – часто отримують «кота в мішку», під час перевезення інструмент перетворюється на уламки.

5. Репетиційні бази. Їх у Києві немало. Але й гуртів також багато. Хтось бронює постійний час, а хтось грає, коли десь є вільне місце. І знову ж, дві  години репетиції коштують чимало. Добре коли у складі гурту шість чоловік. А якщо – три? Також буває, що команді потрібен якийсь конкретний інструмент, а наявний він лише на одній базі, та й то десь на околиці. Про те, чим керується гурт при виборі бази говоримо з барабанщиком столичної  формації «Тільки світло» Кирилом Івашиним.

МУЗИКАНТ.укр: За якими критеріями Ваш гурт обирає репетиційні бази? Маєте свою постійну чи змінюєте їх? Якщо так, то чому?

Кирил Івашин: Критерії прості – наявність усього необхідного обладнання для всіх наших музикантів. Спочатку шукали бази, де є місцеве залізо на ударній установці, бо в мене ще не було свого. Тепер же частіше постає питання, щоб був хороший синтезатор (як от повнорозмірна клавіатура зі зваженими клавішами). Звісно, ще є критерій – вартість: хочеться, щоб вона була не вища за середню по Києву, десь дев’яносто гривень на годину. Наразі ми найчастіше репетируємо на одній базі на Золотих воротах, де нас влаштовують і ціни, і обладнання. Дуже затишне місце, ще й поруч з метро. Змінюємо свій вибір тільки в тих випадках, коли завчасно не забронювали час і вже немає вільних кімнат для репетицій. Тоді у нас є ще декілька зручних варіантів, теж поближче до метро.

МУЗИКАНТ.укр: Скільки коштує година репетиції на базі, де ви граєте? Скільки триває репетиція? Скільки гривень на місяць витрачає гурт і кожен учасник?

Кирил Івашин: От на цій базі, де ми найчастіше граємо, година репетиції, залежно від години дня, коштує від шістдесяти до вісімдесяти гривень. Це нас влаштовує, щоб репетирувати двічі-тричі на тиждень по дві-три години, залежно від обставин. А після маніпуляцій із калькулятором отримуємо десь вісімсот-дев’ятсот гривень на місяць із гурта. Бюджет у нас плаваючий. Частіше за все платить один учасник – наша сильна й незалежна фронт-леді.

МУЗИКАНТ.укр: Чи задоволені Ви обладнанням бази?

Кирил Івашин: Час від часу бувають, звісно, претензії. Обладнання використовується цілодобово купою різних людей, тому виникають проблеми і з залипаючими клавішами, і зі стійками для ударних. Але в цілому, так – все влаштовує, інакше б шукали іншу базу.

МУЗИКАНТ.укр: З якими проблемами Ви стикалися на столичних репетиційних базах?

Кирил Івашин:  Занадто серйозних проблем як таких не було... Інколи щось глючить, фонить або барабани налаштовані стрьомно. Але нічого страшнішого не траплялося.

6. Висока вартість роботи на студіях звукозапису. Гурт провів певну кількість репетицій і готовий вирушати до студії. Якісно записати пісню, звісно, недешево. Бо не кожна студія має хороше обладнання, а ті, що мають, знають собі ціну. Далі спілкуємося з Кирилом Івашиним.

МУЗИКАНТ.укр: За якими критеріями Ваш гурт обирає студію звукозапису?

Кирил ІвашинО,  тут вибір по Києву не дуже великий. Є або студії в гаражі, з поганою акустикою і мікрофонами, або є досить гідні студії, на кшталт Checkpoint. До речі, на ній ми останні рази все і писали вживу. Важливі моменти запису звука: компетентний звукорежисер, не роздовбані мікрофони, достойні барабани та комбіки.

МУЗИКАНТ.укр: Скільки годин триває робота над композицією в студії і скільки коштує ця робота?

Кирил Івашин: Тут взагалі цікаво :) Оскільки тривалість наших треків – десь дві-чотири хвилини, то за годину можна записати три-чотири добре відрепетируваних треки. На конкретному прикладі: в Checkpoint година запису коштує триста гривень. Але бронювати можна мінімум дві години, оскільки тридцять-сорок хвилин ще піде на розстановку мікрофонів, їх налаштування та інші підготовчі дії. От вчора у нас була мета записати один двохвилинний трек, і довелось брати дві години для цього :) В результаті на цю нашу композицію пішло шістсот гривень. І це тільки запис... Зведення та мастеринг – то вже тема для окремого інтерв'ю.

7. Смаки радіо- і телеаудиторії. Отже, композицію записано і зведено. А що далі? Куди її нести, щоб про Вас дізналися? На радіо і телебачення. Але чи Ви впевнені, що на Ваш трек там з нетерпінням чекають? Станції та канали функціонують переважно за рахунок реклами, це насамперед бізнес. А для рекламодавця важливо, щоб про його товар почули якомога більше людей.  Тому формується список гуртів і артистів, найбільш популярний серед населення. Комусь просто не хочеться слухати невідому і непопулярну  команду. А ще є розподілення за жанрами. Звісно, в ефір танцювальної радіостанції просто не може потрапити «металева» пісня. Але на деяких хвилях на жанри не дивляться, беруться до уваги інші критерії. Тішить те, що просунути трек на радіо в Україні, усе ж, доволі реально. Як доказ публікуємо інтерв’ю з музичним редактором Радіо Relax Русланом Герасименком.

МУЗИКАНТ.укр: Яким критеріям повинна відповідати пісня молодого невідомого артиста, щоб потрапити в ротацію на Вашій радіостанції? На що звертаєте увагу під час відбору?

Руслан Герасименко: Радіо Relax завжди відкрите до співпраці з виконавцями, незалежно від ступеня їхньої «відомості». Ми – радіостанція, яка має унікальну пропозицію для наших слухачів – легкий та спокійний настрій. Саме навколо цього побудована наша робота над вибором музичного контенту. І що більше конкретна пісня відповідає цій меті, то більша ймовірність, що вона звучатиме в ефірі.

МУЗИКАНТ.укр: Чи існує поняття «формат» на радіо Relax?

Руслан Герасименко: Ми ніколи не використовували поняття «формат» через те, що воно, за своєю суттю, обмежує та заганяє в рамки. Наші пріоритети – відсутність драматизму та надриву, агресії та зайвого напору і метушні в контенті. Важлива ненав’язливість всього музичного наповнення. Головне та загальне правило – музика, яку приємно слухати.

Тож, заходьте на офіційні сайти радіостанцій і дізнавайтеся, що саме потрібно зробити, аби композиція потрапила в ефір. Якщо знайдете саме «свою» хвилю, і Ваш трек там сподобається, усе може змінитися дуже круто.

8. Менеджмент. Не таємниця, що у шоу-бізнесі також існує жорстка конкуренція – ніші розподілено, на радіо часто потрапляють ті, хто має зв’язки чи гроші. І на це теж варто зважати. Тому, якщо маєте таку можливість, знайдіть для співпраці менеджера, а краще – цілу команду професіоналів. Ви зосередитеся на творчості, він просуватиме Ваш продукт і усі будуть задоволені. Але не втратьте себе, пам’ятайте, що артист ставить умови, а не ринок.

9. Фестивальна культура. Ще один спосіб заявити про себе – виступ на збірному фестивалі. В Україні є такі – чотири-п’ять масштабних, значно більше – менших. Часто організатори пропонують молодим гуртам виступити без гонорару і без оплати дороги та проживання. Бо якщо команд багато, не завжди є змога їх привезти за власний кошт. Звісно, не всі музиканти дозволять собі участь «в мінус» фінансово. Може бути слабкою і сама організація фестивалю – неякісне обладнання, відсутність інфраструктури, промоушну, невдало вибраний час і місце та як наслідок – мала кількість відвідувачів. Часто можна побачити, як гурт грає для десятьох слухачів. Причин цього може бути декілька – недосвідчені організатори, невеликий бюджет заходу. Основна причина, на нашу думку, – недостатня підтримка державою фестивальної культури. На жаль, на чистому ентузіазмі не завжди далеко поїдеш.

10. Кому це все потрібно? Є певна когорта колективів, які успішно розкрутилися і стали відомими закордоном. Наприклад, Stoned Jesus або Jinjer (які, до речі, у березні-квітні 2018-го їдуть у турне Північною Америкою разом з легендарними британцями Cradle of Filth). Це українські команди, але вони більш затребувані на заході, аніж у нас, на жаль. Там вони отримують пристойні гонорари за виступи на великих фестивалях open air. Але не факт, що колектив, який поїде з України у пошуках слави, обов’язково її здобуде. Можливо, варто спробувати, все ж, удома? Тож, вирішувати Вам, панове музиканти, чого саме хочете, що гратимете, де і для кого.

Це лише десяток можливих перешкод на шляху до успіху. Їх, скоріш за все, буде значно більше. Можемо напевне сказати лише одне: результатів досягне тільки той, хто не уявляє себе без музики. Таких людей негаразди не лякають.

Напишіть нам про проблеми, з якими зіткнувся саме Ваш гурт. Не забувайте: Музикант Музикантові – Drug :)
  25 Березня 2018
Відгуки: 0
Перегляди: 913
Теги:
EBS Hora MusikMesse Lag Orla Miditech Gemini Arturia Bespeco Lewitt Fafner Icon гитара гитары FL STUDIO новинка Tramontane Sentrum Ввічність альбом концерт T300 Тартак Київ Киев ВДНХ фестиваль 2016 Atlas Weekend гітара музыкант поради музиканти популярність помилки акція низькі ціни подарунки новий рік обладнання інструменти струны музикант Аллегро Мьюзік свята привітання Різдво побажання Musician смерть Девід Боуї помер обзор видео огляд мікрофон відео Lewitt Recorder додаток Foo Fighters Дейв Грол хіти цікавинки композитори класика Prodipe техніка мікрофони звукозапис Eagles Глен Фрай Motorhead Леммі Кілмістер виступ Brutto Дэвд Боуї сузір'я обсерваторія назва гітари Міхалок анонс Billy Sheehan педаль NAMM DJ контролер тест фотозвіт Source Audio Nemesis Delay Miditech free Software Bundle програмне забезпечення ПЗ продажа Miditech i2-Stage 88 продаж Steinberg Cubase LE 8 секвенсор рейтинг рок-музыка rock Metallica SuperBowl караоке AST Едуард Приступа допомога репортаж KeyStep Reidmar Maximum Acoustics BeatStep Ragnard Rock Festival Капинус Jurgis TA Production Ворожцов DR DR Strings fernandes Khors Nokturnal Mortum Hell:On MatrixBrute Magni 500 конкурс Голос Країни група радіосистеми MDJ-1000 Starsticks Starpad подарунок сертифікат скидки MixaPlay Євген Устінов музыканти гра рок-музика історія Guitar Player Tite Fit Minilab чохли фото Кино Цой Аквариум Chord Tracer LCT 450 стійки Manikin Electronic Memotron правила ШаNa Atlas iSpark відеоурок Антитіла EBS Reidmar 750 демонстрація лайфхак товари новинки музыка список музика ювілей Guns N' Roses Британія тест-драйв Юлия Лорд кліп життя дитини спів плюси здоров`я синтезатор аналоговий kolo jazz Korg microkorg microkorgs t100 біла Sennheiser Soundroom iPad Antonio Martinez Mahalo Korala guitars Гребенщиков метро Гадюкіни Vertigo Tremolo Уэйн Лінсі Premier стул хіт доступна ціна MICROBRUTE MINIBRUTE DTP Beat Kit Pro MTP LCT Оркестр Ленінград Національної гвардії Голос країни CDP1 Рома Юлія інструмент Дримба Galli струни strings дитина Цифрове піаніно Літо Артём Селезнёв U-KRAINA Олег Скрипка НеАнгелы Zetetics Weekend Романтика аксесуари Stage Starter CDP Percussion Limited JBL Professional SRX 800 Slipknot DeepPurple Queen RedHotChillyPapers Петрівка Микола Мозговий Вечір пам'яті WalkOffTheEarth audient id4 ASP 880 Once UponaTime 640 Aсapella Fest Kiyv Keylab Black Edition акустична Yuri Suzuki synthesiser Moog радіосистема TT1 90 voice Vance Joy silos Aftershock Bass Distortion John tompson source audio Нотний зошит Коlo RM2EX RM4EX RM6EX RM8EX МTC-080 MTC-082 MTC-083 Grimshaw CD CDJ-700 Apogee QUARTET комбоусилитель ТНМК Корженко Віктор F-2 II t66d MSF10C MSF01C Evolution Hi-End Compact HD Audiolink IV Т300 ua День Незалежності України Александр Люлякин Бумбокс Troider internet media Arkane 30 TL70D Programmable EQ hit Yonika T-34 ukulele Nicholas W. Angel boston укулеле Matrix Brute Maximum Acoustics E10 BLU фінал гітаристів Session Classic guitarists акустичні системи бас Korg?Volca Kick MS-20 барабана t100d Behringer Aalberg Leonardo mackie Jazz Kolo навушники Prodipe M-85 Lanen універсальні мікрофони акустична гітара класична гітара акції ударні установки тарілки для барабанів барабаны Arturia KeyStep Lag Tramontane барабанні палички українська деревина бренд бас-гітара інструменти для дітей вибрати інструмент новий інструмент Ігор Одарюк кольоровий слух синестезія Музична освіта освіта MiniLab Mk II Home cinema SoundField Lewitt LCT 640 TS microphone LCT 440 Pure Latin Percussion Serenelli камертон Михайло Вериківський кімната-музей Кременець Arturia KeyLab EBS HD360 EBS ProLine 410 музичні інструменти Orla Stage Starter Orla CDP 202 White авторське право інтелектуальна власність Arturia DrumBrute драм-машина Rico Греммі 2017 року ендорсер LEWITT LCT 940 STAR STICKS палички Namm 2017 Eurovision 2017 відбір портативна міді-клавіатура Namm Show Allegro Roli Музичні «замальовки» Allegro # отбор HL Audio Be Together Percussion джембе Stentor Neumann O.Torvald "Музикант" розпродаж українська електронна музика Belcanto губна гармошка Zalizo барабанні тарілки Аналітика персони Amati Hughes&Kettner Peace Park Audio пан-флейта Karl Schwarz етнічний інструмент Bach Ventris Revrb KeyLab Essential AV Screen Alpine DrumBrute AudioFuse Antonio Martinez Source audio Ventris Reverb Source Audio Hot Hand 3 Focal студійні монітори рок-концерти "Антитіла" Святослав Кондратів поп-скрипаль тур звукознімач для електрогітари Seymour Duncan DiMarzio Fender EBS Billy Sheehan Signature Drive Deluxe EBS Billy Sheehan Signature Drive ARK/Ковчег опера-балет Гогольфест ударні інструменти барабани Рожден Анусі Холостяк Микита Астраханцев Terroraiser барабанщики Andi Picker EBS Magni навчання робота Аліна Гросу Бджілка бас-гітаристи бас-гітарист Robbie Crane Black Star Riders Rob Roy ремні футлярі Lewitt LCT 240 PRO W.Angel педаль-ефектів Микола Мозговий Олена Мозгова концерт пам’яті акордеони Image Line EBS Black Haze The Drive Drive Me Crazy звуковий інтерфейс Adam Blackstone басист EBS CarryOn Valerian Maxtone Planet Waves Daizy Crazy Парниша Electro Pop Dance ECO-гітари APPS MUSIC 2017 ТОП-10 премія BBC B&B Project українська музика українські виконавці беруші кахон Gon Bops Pearl Hayman Олександр Солоха Євробачення Roli Seaboard Blackwood Brownwood литаври Yamaha Neuro Desktop Edito клавесин Наталія Сікорська Maximum Acoustics S.15 BLU мобільна акустична система звукове обладнання Prodipe Pro 8 v3 Prodipe Pro 5 V3 Марк Токар контрабас MIDI-клавіатура FL Studio v.12 Володимир Гошовський їстівні асоціації FL Studio v.12 Fruity Edition Black Haze Юлія Іськова Alfa Jazz Fest львівський фестиваль стрес Trembita бандура магазин Променада Центр Олексій Пасько Maximum Acoustics Voice 400 акустична система Revolver Pro 81 BLK DJ-обладнання Numark афиша музыкальные события Валентин Сильвестров композитор журнал День Музыки празник Український музичний ярмарок 2017 МУЗИКАНТ.укр MusicRadar EBS Valve Drive DI Фестиваль музичної креативної педагогіки України музична педагогіка музичне навчання рок музика АССА Тетяна Власова 1РОКіровка Музична Україна видавництво музична література SOS Awards 2018 Sound on Sound голосування УМЯ-2017 українські пісні онлайн Украинский Музыкальный Ярмарок-2017 Київ Музик Фест харківська композиторська школа Валентин Борисов Валентин Бібік художники AKG Vienna Austrian Audio DJ Mag Tech Awards BeatStep Pro W.Angel's Conquest Fernandes Ravelle Deluxe Український Музичний Ярмарок-2017 виставка «Музична скринька» музично-театральна студія музичний театр ударна установка бароковий театр Open Opera Ukraine дешеві гітари Fernandes LE-1Z Vintage EJM96 Hora Student N1226 Мирослава Которович Kyiv Fantastic Orchestra/Chamber Олександр Тулінов Валентин Богданов акордеон Soundking сцена обладнання для сцени Hayman HM 400 Nikita Astrakhantsev bassists скрипка для початківців Empress Reverb Source Audio Ventris Dual Reverb Національний духовий оркестр «Музичний сад» «Оркестр при свічах» електроскрипка Stagg Артемій Ведель бас-гітари Fernandes Tremor 5X Gravity Deluxe Vulcan Deluxe «Сакс у великому місті» саксофон інтерв’ю «В Моїй Голові» гурт interview платформи мультикори Boss RV-500 Reverb добірка пісень меланхолічні пісні СУП Doing Business Lewitt LCT 440 Pure Алегро-Мюзік 17-ть років Роман Семенчук Dimicandum рок-група добірка заходів вихідні акустичні барабанні установки musical instruments gift MXR M300 чорна п’ятниця знижки Black Friday Karavan mall discounts гітарна педаль «Дідона та Еней» опера Генрі Перселл Станіслав Максимов гітарист інтерв'ю гитарист TC Electronics Hall Of Fame 2 guitarist Roland кіберпонеділок новачок електрогітара MIDI-клавіатури Arturia Minilab MKII Akai MPK mini mkII M-Audio Oxygen 25 MK IV Alesis VI25 Novation LaunchKey Mini MK2 Lewitt LCT 540 Subzero Порівняймося Compare педалі ефектів marimba Viktor Korzhenko drummer drum V Collection 6 the best microphones of 2017's Arturia MatrixBrute Артур Данієлян Blue Microphones Акустика Віктор Павлік заробіток guitar effects Orla Fun1 new year Roman Semenchuk Михайло Жаворонков Музичний сад магічне шоу new items search in catalog The Hardkiss looking for a guitarist synthesizer TOP-5 synthesizers musical instruments of 2017 firmware upgrade Fender CD-6 Yamaha F370D Lag Tramontane T44 Ibanez PF15 Cort EarthGrand OP w/ba Grimshaw GSD-60 Zildjian тарілки Wozzeck Nova Opera top-10 МIDI-keyboards Топ клавішні етнічні Arturia KeyLab Essential Gretsch lookinthecatalog Інопланетна майстерня Igor Stetsyuk film composer Leonardo LV 1044 Leonardo LV 1544 мастила для глюкофонів бас гитара різдвяні пісні підбірка топ-25 цікаві статті ексклюзив metal запис свято вітання мультики pianos 2017 8-струнна гітара ДахаБраха «House 99» саундтрек FZone лампи глюкофони б/в інструмент Ярослав Корольов грант музичний проект класичні гітари LCT 441 Flex Minibrute2 RackBrute 3U&6U Strymon BigSky Eventide Space Gimini ACCA Джем Dave Smith Моцарт віденський класик смичкові інструменти Arturia MiniBrute 2 Moog Sub Phatty MFB Dominion 1 Arturia MiniBrute відомі музиканти Mipro каніфоль догляд звукорежисер піаніст рояль комбопідсилювачі інструментальні кабелі електрогіта Bespeco BAG60AG початківець Conquest Tama електроакустична гітара «Один в каное» шукайукаталозі Портер етнічні інструменти вживаний інструмент барахолка каталог барокова музика плейлист губні гармошки пан-флейти блок-флейти Allen & Heath мікшерні пульти Дмитро Власов аналоговий синтезатор фортепіано клавішні інструменти акустичні ударні установки акустичні системи шукай у каталозі Порівняння Alto Professional міжнародна виставка класична музика огляди труба рекомендації духові мензура NB Музичні події бренди каталог товарів Звукознімач Золота жар-птиця музична премія номінанти конкурс. номінанти Портрет Ігор Рудь Несамостійний DRUГ Alesis Рояль при свічах Klotz битва оркестрів Сувенір Львівські Фанфари НАОНІ Odessa CityOrchestra Exact Division Pomsta Роман Жбадинський музичні події тижня мікрофонна стійка пюпітр Топ-20 асортимент 3000 SKU Maximum Аcoustics стійка Focusrite Orla рекомендації конференц-система мікрофонна система midi події события Orla. Yamaha Amar Jyoti форум KYIV MUSIC DAYS конференція One Voice Conference Віктор Степурко Apple FutureMusic музичне обладнання Китай ударні липень квітень Marshall спеціальна пропозиція чохол мікрофон Lewitt Orla CDP1 Kiev events цікаві розстрочка дерево тарілка караоке-система педалборд Source-Audio педаль ефектів педель эффектов день незалежності режисер-постановник кредит разстрочка Magma vinyl сумка для платівки кейс 1 вересня відгук ноти зошити співпраця підкаст Маршові барабани маршовий барабан кабелі мікрофонний акустичний D'ANDREA медіатори США аксесуари для гітар інструментальний MIDI-контролер секвенсер Generation вістл Angel блокфлейти Artesia горн варгани
Останні коментарі

Mayia_25: Дякуємо і Вам , приємно працювати на радість іншим.

Андрей: Отлично!

Євген: Спасибо за интервью,спасибо за ссылки и информацию!Побежал гуглить и слушать!Млею от клавесина!

Миша Киреев: Полностью вас поддерживаю.

Миша Киреев: Очень классные люды! В той студии настолько хорошо, что просто нет слов. Я 2 с половиной года был в ...

Фільтр
Знайдено 5 
Видалити список

Ви точно хочете назавжди видалити цей список бажань?

Для того, щоб додати товар до списку "Обрані", Вам потрібно