Ваш список
"Список порівняння" порожній

(044) 592 78 50

  • Увійти | Зареєструватись

Огляд Arturia AudioFuse від ProSound

AudioFuse – професійний звуковий інтерфейс, розробка французької компанії Arturia. Компанія тривалий час виношувала цей продукт, відсуваючи його реліз, і, нарешті, в 2017 році інтерфейс Arturia AudioFuse надійшов у продаж!

Arturia AudioFuse – французький звуковий USB-інтерфейс для музикантів

Раніше, Arturia не випускала звукові інтерфейси. Саме тому розробка зайняла дуже багато часу, а перед цим компанія ретельно досліджувала ринок в пошуках своєї ніші. Французькі інженери постарались створити продукт максимально несхожим на всі існуючі. Інтерфейс багатоканальний (14 незалежних каналів, з них 4 входи, 6 виходів, 8 ADAT) і навіть здатний замінити невеликий мікшер та спеціалізований моніторний контролер з TALKBACK. Помітно, що все зроблено для потреб невеликого музичного колективу, де є гітари, вокал, синтезатор. AudioFuse також заявлений, як перший інтерфейс, де реалізована підтримка не тільки Mac і PC, але й Linux (ALSA, PulseAudio, Jack), iOS та Android 5.

Звісно, амбіції Arturia простягаються значно далі. Планувалось створити інтерфейс нового покоління, тобто, перевершити всіх конкурентів за всіма показниками. Але це архіскладна задача – на ринку успішно працюють компанії з величезним досвідом створення професійних інтерфейсів і з вузькою спеціалізацією саме в цьому напрямку. Тому неймовірно складно перемогти їх всіх відразу і за функціям, і за якістю. Особливо це складно зробити в середній та вищій ціновій категорії. Але, як відомо, мети досягає лише той, хто йде до неї. Дивовижно, але за технічними параметрами оцифровки інтерфейс AudioFuse перевершив своїх конкурентів.

Особливий наголос був зроблений на мікрофонні передпідсилювачі DiscretePRO. З назви випливає, що використовується дискретна схема. Тоді, як інші виробники (не всі, але більшість) надають перевагу готовим інтегрованим підсилювачам чи ОП. В підсумку характеристики поліпшити не можна, а звук виходить "інкубаторським" – в найкращому випадку, який не залежить від виробника. AudioFuse використовували свої оригінальні схеми з ідеями від великих аналогових консолей в їхній "золотий вік". За це можна тільки всіляко похвалити французів! Ми відразу ж під’єднали наш мікрофон Neumann TLM і спробували записати голос, порівнюючи із записом через TASCAM UH7000, який нам дуже подобається своїми також дискретними передпідсилювачами, що різко йдуть у відрив за якістю звука поряд з іншими бюджетними та інтегрованими підсилювачами, незалежно від ціни інтерфейсів. Якість запису оцінювалась на апаратурі більш високої категорії, аніж ці два інтерфейси. Обидва передпідсилювачі надають дуже класний звук. AudioFuse ледве-ледве виходить вперед. Тембри отримуються заледве більш оксамитові. TASCAM надає нейтральний звук. Безумовно в Arturia AudioFuse вдались преди, які роблять великий крок вперед порівняно з різними інтерфейсами початкового та середнього рівнів. Такий передпідсилювач можна сміливо продавати окремо за 1000 доларів чи дорожче.

Поряд з хорошим звуком, передпідсилювач демонструє високі параметри у своєму класі. Власний рівень шуму EIN дуже низький -131,5 дБ. Згідно з заявою виробника, це найкращий показник в класі. Щоб не бути марнослівними, працівники Arturia купили конкуруючі інтерфейси в магазині та віддали на проведення замірів сторонньою організацією. Порівнювались більш дорожчі імениті інтерфейси RME, Apogee, Apollo. В підсумку, за шумом входів Arturia показує кращі цифри. Також був досягнутий рекордно широкий динамічний діапазон 119,3 дБ. Важливий параметр викривлень -107,9 дБ Кг+шум, який в перерахунку на відсотки – лише 0,0004% для Кг+шум. Для контролю високих технічних параметрів застосовувалась найдорожча на сьогодні вимірювальна станція Audio Precision APx555, оскільки паспортні цифри сучасної звукової апаратури підійшли впритул та й випередили можливості всіх вимірювальних приладів попередніх років! Таких, наприклад, як чудова і всіма улюблена станція AP 2700-ї серії. Спеціальний відеоролик розповідає, як це все було:

Ви спитаєте: а що з якістю оцифровки і відтворення з лінійних входів і виходів? Яка там начинка? В AudioFuse встановлені старші моделі конверторів AKM. Технічні параметри і тут також вражаючі. Динамічний діапазон лінійниіх виходів 119 дБ, Кг+шум -104 дБ. Для лінійних входів динамічний діапазон 117 дБ Кг+шум -106 дБ. Це не абсолютний рекорд та, все ж, AudioFuse був створений для персональної студії звукозапису і вписаний в жорсткий бюджет 600 євро. Тобто, акцент спрямований на показник ціна/якість. Абсолютні параметри, звісно, можна ще поліпшувати, навіть, в зазначеній ціновій категорії. Але, враховуючи, що основний бізнес Arturia, все ж, не інтерфейси оцифровки, це вимагало б ще більше часу та грошей на розробку і обов’язково відбилося б на собівартості. Тому можна припустити, що в Arturia в певний момент досягли поставленої мети та сказали: стоп, досить безкінечно розробляти, нумо вже випускати фінальний продукт!

Технічні характеристики Arturia AudioFuse

Лінійний вхід 1/2
АЧХ 20 Гц - 20 кГц, +/-0,08 дБ
Динамічний діапазон 117 дБ
Кг+шум -106 дБ
Максимальний рівень входу +24 dBu
Вхідний імпеданс 20 кОм (балансний) 10 кОм (небалансний)
Діапазон підсилення -15 дБ ... 36 дБ
Послаблення чутливості (Pad) -20 дБ
Гітарний вхід 1/2
АЧХ 20 Гц - 20 кГц, +/-0,08 дБ
Динамічний діапазон 117 дБ
Кг+шум -104 дБ
Максимальний рівень входу +18 dBu
Імпеданс входу 1,1 мОм
Діапазон підсилення -15 дБ ... 36 дБ
Послаблення чутливості (Pad) -20 дБ
Лінійний вхід 3/4
АЧХ 20 Гц - 20 кГц, +/-0,08 дБ
Динамічний діапазон 118 дБ
Кг+шум -104 дБ
Максимальний рівень входу +24 dBu
Вхідний імпеданс 20 кОм (балансний) 10 кОм (небалансний)
Послаблення чутливості (Pad) -20 дБ
Мікрофонний вхід 1/2
АЧХ 20 Гц - 20 кГц, +/-0,08 дБ
Максимальний рівень входу +11 dBu
Діапазон підсилення 3 дБ ... 76 дБ
Режим Boost і Pad +10 дБ -20 дБ
Кг+шум -104 дБ
Вхідний імпеданс 3,4 кОм
Equivalent Input Noise -130,7dBu
Лінійний вихід 1/2, 3/4
Динамічний діапазон 119 дБ
Кг+шум -104 дБ
Максимальний рівень входу +24 dBu
Вихідний імпеданс 120 Ом
Insert
Динамічний діапазон 119 дБ
Кг+шум -104 дБ
Максимальний рівень виходу +18 dBu
Вихідний імпеданс 33 Ом
Максимальний рівень входу +18 dBu
Вхідний імпеданс 10 к Ом
Вихід для навушників (Phones)
Динамічний діапазон 102 дБА
Кг+шум -87 дБА
Максимальний рівень виходу +10 dBu
Вихідний імпеданс 33 Ом
USB
Специфікація 24 біт - 44.1 кГц/48 кГц/88.2 кГц/96 кГц/176.4 кГц/192 кГц
Різне
Габарити (ШхВхГ) 126 x 75 x 126 мм
Комплектація Адаптер живлення, Друкована інструкція, Подвійний USB-кабель, Два MIDI-адаптери, Картка із серійним номером приладу

За функціями, AudioFuse вдався дуже самобутнім. Він орієнтований насамперед на музикантів. Наприклад, тут є USB Hub на додаткові 3 порти USB для живлення від нього різних синтезаторів. З підключенням великої кількості приладів USB у музиканта дійсно існують проблеми. Особливо, якщо використовується ноутбук чи iPad, де вільний роз’єм підключення тільки один. Тому потрібно десь шукати якісний USB Hub і все обплутувати навколо купи дротів. AudioFuse відразу вирішує цю проблему.

Система живлення AudioFuse заслуговує окремої розповіді. Виробник комплектує інтерфейс адаптером мережі змінного струму (18 В, 30 Вт), який просто необхідний для залучення USB-Hub.

Проте, в комплекті є також спеціальний USB-дріт з роз’ємом miniUSB з боку підключення інтерфейсу і з двома повнорозмірними USB з іншого боку. Теоретично інтерфейс може живитися від настільного комп’ютера тільки від дроту USB. У нас при під’єднанні до USB2 нормальна робота була можлива тільки від блока живлення. Нагадаємо, USB-дроти відрізняються перерізом і типом дроту – для живлення по шині потрібен особливий кабель з великим перерізом провідників. Тому замінити рідний USB-кабель на будь-який "принтерний" не вдасться. У другому виході USB розпаяні тільки контакти живлення. Він потрібен, щоб під’єднати power bank і не розряджати ноутбук чи iPad впродовж їхньої автономної роботи. Складається враження, що в Arturia все ретельно продумано, проблеми не перекладаються на користувача.

Великий акцент звертається на корпус спеціальної форми, який повністю алюмінієвий. Накривка виробляється штамповкою. А основна частина фрезерується. Виробник пропонує переглянути відеоролик про виробництво AudioFuse:

Контрольна панель викликається апаратною кнопкою на самому інтерфейсі й дублює зовнішній вигляд приладу. Проте, тільки тут є також і важливі налаштування цифрової частини та індикація поточних режимів. В нижній частині можна створити сабмікс з усіх фізичних аналогових та цифрових входів і подати на обрану шину. Інтерфейс має 2 шини CUE1 і CUE2. Таке позначення буде більш зрозуміле діджеям. Взагалі-то, це окремі програмні канали, крім MAIN. З інтерфейсу в будь-який момент можна обрати апаратними кнопками, з якою саме шини брати сигнал цієї миті для навушникового виходу 1, навушникового виходу 2, для лінійного виходу на колонки. Є можливість підключити дві пари моніторів відразу і обирати між ними кнопкою SPEAKER A/SPEAKER B. Поряд з великою крутилкою гучності це вже перетворює інтерфейс на повноцінний моніторний контролер. Функції моніторного контролера доповнює кнопка TALKBACK. В інтерфейс вбудований невеликий електретний мікрофон, при натисненні TALKBACK звук фонограми автоматично приглушується. Все зроблено апаратно. Це дуже зручно для спілкування звукорежисера з артистами, які знаходяться в ізольованій кімнаті.

Також є меню, звідки викликаються передналаштування і здійснюється апгрейд прошивки. Колір панелі можна змінювати під колір приладу.

Інтерфейс Arturia AudioFuse буває декількох забарвлень. Це важливо для концертуючих музикантів. Верхня накривка захищає крутилки при частих транспортуваннях. Її також можна використовувати як підставку під інтерфейс.

Силіконовий бампер знімається. Він потрібен тільки як захист від подряпин при хитавиці. Якщо ж говорити про компактність, то слід порівнювати Arturia AudioFuse з моніторними контролерами та мікшерами. Дійсно, з таким переліком можливостей це – найкомпактніший прилад. Проте, якщо порівняти просто з інтерфейсом звукозапису, то габарити цілком можна порівняти з прямими конкурентами.

Виходи на навушники продубльовані міні-джеками. Точна потужність не вказується, але для високоомних навушників (на кшталт дубових DT 990 PRO) запасу гучності було достатньо.

Входи 1/2 – дуже якісні та можуть працювати в трьох різних режимах: лінійний, гітарний, мікрофонний. Виробник особливо підкреслює, що входи реалізовані ідеологічно правильно. Тобто, це три окремі електричні ланцюги, які перемикаються за допомогою реле. В інших інтерфейсах, наприклад, в TASCAM, передпідсилювачі поєднані, а якість лінійних входів від такої економії сильно страждає.

MIDI-роз’єми зроблені на перехідниках, які наявні в комплекті. Те, що інтерфейс підтримує WordClock і ADAT, робить його придатним для роботи в повноцінній професійній студії. Є вхід PHONO 3/4 для крутилок, з RIAA-коректором. Є навіть інсерти INSERT 1/2 для підключення зовнішнього ефект-процесора, який буде включений в розрив до оцифровки. (Інсерти також будуть корисні, якщо заманеться спробувати використати інтерфейс як суто передпідсилювач.) Є окрема кнопка REAMPING і GROUND LIFT. Вхід 3 можна, до того ж, перемкнути в гітарний. Це, загалом, зроблено для реампінга.

Помітно, що AudioFuse створювали з урахуванням потреб реальних музикантів. Таке уявлення про ідеальний прилад, щоб було все відразу і в одному приладі.

Ще одна характерна особливість – це підсвічування всіх кнопок. Тобто, інтерфейс можна використати в темному приміщенні, наприклад, при виступі. Якщо вхід не під’єднаний чи відійшов роз’єм – всі індикатори згасають. Це також корисна функція.

На всі регулятори надягнуті резинки, щоб не ковзали пальці. Такого не побачиш в інших приладах. Ергономіка AudioFuse чудово обміркована, приємно користуватися всіма функціями.

Нам здалось незвичним те, що інтерфейс сильно нагрівається. Розгадка проста: саме корпус слугує для відведення тепла. Оскільки в Arturia AudioFuse максимальне споживання близько 30 Вт, необхідно було б зробити отвори вентиляції. Але був би великий ризик потрапляння туди пилу, що різко зменшує надійність і термін використання. Саме тому було вирішено перетворити весь корпус на один великий радіатор. Інтерфейс дійсно гарячий, температура близько 50 градусів. Є режим GREEN, який зменшує енергоспоживання за рахунок відключення всіх ланцюгів, крім двох виходів.

Є звичні функції всіх моніторних контролерів: кнопка DIM, щоб тимчасово заглушити гучність фонограми в моніторах, чи кнопки MONO на всіх виходах, також варто згадати кнопки PAD і PHASE INVERT.

Діагностика ASIO-можливостей

Device: Arturia AudioFuse
Features: Sample rate: Input channels: Output channels:
Input channels: 8 8000 Hz
not supported
channel: 0 (Mic/Line 1)
Int32LSB
channel: 0 (Main L)
Int32LSB
Output channels: 8 11025 Hz
not supported
channel: 1 (Mic/Line 2)
Int32LSB
channel: 1 (Main R)
Int32LSB
Input latency: 176 16000 Hz
not supported
channel: 2 (Phono L/Line 3)
Int32LSB
channel: 2 (Cue 1 L)
Int32LSB
Output latency: 176 22050 Hz
not supported
channel: 3 (Phono R/Line 4)
Int32LSB
channel: 3 (Cue 1 R)
Int32LSB
Min buffer size: 256 32000 Hz
not supported
channel: 4 (Talkback Mic L)
Int32LSB
channel: 4 (Cue 2 L)
Int32LSB
Max buffer size: 256 44100 Hz
supported
channel: 5 (Talkback Mic R)
Int32LSB
channel: 5 (Cue 2 R)
Int32LSB
Preferred buffer size: 256 48000 Hz
supported
channel: 6 (SPDIF L/ADAT 1)
Int32LSB
channel: 6 (SPDIF L/ADAT 1)
Int32LSB
Granularity: 0 88200 Hz
supported
channel: 7 (SPDIF R/ADAT 2)
Int32LSB
channel: 7 (SPDIF R/ADAT 2)
Int32LSB
ASIOOutputReady
not supported    
96000 Hz
supported
   
  176400 Hz
supported
   
  192000 Hz
supported
   
  352800 Hz
not supported
   
  384000 Hz
not supported
   

В рекламі зазначається roundtrip latency 3 мс, проте цей показник отриманий для 192 кГц за мінімального буфера. Такий режим абсолютно не відповідає дійсності, це просто реклама – в інших USB-приладах в режимі 192 кГц будуть приблизно такі ж цифри. Наш тест latency в режимі 44 кГц відображає 8 мс при показнику буфера 64 семпла для ASIO-драйвера. Затримка тільки для виходу складає вдвічі менший показник.

Насправді, стабільна робота в інтерфейсі спостерігається при показниках буфера 256 і вище. Буфер 128 семплів в ліцензійному Cubase і в foobar2000 у нас тріщав на потужному комп’ютері з Core i7. Можливо, це особливість тільки нашої системи. Ймовірно, що ситуація зміниться з новими прошивками і драйверами. Продукт щойно вийшов, ми не робитимемо доленосні висновки. Всередині вбудований перевірений цифровий контролер XMOS U16, драйвери для якого повинні бути досить добре налагоджені за попередні роки.

Протестований пристрій [ASIO] Arturia AudioFuse
Режим роботи 24-bit, 44 kHz
Звуковий інтерфейс ASIO
Маршрут сигналу External loopback (line-out - line-in)
Версія RMAA 6.4.1 PRO
Фільтр 20 Гц - 20 кГц ТАК
Нормалізація сигналу ТАК
Зміна рівня 0,0 дБ / -0,1 дБ
Режим МОНО НЕМАЄ
Частота сигналу калібрації, Гц 1000
Полярність правильна/правильна
Нерівномірність АЧХ (в діапазоні 40 Гц - 15 кГц), дБ -0,09, -0,20 Відмінно
Рівень шуму, дБ (А) -116,7 Відмінно
Динамічний діапазон, дБ (А) 116,5 Відмінно
Гармонічні викривлення, % 0,0007 Відмінно
Гармонічні викривлення + шум, дБ(A) -98,7 Відмінно
Інтермодуляційні викривлення + шум, % 0,0016 Відмінно
Взаємопроникнення каналів, дБ -117,3 Відмінно
Інтермодуляції на 10 кГц, % 0,0022 Відмінно
Загальна оцінка   Відмінно

Детальний звіт після тестування в RMAA

Результати вимірів вхід+вихід просто відмінні. Цифри для такого loopback-режиму повністю засвідчують всі оголошені високі паспортні характеристики Arturia AudioFuse. Технічний рівень приладу відповідає його позиціонуванню та вартості.

За якістю відтворення Arturia AudioFuse, на нашу думку, все ж, не побив рекордів. Тобто, до такого чудового передпідсилювача DiscretePRO поставлені 4-канальні AKM, які дають хороший звук, але на роль суто студійного ЦАПа мастерингового рівня Arturia AudioFuse не підходять. Хороший професійний звук, рівень високий, але є куди розвиватись. На наш погляд, тут вже потрібно не цифри вимірювань вгору тягнути, а працювати з виходами. Встановлювати окремі топові саме стереоконвертори і, якщо потрібно, підіймати ціну приладу. Але збільшувати ціну – тобто, втручатися у світ інтерфейсів з апаратним DSP та студійних рекових приладів – дуже ризиковано. Тому нехай Arturia AudioFuse залишається у своїй ніші для персональної студії і оцифровки невеликих колективів.

Висновки

Приємно, що перший млинець у французів не вдався нанівець. Arturia AudioFuse гідно оцінять професійні музиканти, оскільки тут все зроблено саме для них – від дуже вдалих дискретних передпідсилювачів DiscretePRO до рідкісних функцій TALKBACK і моніторного контролера. В приладі дуже багато функцій, які можна перераховувати нескінченно. Якщо Ви на 100% електронний музикант, і Вам потрібні тільки виходи і підсилювач для навушників, а все інше взагалі не потрібно – облиште. Інтерфейс Arturia AudioFuse – це продукт для невеликої студії чи для виїзду, де первинний процес звукозапису з максимальною якістю, а виходи тут просто чудові. В майбутньому хотілося б опрацювати цей момент і отримати більше подробиць. Що стосується ціни Arturia AudioFuse, то вона цілком конкурентоспроможна – часто нижча, ніж у продуктів безпосередніх конкурентів.

Прилад вдався гідним, і нам чітко зрозуміло, хто його користувач. Дуже чекаємо на відгуки музикантів про якість передпідсилювачів і про зручність. Що сподобалось, що не сподобалось. Будь-ласка, напишіть Ваш відгук в обговоренні під цією статтею.

Оригінал огляду

 

  21 Серпня 2017
Відгуки: 0
Перегляди: 870
Коментарі
Залишити відгук
Поставте оцінку
Ваша відповідь
Ваш коментар буде опублікований після модерації адміністратором
Теги:
EBS Hora MusikMesse Lag Orla Miditech Gemini Arturia Bespeco Lewitt Fafner Icon гитара гитары FL STUDIO новинка Tramontane Sentrum Ввічність альбом концерт T300 Тартак Київ Киев ВДНХ фестиваль 2016 Atlas Weekend гітара музыкант поради музиканти популярність помилки акція низькі ціни подарунки новий рік обладнання інструменти струны музикант Аллегро Мьюзік свята привітання Різдво побажання Musician смерть Девід Боуї помер обзор видео огляд мікрофон відео Lewitt Recorder додаток Foo Fighters Дейв Грол хіти цікавинки композитори класика Prodipe техніка мікрофони звукозапис Eagles Глен Фрай Motorhead Леммі Кілмістер виступ Brutto Дэвд Боуї сузір'я обсерваторія назва гітари Міхалок анонс Billy Sheehan педаль NAMM DJ контролер тест фотозвіт Source Audio Nemesis Delay Miditech free Software Bundle програмне забезпечення ПЗ продажа Miditech i2-Stage 88 продаж Steinberg Cubase LE 8 секвенсор рейтинг рок-музыка rock Metallica SuperBowl караоке AST Едуард Приступа допомога репортаж KeyStep Reidmar Maximum Acoustics BeatStep Ragnard Rock Festival Капинус Jurgis TA Production Ворожцов DR DR Strings fernandes Khors Nokturnal Mortum Hell:On MatrixBrute Magni 500 конкурс Голос Країни група радіосистеми MDJ-1000 Starsticks Starpad подарунок сертифікат скидки MixaPlay Євген Устінов музыканти гра рок-музика історія Guitar Player Tite Fit Minilab чохли фото Кино Цой Аквариум Chord Tracer LCT 450 стійки Manikin Electronic Memotron правила ШаNa Atlas iSpark відеоурок Антитіла EBS Reidmar 750 демонстрація лайфхак товари новинки музыка список музика ювілей Guns N' Roses Британія тест-драйв Юлия Лорд кліп життя дитини спів плюси здоров`я синтезатор аналоговий kolo jazz Korg microkorg microkorgs t100 біла Sennheiser Soundroom iPad Antonio Martinez Mahalo Korala guitars Гребенщиков метро Гадюкіни Vertigo Tremolo Уэйн Лінсі Premier стул хіт доступна ціна MICROBRUTE MINIBRUTE DTP Beat Kit Pro MTP LCT Оркестр Ленінград Національної гвардії Голос країни CDP1 Рома Юлія інструмент Дримба Galli струни strings дитина Цифрове піаніно Літо Артём Селезнёв U-KRAINA Олег Скрипка НеАнгелы Zetetics Weekend Романтика аксесуари Stage Starter CDP Percussion Limited JBL Professional SRX 800 Slipknot DeepPurple Queen RedHotChillyPapers Петрівка Микола Мозговий Вечір пам'яті WalkOffTheEarth audient id4 ASP 880 Once UponaTime 640 Aсapella Fest Kiyv Keylab Black Edition акустична Yuri Suzuki synthesiser Moog радіосистема TT1 90 voice Vance Joy silos Aftershock Bass Distortion John tompson source audio Нотний зошит Коlo RM2EX RM4EX RM6EX RM8EX МTC-080 MTC-082 MTC-083 Grimshaw CD CDJ-700 Apogee QUARTET комбоусилитель ТНМК Корженко Віктор F-2 II t66d MSF10C MSF01C Evolution Hi-End Compact HD Audiolink IV Т300 ua День Незалежності України Александр Люлякин Бумбокс Troider internet media Arkane 30 TL70D Programmable EQ hit Yonika T-34 ukulele Nicholas W. Angel boston укулеле Matrix Brute Maximum Acoustics E10 BLU фінал гітаристів Session Classic guitarists акустичні системи бас Korg?Volca Kick MS-20 барабана t100d Behringer Aalberg Leonardo mackie Jazz Kolo навушники Prodipe M-85 Lanen універсальні мікрофони акустична гітара класична гітара акції ударні установки тарілки для барабанів барабаны Arturia KeyStep Lag Tramontane барабанні палички українська деревина бренд бас-гітара інструменти для дітей вибрати інструмент новий інструмент Ігор Одарюк кольоровий слух синестезія Музична освіта освіта MiniLab Mk II Home cinema SoundField Lewitt LCT 640 TS microphone LCT 440 Pure Latin Percussion Serenelli камертон Михайло Вериківський кімната-музей Кременець Arturia KeyLab EBS HD360 EBS ProLine 410 музичні інструменти Orla Stage Starter Orla CDP 202 White авторське право інтелектуальна власність Arturia DrumBrute драм-машина Rico Греммі 2017 року ендорсер LEWITT LCT 940 STAR STICKS палички Namm 2017 Eurovision 2017 відбір портативна міді-клавіатура Namm Show Allegro Roli Музичні «замальовки» Allegro # отбор HL Audio Be Together Percussion джембе Stentor Neumann O.Torvald "Музикант" розпродаж українська електронна музика Belcanto губна гармошка Zalizo барабанні тарілки Аналітика персони Amati Hughes&Kettner Peace Park Audio пан-флейта Karl Schwarz етнічний інструмент Bach Ventris Revrb KeyLab Essential AV Screen Alpine DrumBrute AudioFuse Antonio Martinez Source audio Ventris Reverb Source Audio Hot Hand 3 Focal студійні монітори рок-концерти "Антитіла" Святослав Кондратів поп-скрипаль тур звукознімач для електрогітари Seymour Duncan DiMarzio Fender EBS Billy Sheehan Signature Drive Deluxe EBS Billy Sheehan Signature Drive ARK/Ковчег опера-балет Гогольфест ударні інструменти барабани Рожден Анусі Холостяк Микита Астраханцев Terroraiser барабанщики Andi Picker EBS Magni навчання робота Аліна Гросу Бджілка бас-гітаристи бас-гітарист Robbie Crane Black Star Riders Rob Roy ремні футлярі Lewitt LCT 240 PRO W.Angel педаль-ефектів Микола Мозговий Олена Мозгова концерт пам’яті акордеони Image Line EBS Black Haze The Drive Drive Me Crazy звуковий інтерфейс Adam Blackstone басист EBS CarryOn Valerian Maxtone Planet Waves Daizy Crazy Парниша Electro Pop Dance ECO-гітари APPS MUSIC 2017 ТОП-10 премія BBC B&B Project українська музика українські виконавці беруші кахон Gon Bops Pearl Hayman Олександр Солоха Євробачення Roli Seaboard Blackwood Brownwood литаври Yamaha Neuro Desktop Edito клавесин Наталія Сікорська Maximum Acoustics S.15 BLU мобільна акустична система звукове обладнання Prodipe Pro 8 v3 Prodipe Pro 5 V3 Марк Токар контрабас MIDI-клавіатура FL Studio v.12 Володимир Гошовський їстівні асоціації FL Studio v.12 Fruity Edition Black Haze Юлія Іськова Alfa Jazz Fest львівський фестиваль стрес Trembita бандура магазин Променада Центр Олексій Пасько Maximum Acoustics Voice 400 акустична система Revolver Pro 81 BLK DJ-обладнання Numark афиша музыкальные события Валентин Сильвестров композитор журнал День Музыки празник Український музичний ярмарок 2017 МУЗИКАНТ.укр MusicRadar EBS Valve Drive DI Фестиваль музичної креативної педагогіки України музична педагогіка музичне навчання рок музика АССА Тетяна Власова 1РОКіровка Музична Україна видавництво музична література SOS Awards 2018 Sound on Sound голосування УМЯ-2017 українські пісні онлайн Украинский Музыкальный Ярмарок-2017 Київ Музик Фест харківська композиторська школа Валентин Борисов Валентин Бібік художники AKG Vienna Austrian Audio DJ Mag Tech Awards BeatStep Pro W.Angel's Conquest Fernandes Ravelle Deluxe Український Музичний Ярмарок-2017 виставка «Музична скринька» музично-театральна студія музичний театр ударна установка бароковий театр Open Opera Ukraine дешеві гітари Fernandes LE-1Z Vintage EJM96 Hora Student N1226 Мирослава Которович Kyiv Fantastic Orchestra/Chamber Олександр Тулінов Валентин Богданов акордеон Soundking сцена обладнання для сцени Hayman HM 400 Nikita Astrakhantsev bassists скрипка для початківців Empress Reverb Source Audio Ventris Dual Reverb Національний духовий оркестр «Музичний сад» «Оркестр при свічах» електроскрипка Stagg Артемій Ведель бас-гітари Fernandes Tremor 5X Gravity Deluxe Vulcan Deluxe «Сакс у великому місті» саксофон інтерв’ю «В Моїй Голові» гурт interview платформи мультикори Boss RV-500 Reverb добірка пісень меланхолічні пісні СУП Doing Business Lewitt LCT 440 Pure Алегро-Мюзік 17-ть років Роман Семенчук Dimicandum рок-група добірка заходів вихідні акустичні барабанні установки musical instruments gift MXR M300 чорна п’ятниця знижки Black Friday Karavan mall discounts гітарна педаль «Дідона та Еней» опера Генрі Перселл Станіслав Максимов гітарист інтерв'ю гитарист TC Electronics Hall Of Fame 2 guitarist Roland кіберпонеділок новачок електрогітара MIDI-клавіатури Arturia Minilab MKII Akai MPK mini mkII M-Audio Oxygen 25 MK IV Alesis VI25 Novation LaunchKey Mini MK2 Lewitt LCT 540 Subzero Порівняймося Compare педалі ефектів marimba Viktor Korzhenko drummer drum V Collection 6 the best microphones of 2017's Arturia MatrixBrute Артур Данієлян Blue Microphones Акустика Віктор Павлік заробіток guitar effects Orla Fun1 new year Roman Semenchuk Михайло Жаворонков Музичний сад магічне шоу new items search in catalog The Hardkiss looking for a guitarist synthesizer TOP-5 synthesizers musical instruments of 2017 firmware upgrade Fender CD-6 Yamaha F370D Lag Tramontane T44 Ibanez PF15 Cort EarthGrand OP w/ba Grimshaw GSD-60 Zildjian тарілки Wozzeck Nova Opera top-10 МIDI-keyboards Топ клавішні етнічні Arturia KeyLab Essential Gretsch lookinthecatalog Інопланетна майстерня Igor Stetsyuk film composer Leonardo LV 1044 Leonardo LV 1544 мастила для глюкофонів бас гитара різдвяні пісні підбірка топ-25 цікаві статті ексклюзив metal запис свято вітання мультики pianos 2017 8-струнна гітара ДахаБраха «House 99» саундтрек FZone лампи глюкофони б/в інструмент Ярослав Корольов грант музичний проект класичні гітари LCT 441 Flex Minibrute2 RackBrute 3U&6U Strymon BigSky Eventide Space Gimini ACCA Джем Dave Smith Моцарт віденський класик смичкові інструменти Arturia MiniBrute 2 Moog Sub Phatty MFB Dominion 1 Arturia MiniBrute відомі музиканти Mipro каніфоль догляд звукорежисер піаніст рояль комбопідсилювачі інструментальні кабелі електрогіта Bespeco BAG60AG початківець Conquest Tama електроакустична гітара «Один в каное» шукайукаталозі Портер етнічні інструменти вживаний інструмент барахолка каталог барокова музика плейлист губні гармошки пан-флейти блок-флейти Allen & Heath мікшерні пульти Дмитро Власов аналоговий синтезатор фортепіано клавішні інструменти акустичні ударні установки акустичні системи шукай у каталозі Порівняння Alto Professional міжнародна виставка класична музика огляди труба рекомендації духові мензура NB Музичні події бренди каталог товарів Звукознімач Золота жар-птиця музична премія номінанти конкурс. номінанти Портрет Ігор Рудь Несамостійний DRUГ Alesis Рояль при свічах Klotz битва оркестрів Сувенір Львівські Фанфари НАОНІ Odessa CityOrchestra Exact Division Pomsta Роман Жбадинський музичні події тижня мікрофонна стійка пюпітр Топ-20 асортимент 3000 SKU Maximum Аcoustics стійка Focusrite Orla рекомендації конференц-система мікрофонна система midi події события Orla. Yamaha Amar Jyoti форум KYIV MUSIC DAYS конференція One Voice Conference Віктор Степурко Apple FutureMusic музичне обладнання Китай ударні липень квітень Marshall спеціальна пропозиція чохол мікрофон Lewitt Orla CDP1 Kiev events цікаві розстрочка дерево тарілка караоке-система педалборд Source-Audio педаль ефектів педель эффектов день незалежності режисер-постановник кредит разстрочка Magma vinyl сумка для платівки кейс 1 вересня відгук ноти зошити співпраця підкаст Маршові барабани маршовий барабан кабелі мікрофонний акустичний D'ANDREA медіатори США аксесуари для гітар інструментальний MIDI-контролер секвенсер Generation вістл Angel блокфлейти Artesia горн варгани
Останні коментарі

Mayia_25: Дякуємо і Вам , приємно працювати на радість іншим.

Андрей: Отлично!

Євген: Спасибо за интервью,спасибо за ссылки и информацию!Побежал гуглить и слушать!Млею от клавесина!

Миша Киреев: Полностью вас поддерживаю.

Миша Киреев: Очень классные люды! В той студии настолько хорошо, что просто нет слов. Я 2 с половиной года был в ...

Фільтр
Знайдено 5 
Видалити список

Ви точно хочете назавжди видалити цей список бажань?

Для того, щоб додати товар до списку "Обрані", Вам потрібно