СУП і МУЗИКАНТ.укр: спільна реакція на світові бізнес-новини

Цього року МУЗИКАНТ.укр долучився до Спілки Українських Підприємців (СУП). Членами СУП вже є понад 500 компаній, а тепер в цьому масштабному переліку з’явився і наш «МУЗИКАНТ.укр».

СУП – це єдина в нашій країні незаангажована організація, яка представляє та захищає винятково інтереси підприємців, а не політиків. Така організація – це потужна сила, яка об’єднує український бізнес різних галузей і формує комфортні умови для його стрімкого росту та інноваційного розвитку.

МУЗИКАНТ.укр теж опікується питаннями розвитку вітчизняного бізнесу та реагує, разом із СУП, на новини в цій сфері. Напевно, найгучніша така новина полягає в тому, що Україна піднялася на чотири позиції (з 80 на 76 місце) у міжнародному рейтингу «Doing Business». На прес-конференції СУП під назвою «Ілюзія зростання. Що реально означає 76-те місце України у рейтингу Doing Business», яка відбулася днями, обговорювалася саме ця новина.

Прогрес чи ілюзія прогресу?

Ми дійсно підтверджуємо: проблема в тому, що наш, так би мовити, підйом – це ілюзія. Реально ж привабливість України для іноземних інвесторів не змінилася. Чому? Відповідь дуже проста. Якщо сформулювати її так само просто, то скажемо, що піднятися нам потрібно було б не на 4, а на 50 позицій. Тільки тоді ми займемо конкурентну позицію. А зараз ми знаходимося далеко за межами інтересів зарубіжних інвесторів. До готового “інвестиційного супу” нам ще далеко, Україна поки “чистить картоплю”.

А як же музика?

Нас та й усіх, хто задіяний у сфері музичного бізнесу, цікавлять питання про те, «Чи  будуть готові зарубіжні інвестори вкладатися у наш, український шоу-бізнес?», «Які сфери індустрії розваг і шоу-бізнесу пріоритетні для інвесторів?», «Чи стане легше нашим артистам, чи відкриватимуться нові програми, нові концертні майданчики, клуби і т.д.?». Та реальна ситуація України, її конкурентоспроможність за інвестиційні внески така, що жодне з цих питань ми, навіть, не можемо зараз поставити.

Що далі?

Як же вийти з такої ситуації, як діяти? Спілка Українських підприємців триматиметься мети і стратегічно діятиме. Мета – стрімкий ривок вгору, тому що поступове і помірне просування ситуацію суттєво не змінить. А стратегія – це комплект вже детально розроблених законопроектів, які потрібно негайно і нагально ухвалити, якнайшвидше. А ухваливши, одразу реально втілювати на практиці:

Отож, МУЗИКАНТ.укр щиро сподівається на реалізацію цих планів і у діях продовжує прориватися, пробиватися в колаборації з іншими підприємцями країни. Адже ривок потрібен – для нас, для Вас і для України.

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]