Ваш список
"Список порівняння" порожній

(044) 592 78 50

  • Увійти | Зареєструватись

Наталія Сікорська: Леді та Клавесин

Клавесин – інструмент тієї епохи, коли люди носили перуки і пишні сукні. Але сьогодні говоримо з леді, яка, хоч і не їздить каретою, все ж, відчуває цей інструмент так, ніби вона родом із Бароко.

Наталія Сікорська. Грає на клавесині, настроює його та вивчає історію клавесинної музики. Вона – справжній клавесинний експерт. А нещодавно виграла престижний міжнародний конкурс клавесиністів імені Ванди Ландовської в Італії. Щиро вітаємо з перемогою і цікавимося особливостями творчості клавесинної Майстрині.

Музикант.укр: Розкажіть, як би Ви охарактеризували дух та енергетику старовинної клавесинної музики? В чому її чарівність, в чому “кайф” такої музики?

Наталія Сікорська: Як на мене, музика, що написана для клавесина, не вкладається в якусь одну єдину концепцію.

В клавесинній музиці відобразився мінливий і неоднорідний музичний всесвіт, сповнений пошуків, відкриттів, експериментів, сміливих ідей. Мусимо пригадати, що для клавесина писали музику впродовж, мінімум, двох століть. І художні уявлення митців були дуже різними, вони були обумовлені зовсім несхожими контекстами та обставинами життя. Тож, описати концепцію клавесинної музики в одному ствердженні неможливо.

Але головне – щоб слух, “зіпсований” децибелами сучасності, призвичаївся до  клавесинного звуку.

Ще хочу сказати, що виконання музики сімнадцятого-вісімнадцятого століть передбачає велику маневреність виконавських рішень та прийомів (я свідомо не використовую слово «імпровізаційність»). Така інваріантність для кожного створює передчуття "стрибка в невідоме".

Природа клавесинного звука дозволяє в певному сенсі “бавитись” із фактурою, до того ж, можна використовувати можливості різних регістрів. Пам'ятаєте історичний анекдот про те, як у Паганіні рвались струни, а він продовжував грати? Взагалі-то – це абсолютно барокова ідея. Якщо знаєш інструмент і можливості музичної матерії, то за гострої необхідності можеш заграти, навіть, якщо плектри твердішають від холоду чи ламаються, а струни рвуться або розстроюються від температури та вологості.

Музикант.укр: Чи є у Вас улюблені клавесиністи? Хто? Кого би Ви рекомендували послухати?

Наталія Сікорська: Це непросте запитання, і тут мої смаки дуже рухливі. Сьогодні – це одні фігури, а вчора і позавчора були інші. Зараз реєструємо чергове “крещендо” клавесинних віртуозів, нас тепер дуже багато у світі. Ось нещодавно, наприклад, мене підкорило мистецтво однієї французької клавесиністки, Віолен Кошар. В світі клавесинної гри двадцятого століття такою постаттю був, безумовно, Густав Леонхардт. Багато імен хочеться назвати, але не люблю списків. Кому захочеться, той зараз однім кліком знайде мільйон посилань. Скотт Росс. П’єр Антай. Роберт Хілл.

Музикант.укр: Чи є для Вас якась особливо близька клавесинна музика? Можливо, це певний період, можливо, французька чи італійська музика, чи, може, певний композитор або конкретні твори?

Наталія Сікорська: Можна було б сказати, що мені більш близькі твори, генетично пов’язані з італійською ренесансною і ранньобароковою культурою. Це так, якби не було на світі ансамблевої музики Йоганна Себастьяна Баха (включно з концертними формами). В ній є відчуття Сім’ї. Тільки з музикантами “однієї групи крові” можна її грати. Пару разів в житті мені поталанило. Але це рідкісне везіння і збіг багатьох обставин. Тож, я не особливо розраховую на повторення.

Музикант.укр: На яких інструментах Ви граєте? Наскільки складною є ситуація з потрібними для виконання клавесинами в Україні?

Наталія Сікорська: Тільки з дві тисячі одинадцятого граю на власному майстровому клавесині – копії двох-мануального клавесину Йоганна Рюккерса тисяча шістсот дванадцятого року. До того понад десять років користувалась нагодами, щоб пограти на консерваторському інструменті, виїжджала за кордон на майстер-класи, шукала різні можливості. А в більшості випадків, як і всі пострадянські клавесиністи, ще з дев’яносто сьомого року була щаслива опановувати репертуар на двох фальш-моделях клавесинів фірми Ліндхольм.

В принципі, за афішами наших нечисленних концертних залів видно, що ситуація з клавесинами у нас дійсно не дуже оптимістична. А інколи це ще й чутно. П’ять-шість інструментів, що відповідають умовним стандартам, знаходяться в приватній власності клавесиністів, які на них і грають при нагоді, в разі запрошення їх в програми концертних організацій.

Хороший інструмент є в Харківській філармонії. Якби був належний догляд, то й клавесин в Національному будинку органної та камерної музики був би дуже хороший. Але клавесинів класу інструментів Брюса Кеннеді (визнаний світовий лідер виготовлення копій клавесинів) в Україні досі не було.

Ніколи не могла спокійно працювати на розстроєних інструментах, з непрацюючою механікою. Для клавесиніста це питання вирішується простіше, ніж для піаніста. П'ятнадцять-двадцять хвилин перед заняттями, – і буде порядок. Про які мистецькі категорії можна думати в звуковисотному і тембровому хаосі?

Якби хтось хотів по-справжньому розвивати цю спеціалізацію, то потрібні були б копії всіх типів інструментів, чи хоча б основних: старого італійського одно-мануального, верджинала, французького раннього одно-мануального, нідерландських одно- і двох-мануального, французького двох-мануального вісімнадцятого століття, німецького (копія Метке) двох-мануального...

Музикант.укр: Розкажіть про свій проект «Екологія звуку». Як народилась ідея цього проекту?

Наталія Сікорська: Проект «Екологія звуку» був задуманий давно, як платформа для об’єднання музикантів, які цілеспрямовано опановують та практикують виконавство на старовинних інструментах, такий собі Коллегіум Музікум. Ця мета була реалізована лише частково впродовж майже двох сезонів в музейному просторі так званого Будинку Петра Першого на Подолі.

Мабуть, така ідея спізнилась на тридцять-сорок років. Всі професійні музиканти відчувають, наскільки мистецький дальтонізм притаманний сьогоденню. Спрацьовують, насамперед, потужні проекти для тисячних аудиторій з великим складом учасників, “заморськими” гостями на перших ролях, адже зараз часи шоу і конкурентних способів подачі. Музикування як розрада і відпочинок у повсякденні, як елітарне задоволення і підтримання середовища для спілкування зараз не в тренді. В таких умовах складно знайти мотивацію для специфічних мистецьких об’єднань. Я вважаю, що для Києва важливо мати такий осередок, щоб налагодити контакт з аудиторією, створити коло шанувальників і знавців давніх шедеврів.

Музикант.укр: Яка спільна концепція та мета всіх концертів? Яким чином будуєте програми, за якими принципами?

Наталія Сікорська: Наразі я продовжую проект в дещо зміненому форматі в музичному салоні Уваровського дому в Ворзелі. Це сольні клавесинні програми з розповідями, які я готую за власною системою розробки коментарів. В них синтезовані історичні, музикознавчі, біографічні, інструментально-виконавські, загальні мистецтвознавчі аспекти досліджень. Мої розповіді за стилем далекі від лекторського пафосу. Вони спрямовані на те, щоб привернути увагу слухача до впливового автора, найбільш цікавого в тому чи іншому творі або стилі.

З травня реалізовано три програми: «Музичні дуелі: Двобій в палаццо кардинала Оттобоні», «Музична Трансальпіна сімнадцятого століття», «Паризьке крещендо віртуозів». В неділю, 25-го червня, прозвучала програма з музикою італійських клавіристів і англійських верджиналістів кінця шістнадцятого – початку сімнадцятого століть.

Музикант.укр: Які наступні концерти проекту є в найближчій перспективі або плануються?

Наталія Сікорська: На 15-те липня запланований концерт «Ідеї Реформації в музиці німецького Бароко». Чесно кажучи, публіка, що приходить у Ворзелі на концерти, – це подарунок долі. Спілкування з людьми на такій ноті довіри – це справжнє щастя.

Музикант.укр: Як Ви ставитеся до цифрових клавесинів? Чи граєте на таких?

Наталія Сікорська: Вже з відповіді на перше запитання інтерв’ю зрозуміло, що я особисто ніколи не планувала грати на електричних інструментах. Вони для якоїсь іншої діяльності. Скажуть, що це спростить процес перевезень, репетицій і так далі. Можливо. Але я не готова до цього спрощення. Мені поряд з клавесином не вдається ставити перед собою комерційні цілі, але хочеться пізнавати, вдосконалюватись, лікуватись і спілкуватись. Ескейпізм? Так. Однозначно. Хтось їде до Індії і провадити духовні практики, щоб повернути себе і повернутись до людей кращим. Хтось робить гімнастику глибокого дихання. В мене є опора в старовинному мистецтві та науці. Мене це тримає.

Музикант.укр: Ви – також і клавесинний реконструктор-майстер. Це доволі незвично – жінка-майстер: як Ви до цього прийшли?

Наталія Сікорська: Насправді це помилкова трактовка. Якщо я можу вважати себе майстровою людиною, то тільки в сенсі вирішення питань настроювання та дрібного ремонту складових механіки. Мій тато все життя щось фантастичне створює своїми, тож руки у мене до всяких викруток, ножівок та іншого приладдя стоять як треба.

Музикант.укр: Над яким інструментом працюєте зараз – що в процесі роботи, і в чому складнощі?

Наталія Сікорська: Планувати реставраційні роботи привезеного молоточкового клавіру мені допомагають мої друзі – справжні майстри. А виконання відповідальних робіт зараз взяв на себе Вадим Вікснін, відомий київський музичний майстер.

Музикант.укр: Ви захистили дисертацію на надзвичайно цікаву тему «Клавірна музика Бароко в редакціях другої половини дев’ятнадцятого століття: становлення історичного виконавства». Історичне виконавство – що це таке? В чому його сутність та особливості? Який матеріал Ви обрали для роботи та як до нього підійшли?

Наталія Сікорська: В точній назві роботи – «становлення історично інформованого виконавства». Такий термін, замість назви «музична автентика», приблизно два десятиліття тому увійшов у професійний лексикон. Він визначає діяльність синтетичного музикознавчо-виконавського напряму, в якому відтворюються різні аспекти старовинного музикування, від інструментарію до особливостей музичного мислення і естетики специфічних засобів виразності (на сайті Національної музичної академії імені Чайковського опубліковано повний текст моєї роботи). 

Один з центральних висновків – у другій половині дев’ятнадцятого століття старовинна музична спадщина засвоювалась окремими діячами з тими самими інтенціями і підходами, які пізніше стали центральними для розвитку напрямку автентичного, чи, інакше, історичного виконавства.

Музикант.укр: Ще раз щиро вітаємо з перемогою у конкурсі імені Ванди Ландовської. Якою була атмосфера?

Наталія Сікорська: Атмосфера була прекрасною. Цей конкурс придумали і організували музиканти, які по-справжньому вболівають за продовження і виживання нашої музичної мови. Їх надихає директорка фестивалю і конкурсу імені Ванди Ландовської, клавесиністка Маргеріта Порфідо.

Створено кілька категорій для учасників різного віку, різного рівня освіти. Слухати, як малеча грає на клавесині – незрівняна втіха. Вони такі природні і емоційні, і дехто просто з блискавичним мисленням і точним слухом та чуттям, що й потрібно для нашої професії. Я не планувала заздалегідь цю поїздку на конкурс. Я рідко можу спланувати якісь поїздки в особистих справах. А тут збіг обставин: вихідні та квиток супердешевий знайшовся. Вирішила взяти участь у головній категорії – «Премія Ванди Ландовської» (сольна програма виконавців без вікового обмеження). Вийшло практично як імпровізація, хоча дуже добре підготовлена.

Музикант.укр: Як, на Вашу думку, конкурс впливає на ріст і розвиток учасників?

Наталія Сікорська: На розвиток, насамперед, впливає середовище. На будь-якому конкурсі завжди можна почути і відчути рівень та майстерність колег. А перемогу в більшості випадків забезпечує внутрішня дисципліна, концентрація, вміння розрахувати, вибудувати програму, керувати енергетикою свого публічного “висловлення”. Інколи працює фактор фону. Але це все і так всім відомо.

Музикант.укр: На Вашу думку, за якими критеріями оцінюється гра клавесиністів? Які виконавські моменти слухач повинен “ловити” і на що звертати увагу, коли слухає клавесинну музику?

Наталія Сікорська: Це дуже цікаве запитання. Вважаю, що центральний критерій – поєднання пластичності, гнучкості музичних фраз, органічно наповнених афектами, їх детальна артикуляційна проробка. А також – це музична дисципліна, що виявляється в темпових константах або їх свідомому уникненні, в “промальованості” границь синтаксичних конструкцій. Так чи інакше, якщо Ви чуєте безперервний одноманітний потік звуків, який викликає асоціацію з шумом друкарської машинки, можете сміливо діставати номерок і йти до гардеробу.

Не потрібно оцінювати гру за положенням корпусу і поведінкою клавесиніста під час гри. Наш інструмент обмежує виконавця в зовнішніх артистичних ефектах, наприклад, спонтанних розгойдуваннях, поворотах корпусу і голови, бо мануальна техніка дуже складна. Деякі твори ставлять такі завдання для вправності і точності, що на думку приходять порівняння з цирковим мистецтвом. Інколи афект п’єси настільки динамічний, що піддаєшся імпульсу і миттєво “розплачуєшся” за це неточним ритмом або текстовою помилкою, неохайним звучанням. Щоразу доводиться вирішувати, що важливіше…

Принципово: якщо на концерті Ви замислились, а не роздратувались – виконавець чудовий!

 

  11 Липня 2017
Відгуки: 2
Перегляди: 2525
Коментарі
  • Євген 16 Травня 2020

    Спасибо за интервью,спасибо за ссылки и информацию!Побежал гуглить и слушать!Млею от клавесина!

    • Mayia_25 16 Травня 2020

      Дякуємо і Вам , приємно працювати на радість іншим.

Залишити відгук
Поставте оцінку
Ваша відповідь
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Теги:
EBS Hora MusikMesse Lag Orla Miditech Gemini Arturia Bespeco Lewitt Fafner Icon гитара гитары FL STUDIO новинка Tramontane Sentrum Ввічність альбом концерт T300 Тартак Київ Киев ВДНХ фестиваль 2016 Atlas Weekend гітара музыкант поради музиканти популярність помилки акція низькі ціни подарунки новий рік обладнання інструменти струны музикант Аллегро Мьюзік свята привітання Різдво побажання Musician смерть Девід Боуї помер обзор видео огляд мікрофон відео Lewitt Recorder додаток Foo Fighters Дейв Грол хіти цікавинки композитори класика Prodipe техніка мікрофони звукозапис Eagles Глен Фрай Motorhead Леммі Кілмістер виступ Brutto Дэвд Боуї сузір'я обсерваторія назва гітари Міхалок анонс Billy Sheehan педаль NAMM DJ контролер тест фотозвіт Source Audio Nemesis Delay Miditech free Software Bundle програмне забезпечення ПЗ продажа Miditech i2-Stage 88 продаж Steinberg Cubase LE 8 секвенсор рейтинг рок-музыка rock Metallica SuperBowl караоке AST Едуард Приступа допомога репортаж KeyStep Reidmar Maximum Acoustics BeatStep Ragnard Rock Festival Капинус Jurgis TA Production Ворожцов DR DR Strings fernandes Khors Nokturnal Mortum Hell:On MatrixBrute Magni 500 конкурс Голос Країни група радіосистеми MDJ-1000 Starsticks Starpad подарунок сертифікат скидки MixaPlay Євген Устінов музыканти гра рок-музика історія Guitar Player Tite Fit Minilab чохли фото Кино Цой Аквариум Chord Tracer LCT 450 стійки Manikin Electronic Memotron правила ШаNa Atlas iSpark відеоурок Антитіла EBS Reidmar 750 демонстрація лайфхак товари новинки музыка список музика ювілей Guns N' Roses Британія тест-драйв Юлия Лорд кліп життя дитини спів плюси здоров`я синтезатор аналоговий kolo jazz Korg microkorg microkorgs t100 біла Sennheiser Soundroom iPad Antonio Martinez Mahalo Korala guitars Гребенщиков метро Гадюкіни Vertigo Tremolo Уэйн Лінсі Premier стул хіт доступна ціна MICROBRUTE MINIBRUTE DTP Beat Kit Pro MTP LCT Оркестр Ленінград Національної гвардії Голос країни CDP1 Рома Юлія інструмент Дримба Galli струни strings дитина Цифрове піаніно Літо Артём Селезнёв U-KRAINA Олег Скрипка НеАнгелы Zetetics Weekend Романтика аксесуари Stage Starter CDP Percussion Limited JBL Professional SRX 800 Slipknot DeepPurple Queen RedHotChillyPapers Петрівка Микола Мозговий Вечір пам'яті WalkOffTheEarth audient id4 ASP 880 Once UponaTime 640 Aсapella Fest Kiyv Keylab Black Edition акустична Yuri Suzuki synthesiser Moog радіосистема TT1 90 voice Vance Joy silos Aftershock Bass Distortion John tompson source audio Нотний зошит Коlo RM2EX RM4EX RM6EX RM8EX МTC-080 MTC-082 MTC-083 Grimshaw CD CDJ-700 Apogee QUARTET комбоусилитель ТНМК Корженко Віктор F-2 II t66d MSF10C MSF01C Evolution Hi-End Compact HD Audiolink IV Т300 ua День Незалежності України Александр Люлякин Бумбокс Troider internet media Arkane 30 TL70D Programmable EQ hit Yonika T-34 ukulele Nicholas W. Angel boston укулеле Matrix Brute Maximum Acoustics E10 BLU фінал гітаристів Session Classic guitarists акустичні системи бас Korg?Volca Kick MS-20 барабана t100d Behringer Aalberg Leonardo mackie Jazz Kolo навушники Prodipe M-85 Lanen універсальні мікрофони акустична гітара класична гітара акції ударні установки тарілки для барабанів барабаны Arturia KeyStep Lag Tramontane барабанні палички українська деревина бренд бас-гітара інструменти для дітей вибрати інструмент новий інструмент Ігор Одарюк кольоровий слух синестезія Музична освіта освіта MiniLab Mk II Home cinema SoundField Lewitt LCT 640 TS microphone LCT 440 Pure Latin Percussion Serenelli камертон Михайло Вериківський кімната-музей Кременець Arturia KeyLab EBS HD360 EBS ProLine 410 музичні інструменти Orla Stage Starter Orla CDP 202 White авторське право інтелектуальна власність Arturia DrumBrute драм-машина Rico Греммі 2017 року ендорсер LEWITT LCT 940 STAR STICKS палички Namm 2017 Eurovision 2017 відбір портативна міді-клавіатура Namm Show Allegro Roli Музичні «замальовки» Allegro # отбор HL Audio Be Together Percussion джембе Stentor Neumann O.Torvald "Музикант" розпродаж українська електронна музика Belcanto губна гармошка Zalizo барабанні тарілки Аналітика персони Amati Hughes&Kettner Peace Park Audio пан-флейта Karl Schwarz етнічний інструмент Bach Ventris Revrb KeyLab Essential AV Screen Alpine DrumBrute AudioFuse Antonio Martinez Source audio Ventris Reverb Source Audio Hot Hand 3 Focal студійні монітори рок-концерти "Антитіла" Святослав Кондратів поп-скрипаль тур звукознімач для електрогітари Seymour Duncan DiMarzio Fender EBS Billy Sheehan Signature Drive Deluxe EBS Billy Sheehan Signature Drive ARK/Ковчег опера-балет Гогольфест ударні інструменти барабани Рожден Анусі Холостяк Микита Астраханцев Terroraiser барабанщики Andi Picker EBS Magni навчання робота Аліна Гросу Бджілка бас-гітаристи бас-гітарист Robbie Crane Black Star Riders Rob Roy ремні футлярі Lewitt LCT 240 PRO W.Angel педаль-ефектів Микола Мозговий Олена Мозгова концерт пам’яті акордеони Image Line EBS Black Haze The Drive Drive Me Crazy звуковий інтерфейс Adam Blackstone басист EBS CarryOn Valerian Maxtone Planet Waves Daizy Crazy Парниша Electro Pop Dance ECO-гітари APPS MUSIC 2017 ТОП-10 премія BBC B&B Project українська музика українські виконавці беруші кахон Gon Bops Pearl Hayman Олександр Солоха Євробачення Roli Seaboard Blackwood Brownwood литаври Yamaha Neuro Desktop Edito клавесин Наталія Сікорська Maximum Acoustics S.15 BLU мобільна акустична система звукове обладнання Prodipe Pro 8 v3 Prodipe Pro 5 V3 Марк Токар контрабас MIDI-клавіатура FL Studio v.12 Володимир Гошовський їстівні асоціації FL Studio v.12 Fruity Edition Black Haze Юлія Іськова Alfa Jazz Fest львівський фестиваль стрес Trembita бандура магазин Променада Центр Олексій Пасько Maximum Acoustics Voice 400 акустична система Revolver Pro 81 BLK DJ-обладнання Numark афиша музыкальные события Валентин Сильвестров композитор журнал День Музыки празник Український музичний ярмарок 2017 МУЗИКАНТ.укр MusicRadar EBS Valve Drive DI Фестиваль музичної креативної педагогіки України музична педагогіка музичне навчання рок музика АССА Тетяна Власова 1РОКіровка Музична Україна видавництво музична література SOS Awards 2018 Sound on Sound голосування УМЯ-2017 українські пісні онлайн Украинский Музыкальный Ярмарок-2017 Київ Музик Фест харківська композиторська школа Валентин Борисов Валентин Бібік художники AKG Vienna Austrian Audio DJ Mag Tech Awards BeatStep Pro W.Angel's Conquest Fernandes Ravelle Deluxe Український Музичний Ярмарок-2017 виставка «Музична скринька» музично-театральна студія музичний театр ударна установка бароковий театр Open Opera Ukraine дешеві гітари Fernandes LE-1Z Vintage EJM96 Hora Student N1226 Мирослава Которович Kyiv Fantastic Orchestra/Chamber Олександр Тулінов Валентин Богданов акордеон Soundking сцена обладнання для сцени Hayman HM 400 Nikita Astrakhantsev bassists скрипка для початківців Empress Reverb Source Audio Ventris Dual Reverb Національний духовий оркестр «Музичний сад» «Оркестр при свічах» електроскрипка Stagg Артемій Ведель бас-гітари Fernandes Tremor 5X Gravity Deluxe Vulcan Deluxe «Сакс у великому місті» саксофон інтерв’ю «В Моїй Голові» гурт interview платформи мультикори Boss RV-500 Reverb добірка пісень меланхолічні пісні СУП Doing Business Lewitt LCT 440 Pure Алегро-Мюзік 17-ть років Роман Семенчук Dimicandum рок-група добірка заходів вихідні акустичні барабанні установки musical instruments gift MXR M300 чорна п’ятниця знижки Black Friday Karavan mall discounts гітарна педаль «Дідона та Еней» опера Генрі Перселл Станіслав Максимов гітарист інтерв'ю гитарист TC Electronics Hall Of Fame 2 guitarist Roland кіберпонеділок новачок електрогітара MIDI-клавіатури Arturia Minilab MKII Akai MPK mini mkII M-Audio Oxygen 25 MK IV Alesis VI25 Novation LaunchKey Mini MK2 Lewitt LCT 540 Subzero Порівняймося Compare педалі ефектів marimba Viktor Korzhenko drummer drum V Collection 6 the best microphones of 2017's Arturia MatrixBrute Артур Данієлян Blue Microphones Акустика Віктор Павлік заробіток guitar effects Orla Fun1 new year Roman Semenchuk Михайло Жаворонков Музичний сад магічне шоу new items search in catalog The Hardkiss looking for a guitarist synthesizer TOP-5 synthesizers musical instruments of 2017 firmware upgrade Fender CD-6 Yamaha F370D Lag Tramontane T44 Ibanez PF15 Cort EarthGrand OP w/ba Grimshaw GSD-60 Zildjian тарілки Wozzeck Nova Opera top-10 МIDI-keyboards Топ клавішні етнічні Arturia KeyLab Essential Gretsch lookinthecatalog Інопланетна майстерня Igor Stetsyuk film composer Leonardo LV 1044 Leonardo LV 1544 мастила для глюкофонів бас гитара різдвяні пісні підбірка топ-25 цікаві статті ексклюзив metal запис свято вітання мультики pianos 2017 8-струнна гітара ДахаБраха «House 99» саундтрек FZone лампи глюкофони б/в інструмент Ярослав Корольов грант музичний проект класичні гітари LCT 441 Flex Minibrute2 RackBrute 3U&6U Strymon BigSky Eventide Space Gimini ACCA Джем Dave Smith Моцарт віденський класик смичкові інструменти Arturia MiniBrute 2 Moog Sub Phatty MFB Dominion 1 Arturia MiniBrute відомі музиканти Mipro каніфоль догляд звукорежисер піаніст рояль комбопідсилювачі інструментальні кабелі електрогіта Bespeco BAG60AG початківець Conquest Tama електроакустична гітара «Один в каное» шукайукаталозі Портер етнічні інструменти вживаний інструмент барахолка каталог барокова музика плейлист губні гармошки пан-флейти блок-флейти Allen & Heath мікшерні пульти Дмитро Власов аналоговий синтезатор фортепіано клавішні інструменти акустичні ударні установки акустичні системи шукай у каталозі Порівняння Alto Professional міжнародна виставка класична музика огляди труба рекомендації духові мензура NB Музичні події бренди каталог товарів Звукознімач Золота жар-птиця музична премія номінанти конкурс. номінанти Портрет Ігор Рудь Несамостійний DRUГ Alesis Рояль при свічах Klotz битва оркестрів Сувенір Львівські Фанфари НАОНІ Odessa CityOrchestra Exact Division Pomsta Роман Жбадинський музичні події тижня мікрофонна стійка пюпітр Топ-20 асортимент 3000 SKU Maximum Аcoustics стійка Focusrite Orla рекомендації конференц-система мікрофонна система midi події события Orla. Yamaha Amar Jyoti форум KYIV MUSIC DAYS конференція One Voice Conference Віктор Степурко Apple FutureMusic музичне обладнання Китай ударні липень квітень Marshall спеціальна пропозиція чохол мікрофон Lewitt Orla CDP1 Kiev events цікаві розстрочка дерево тарілка караоке-система педалборд Source-Audio педаль ефектів педель эффектов день незалежності режисер-постановник кредит разстрочка Magma vinyl сумка для платівки кейс 1 вересня відгук ноти зошити співпраця підкаст Маршові барабани маршовий барабан кабелі мікрофонний акустичний D'ANDREA медіатори США аксесуари для гітар інструментальний MIDI-контролер секвенсер Generation вістл Angel блокфлейти Artesia горн варгани
Останні коментарі

Mayia_25: Дякуємо і Вам , приємно працювати на радість іншим.

Андрей: Отлично!

Євген: Спасибо за интервью,спасибо за ссылки и информацию!Побежал гуглить и слушать!Млею от клавесина!

Миша Киреев: Полностью вас поддерживаю.

Миша Киреев: Очень классные люды! В той студии настолько хорошо, что просто нет слов. Я 2 с половиной года был в ...

Фільтр
Знайдено 5 
Видалити список

Ви точно хочете назавжди видалити цей список бажань?

Для того, щоб додати товар до списку "Обрані", Вам потрібно