Студія «Power Station»

Роб Рой (Rob Roy) протестував LCT 640 TS. Пропонуємо Вашій увазі результати.

Роб Рой – звукорежисер і аудіо-продюсер, який побудував в Помпано-Біч (Pompano Beach), Флорида, студію «Power Station». При цьому він використав досвід у сфері розрахунку акустичних параметрів свого друга та бізнес-партнера Тоні Бонджіові (Tony Bongiovi), який відомий роботою в легендарній студії «Power Station» в Нью-Йорку (зараз має назву «Avatar»).

З досвідом розробки стратегічних можливостей фінансування та реалізації різних проектів, Роб об’єднав зусилля з «Bongiovi Entertainment» у дев’яності роки. Нині він працює і керує студією «Power Station» в Помпано-Біч, Флорида. Також Роб бере участь у бізнес-процесах дочірніх компаній «Power Station» – «Bongiovi Acoustics» і «Bongiovi Medical».

Як керівник студійних процесів «Power Station», Роб Рой продовжує традиції створення ідеальних записів з використанням широкого спектра ретельно відібраного обладнання, зокрема, легендарного 72-канального Neve 9098i. Його останньою покупкою став мультипаттерновий мікрофон наступного покоління Lewitt, який дозволяє динамічно керувати діаграмою спрямованості – до того ж, навіть постфактум.

Lewitt: Нещодавно Ви почали використовувати у своїй студії LCT 640 TS: розкажіть нам, будь-ласка, свої враження про цей мікрофон.

Роб Рой: Коли він надійшов, я не був упевнений, що з цим робити – Ви бачите ці всі продукти, серед яких програмне й апаратне забезпечення. Я слухав багато з того, і зазвичай, як правило, щось одне (чи то «хард», чи «софт») несе на собі все навантаження. Цей мікрофон справив на мене абсолютно протилежне враження: в LCT 640 TS ми отримуємо високоякісне обладнанням з дійсно класним ПЗ. Перш, ніж розібратись з програмним забезпеченням, я оглянув сам мікрофон. Звернув особливу увагу на конструкцію з подвійним виходом, що дає можливість забирати окремі сигнали з фронтальної та зворотної діафрагм. Перше, що вразило мене в цьому мікрофоні, – це чудовий звук. В умовах сучасного продакшн потрібен по-справжньому плавний, прозорий і чіткий звук вокалу. І якщо Ви його отримали, надалі з ним можна робити все, що завгодно.

Спочатку я пропустив його крізь передпідсилювач Millennia і зазначив, наскільки прозорий і деталізований звук цього мікрофона, дуже плавна частотна характеристика і дуже деталізований звук. Зазвичай з мікрофонами такого типу я помічаю штучні піки на трьох чи п’яти кілогерцах. Що мене дійсно вразило – LCT 640 TS виявився по-справжньому лінійним і рівним, завдяки чому я можу отримувати все необхідне.

Потім я пропустив його крізь передпідсилювач Neve 1084, оскільки хотів пересвідчитись, як він поводиться з аналоговим еквалайзером, не таким чистим, як Millenia. Одна річ, яка мені подобається в обладнанні Neve, чи то модулі, чи консолі, полягає в тому, що вони додають гармоніки, яких до цього, можливо, не бути чути. Деякі люди називають це забарвленням, але я чую гармонічно. Тепер, з LCT 640 TS і 1084, я почав чути не тільки гармонічні коливання, але й те, яким міг би бути звук без жодних гармонічних аспектів, як вгорі, так і внизу діапазону – все придатне для роботи.

Потім я взяв LCT 640 TS і під’єднав його через дуже недорогий мікрофонний передпідсилювач за сто п’ятдесят доларів... Мені було просто цікаво, як LCT 640 TS виявить себе. Тому я взяв цей дійсно паскудний мікрофонний передпідсилювач, який звучить зернисто і з безліччю шумів – я кажу не просто про шум в сигналі, а про жахливий звук, – але цей мікрофон настільки чистий і з настільки лінійною частотною характеристикою, що преамп зазвучав як прилад за дві з половиною тисячі доларів... Це ж смішно! Ось це підкупило мене і змусило всерйоз заглибитись в особливості цього мікрофона.

Після цього ми випробували багато різних штук: ми записували вокал і акустичні гітари, протестували його на запису звука кімнати, навіть порівнювали його зі старими стрічковими мікрофонами Coles, які ми використовуємо під час запису барабанів – це був дійсно цікавий тест. Ні, він жодним чином не звучить як Coles, але панорама, якої можна досягти, завдяки лівому й правому бокам мікрофона, звук кімнати (мікшований звук обох капсул)… було дуже незвично отримати такі можливості керування звуком кімнати.

А тепер об’єднаємо все це з програмним аспектом! Можливість зміни діаграми спрямованості найпершою привернула мою увагу. Справа в тому, що я захоплююсь викладанням, я люблю навчати людей правильно використовувати інструменти. Тому моя перша думка була про те, що це чудовий інструмент для демонстрацій відмінностей між діаграмами спрямування, що дозволяє тренувати вуха, щоб чути різницю. Другий цікавий момент я виявив з плагіном Polarizer (поляризатор). Він полягає в тому, що коли зіграв музику в вітальні та записав її з цим мікрофоном, то зміг виправити аномалії, які було практично неможливо зафіксувати, застосовуючи звичайні методи. Плагін Polarizer (поляризатор) працює постфактум – і ось це дійсно круто. І, по-третє, якщо Ви потрапляєте в ситуацію, коли час – це гроші, а їх мало, інколи доводиться робити запис на ходу, і в таких ситуаціях часто немає часу для вибору ідеального мікрофона і його ідеального розташування. Отже, Ви отримуєте мікс і почнете в судомах метикувати: «Дідько, я повинен був застосувати діаграму “вісімкою” чи, можливо, потрібно було зробити це, чи ось це…». В таких ситуаціях дуже добре мати такий мікрофон, як LCT 640 TS, який звучить приголомшливо і дає можливість після закінчення запису розібратись, як краще вчинити, і що краще увійде в мікс. Вісімка, кардіоїда, гіперкардіоїда? Якою б вона не була, лише б найкраще відповідала характеру міксу з точки зору частотної характеристики і подачі. Саме це я спостерігав з плагіном Polariser і саме це робить мікрофон абсолютно відмінним від всього, з чим я зіштовхувався до цього. Крім того, як на мене, цей мікрофон коштує удвічі більше, аніж його роздрібна ціна.

Lewitt: Ймовірно, Ви б хотіли на закінчення нашої розмови сказати щось про Lewitt?

Роб Рой: Спостерігаючи за тим, що Lewitt можуть запропонувати сьогодні, за їхнім місцем на ринку в ціновому діапазоні, який нас цікавить, і на якість, яку вони пропонують, можу сказати: я вражений! На ринку вистачає інших моделей мікрофонів і додаткової продукції, яка мені не подобається. LCT 640 TS перевершує її всю. Тому я буду стежити за Lewitt, мені цікаво знати, що ж нового вони презентують наступного разу. Вони складають враження компанії, яка здійснить революцію у мікрофонах, що входять у парк будь-якої студії.

Оригінал статті >>>>

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]