Allegro #18: PR для музикантів: що це і для чого?

«Не знаю = не люблю» – ось реальна формула ставлення аудиторії до когось або до чогось, що їм не є відомим. І навіть, якщо Ви геніальний Музикант, талановитий, неординарний, тонкий і класний, Вас можуть проігнорувати. Або любити недостатньо, що теж печально, тому що Музикантові треба багато любові, йому потрібна аудиторія.

Саме тому необхідно інформувати Вашу потенційну публіку. Але інформувати не просто для того, щоб Вас знали, а щоб сформували до Вас позитивне ставлення, симпатію й ту саму фанатичну любов. Оце і є завданням та сутністю ПІАРУ.

PR – те, що доступно пояснює:

«Чому це цікаво?»; «Чому це класно?»; «Чому варто це послухати?».

PR – те, що пробуджує подібні думки:

«Слухайте, я не знав, а це ж, виявляється, так цікаво!»;
«А проект, таки, серйозний, он яка важлива концепція, і як продумана»;
«О, тепер, коли я уже знаю цього виконавця і всі найінтимніші подробиці про нього, то якось він мені аж поріднішав, полюбився, став ближчим».

PR – створює Ваш імідж. Створює такий Ваш образ і образ Вашої музики, який повинен здаватися ідеальним та потрібним цільовій аудиторії.

PR – це керування інформацією про Вас. Це керування суспільною думкою, суспільним ставленням до Вас. Це виправдана і безпечна маніпуляція суспільним сприйняттям, тому що ми правдою і фактами “мерехтимо” перед очима. Пишемо правду і факти про Ваші позитивні, хороші якості, про цінність та особливість Вашої творчості, Вашої музики. І спрацьовує.

PR – це шлях від «незнання» через «знання» до «надання переваги» саме Вам.

PR – схиляє аудиторію на Вашу сторону, щоб вона захотіла Вас і захотіла до Вас.

Але…

PR – це не реклама. Піарщики не продають квитки на Ваші концерти. Вони формують довіру до Вас і до Вашого продукту (творчості, пісні, концерту, проекту, іншої події). А реклама змушує купувати, причому, купувати повторно і купувати завжди. Й хоча реклама теж є важливою, але це вже інша розмова.

 Тепер практика: «ЯК СЕБЕ ПІАРИТИ?»

А. Найняти PR-менеджера, який все Вам розкаже і все для Вас зробить.

Б. Працювати самостійно. І ось нижче ми приготувати для Вас 10 важливих порад:

1. Будьте активними від імені проекту або групи у соціальних мережах (це елементарно, навіть говорити соромно).

2. Але окрім соціальних мереж існують клуби музикантів та музичні форуми – саме там відбувається все найцікавіше – живе спілкування, обмін ідеями, корисні новини та факти, підтримка Музикантами одне одного й багато іншого.

3. Стежте за інформативним наповненням Ваших сторінок – чи є там достатньо інформації про Ваш проект/колектив/концерт/альбом/пісню.

4. Чи наявна інформація про Вас цікава? Не лінуйтесь оформлювати її красиво, легкою мовою, з гумором, живо і по суті.

5. Якісна і неординарна фотосесія, повірте, себе окупить сповна!

6. Обов’язково перед важливим концертом відправляйте інформацію про Вашу подію в ЗМІ з пропозицією зробити анонс (тільки потрібно ретельно продумати, які ЗМІ можуть зацікавитися Вашим проектом, і в яких ЗМІ Ви би хотіли про себе прочитати).

7. Не гріх навіть запропонувати інтерв’ю із собою, якщо буде очевидно, що Ваш проект зацікавив редакцію.

8. Запрошуйте пресу на свої концерти й не забувайте бронювати для них хороші місця.

9. Постійно тримайте комунікацію з аудиторією, публікуйте новини про себе, те, що про Вас пишуть ЗМІ, фрагмент відео репетиції або Ваш стомлений вигляд за день до концерту. Адже всі ми живі люди, і всі хочемо поспівчувати нашим улюбленим Музикантам, хочемо їх підтримати. Тільки не перестарайтеся: не треба робити пости щохвилини та фотографувати все, що бачите, робите і їсте. Головний принцип – не все, що є, а тільки найцікавіше й необхідне.

10. Пам’ятайте, кожна подія має три фази – підготовка, власне подія, та пост-етап. Якщо у Вас планується грандіозний або камерний концерт – інформуємо аудиторію в усіх трьох фазах. На першій – підготовчій – це будуть анонси, інформація про подію, інтерв’ю. На другій – подія – програмки, буклети. На заключній, пост-фазі – запостіть рецензію, напишіть власний відгук-враження, опублікуйте фото з концерту й обов’язково подякуйте всім своїм гостям та фанатам.

А ще ми у нашому «Клубі Музикантів» пропонуємо Вам допомогу в реалізації деяких попередніх пунктів:

«Портфоліо» – туди Ви можете “запхати” всю найцікавішу інформацію про Вас, відкриваючи, таким чином, себе тисячам інших Музикантів Клубу.

«Блог» – тут Ви знайомитесь і розповідаєте про себе, обговорюєте головні новини зі світу музики, висловлюєте свої думки, позиції і пропозиції.

«Новини» – тут вже є і ще буде багато корисної інформації для Музикантів:

•  Інформація про музичну пресу:

«Де пишуть про музику? “Адреси” преси»

•  Про майданчики для виступів:

«Цього варто прагнути! Найкращі сцени світу»
«Одеса: де зіграти та де послухати?»

•  Про продуктивні репетиції та ефективний особистий розвиток, а також багато іншого:

«Як вибрати хорошого продюсера»
«10 безкоштовних способів зробити групу популярною»
«Головні правила ефективної репетиції»

Також «Музикант.Укр» у VK проводить щотижневі голосування: якщо у Вас є пісня і Ви хочете знайти більше аудиторії – ми допоможемо! (Всі правила тут >>>>)

Звісно, музика – це головне. Якщо немає хорошої музики, тоді будь-який PR не матиме сенсу, а тільки нашкодить. Щира любов до музики і любов у музиці – це серцевина і основа для всього іншого, що лише допомагає Музиканту в практичному житті. Маєте й інші ідеї щодо цього? Чекаємо на Ваші коментарі!

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]