Source Audio

Хіт
Універсальний бездротовий контролер ефектів Hot Hand 3 Universal Wireless Effects Controller значно розширює ті революційні можливості, які мав оригінальний Hot..
Хіт
Soundblox Guitar Envelope Filter пропонує великий набір фільтрів, керованих як за допомогою кільця Hot Hand, так і регуляторами фільтра обвідної. Педаль включає..
Хіт
Soundblox Pro Multiwave Distortion, що завоювала нагороду «Медіатор Редактора» у конкурсі Guitar Player Magazine, призначена для дослідників звуку, ..
Хіт
Tri-Mod Flanger являє собою продукт еволюції оригінального Hot Hand® Phaser / Flanger system в більш компактному та доступному форматі. 11 видів ефектів фле..
Хіт
Tri-Mod Phaser - продукт еволюції оригінального Hot Hand® Phaser/Flanger System в більш компактному та доступному форматі. 11 видів фазера можуть бути ..
Хіт
Soundblox Classic Distortion являє собою педаль ефекту, звучання якої базується на 4 лампових підсилювачах, 8 аналогових фузах і овердрайв ефектах, плюс режим C..
Хіт
Bass Envelope Filter є результатом розвитку лінійки ефектів Source Audio, призначених для використання з бас-гітарами. Педаль включає 21 різний фільтр обвідної,..
Хіт
Звучання Soundblox Pro Classic Distortion засноване на 4 лампових підсилювачах і 8 аналогових фуз/овердрайв, плюс режим Boost/Tone. Вбудований 7-смуговий гра..
Хіт
Soundblox 2 Multiwave Bass Distortion здатний виконувати як моно-, так і мультисмугову обробку сигналу. Мультисмугова обробка полягає в поділі вхідного сигналу ..
Хіт
Soundblox Multiwave Bass Distortion Pro не тільки успадкував міць і чіткість звучання оригінального Soundblox Multiwave Distortion, але і адаптований до частотн..
Хіт
Soundblox Pro Poly-Mod Filter володіє усіма особливостями Soundblox Pro Bass Envelope Filter з його унікальним характерним звучанням, що ідеально підходить для ..
Хіт
Soundblox 2 Multiwave Distortion містить в собі як традиційні, так і всі футуристичні сінто-подібні дисторшн і фуз ефекти оригінальної Soundblox Multiwave Disto..
Хіт
Tri-Mod Wah являє собою продукт еволюції оригінального Hot Hand® Wah Filters system в більш компактному та доступному форматі. 11 Wah ефектів варіюються від..
Хіт
Журнал Premiere Guitar Magazine визнав Soundlbox Multiwave Distortion «Прем'єрою року» у 2008 році, відразу після його випуску. Журнал високо оц..
Хіт
У Soundblox Multiwave Bass Distortion використовується той же принцип, що приніс популярність мультисмуговим гітарним педалям, але інженери Source Audio адаптув..
Хіт
Інновація від компанії SOURCE AUDIO. За допомогою бездротового контролеру, який підключається безпосередньо до комп'ютеру, Ви отримуєте простий контроль над..
Показано з 1 по 16 з 16 (всього 1 сторінок)
Source Audio

Source Audio - група винахідників в області звуку, які приступили до унікальної і революційної музичної місії. Компанія з Вобурна, Массачусетс, виникла на сцені звукових ефектів в 2005 році, запропонувавши педалі, несхожі на що-небудь бачене раніше. На відміну від вінтажних переробок, які ви можете побачити у більшості виробників стомпбоксів, вони почали з "квакушки" і фейзера/фленжера - ретельно розроблених сучасних дизайнів в корпусі з литого пластика. Ці пристрої більше відповідали комп'ютерному століттю, ніж епосу Вудстока. Зовнішній вигляд був тільки початком: ці ефекти дозволяли гітаристу регулювати параметри, змахуючи кільцем, прикріпленим до пальця. Однак, як часто буває, хлопці з Source Audio зрозуміли, що дорога вперед дуже непроста. Все почалося в компанії Analog Devices Inc. (ADI), розташованій в Норвуді, Массачусетс, що займалася розробкою і виробництвом аналогових і цифрових напівпровідників для обробки сигналу. ADI є одним з найбільших в світі виробників змішаних систем обробки сигналу, в яких поєднуються аналоговий і цифровий сигнал в одному чіпі. Працюючи у відділі розробки чіпів, майбутній президент Source Audio Роджер Сміт зустрів Боба Адамса, легендарного розробника перетворювачів сигналу з цифрового в аналоговий і назад. "Боб побачив унікальні перспективи робити над конверторами, створені все більш і більш розумних конверторів", - говорить Сміт. "Саме це сформувало чіп, який ми використовуємо: аналоговий вхід і вихід з неймовірною обчислювальною потужністю між ними." Серцем чіпа SA601, використовуваного в педалях Source Audio, є високопродуктивний аудіо-процесор SigmaDSP виробництва компанії ADI. На відміну від більшості цифрових пристроїв конкурентів, що використовують 16 або 24-бітну обробку аудіо, SigmaDSP використовує 56-бітний канал обробки, що забезпечує мінімум цифрового спотворення.

Але історія Source Audio, це рівною мірою історія людей і технології: кожен гітарист або басист може запевнити, що неважливо, наскільки хорошим є пристрій або програмне забезпечення, якщо розробники звукових ефектів не знають, як змусити їх звучати красиво. Працюючи в ADI, Сміт зустрів Боба Чайдло, колишнього розробника з Kurzweil - відомої компанії на ринку клавіатур, семплінгу і ефектів. "Роджер і Джес (Ремігнанті, віцепрезидент Source Audio в області проектування) дуже хотіли відкрити свою власну компанію, що мала займатися звуковими ефектами, і шукали підходящого фахівця з ЦГЗ (цифрової обробці сигналу)", - говорить Чайлдло. "Я думав, це було жартом, а це було чимось, в чому я добре розбирався". Чайлдло виявився підходящою кандидатурою, тому що його досвід роботи з гітарами, клавішними і духовими інструментами допомагав йому відчувати, як можуть музиканти використовувати ЦГЗ в реальному житті. Це технічне тріо в поєднанні з діловою проникливістю Хантера Болла стало батьками-засновниками Source Audio. Ремігнанті каже, що його взаємодія з Чайлдло створила компанію, що фокусується на звукових ефектах. "Спочатку мені приходить в голову ідея звукового ефекту, і вже потім Боб розробляє алгоритми, які втілять його в життя. Але в деяких випадках він може сказати: ось алгоритм, який я придумав. Як можна зробити з нього життєздатний продукт? Після цього я розробляю інтерфейс до такого алгоритму". У більшості випадків Чайлдло працює більше зі звуком, в той час як Ремігнанті працює з залізом і користувальницьким інтерфейсом. "Кращим прикладом є педаль-квакушка: Боб наповнив її максимально можливим потенціалом", - говорить Джесс Ремігнанті. "Моєю роботою є спростити взаємодію".

Працюючи в ADI, Ремігнанті почав працювати над програмним забезпеченням, яке відіграє значну роль у новітній концепції Source Audio - Flexbox. Дана концепція виходить з того факту, що чіпи, які використовуються в Source Audio, мають потенціал для створення будь-якої кількості різних еффетів, грунтуючись на алгоритмі чіпа. "У ADI ми намагалися зробити все так, щоб люди, які не знали, як займатися серйозним програмуванням чіпа, все ще могли використовувати його для обробки сигналу", - пояснює Ремігнанті. - "Я почав займатися розробкою Sigma Studio - програмного забезпечення, виконаного за принципом перетягування, яке дозволяє мені додавати форми сигналу і тональність, приначаючи їх на різні виходи. Це програмне забезпечення дозволило, наприклад, розробникам автомобільних звукових систем налаштовувати чіпи без повноцінного перепрограмування. Як гітарист, я подумав, чому б формам сигналу і тональності не стати замість цього ефектами? У мене був у досвід розробки обладнання та програмного забезпечення, тому в мене був повний набір навичок, щоб зробити це. Загарбання алгоритмів ефекту і перетягування в програму разом з управлінням параметрами стало концепцією програми Flexbox. Чайлдло пише алгоритм, який говорить чіпу, як впливати на вхідний сигнал. Залежно від коду, який він пише, кінцевим результатом буде педаль-фільтр, дисторшн або реверберація. Ця гнучкість, в поєднанні з шаром коду, розробленого в Analog Devices, є тим, що дозволяє програмі Flexbox бути чимось більшим, ніж ефектом, який бажає користувач. "Програма, запущена на вашому комп'ютері дозволяє вам визначати, яка ручка контролює який параметр для певного спектру звідси і до цього місця", - пояснює Чайдло. "Простий інтуїтивний інтерфейс відображення йде в комплекті з кодом і може бути завантажений через USB-порт в Flexbox. Якщо у вас є базові знання ефектів, це дозволить вам робити унікальні речі самостійно, без інженера з SourceAudio, що стоїть позаду вас. Ми хотіли довести все до такої міри, в найпростішій версії, щоб ви могли просто завантажити ефект зі списку з усіма ручками налаштувань, запрограмованими за вас. Якщо вам не подобається ця версія, або ви думаєте, що вам не потрібна ця ручка, але є щось інше, що ви хочете змінювати, ви зможете переналаштувати деякі елементи управління. Одні люди не захочуть цим займатися, інші захочуть, а треті побажають піти ще далі. "Ремігнанті виділяє: "Наприклад, Боб розробляє алгоритм, який потенційно міг би мати 20 параметрів, але у нього всього п'ять ручок управління. В одній версії програмного забезпечення ви можете завантажити ефект з п'ятьма заздалегідь обраними параметрами, але в іншій версії ви можете вибрати п'ять будь-яких параметрів з двадцяти. Ви зможете придбати ефект онлайн, налаштувати його і завантажити у вигляді пресету в Flexbox. Ви зможете ділитися пресетами, але не самим ефектом зі своїми друзями.

З моменту заснування компанії, співробітники Source Audio кажуть, що було всього кілька скарг на звучання їх педалей - хоча доводиться боротися з величезним упередженням проти педалей, які не є повністю аналоговими. "Існує стіна упередження проти цифрового", говорить Джефф МакАлак, фахівець з гітар / відеооператор з Source Audio. "На відміну від Line 6 або Digitech, ми є більш вишуканим королівством, де все аналогове звучить, як Hendrix, Stooges в тпе далі", - знову втручається Рамігнанті. "Ви це розробляєте і думаєте, як класно, що люди будуть це використовувати - ми думаємо, що музиканти і виконавці думають на перспективу і є експериментаторами, але виходить якраз навпаки. Гітаристи дуже консервативні і потрібен тривалий час, щоб вони ввібрали ідею на зразок цієї. "Компанія також зіткнулася з проблемами, з якими колись стикалася Electro-Harmonix: деякі клієнти висловили заклопотаність, що вироби були занадто великими і корпуси не придатні до постійної експлуатації. З першим твердженням було важко боротися. Музиканти, які хотіли додати оригінальний Hot Hand до своєї педалі, втрачали три або чотири менших. Навіть вироби більш малої серії Soundblox вимагали пристойний шматок простору. Однак друге занепокоєння щодо витривалості відносилося більше до марнослів'я. Незважаючи на те, що корпусу виконані з пластика, вони зовсім не тендітні - по ним в буквальному сенсі слова каталися машиною, і з ними нічого не трапилося. Тим не менш, в серії Soundblox 2 компанія усунула обидві уявні проблеми: тепер пристрої мають металевий корпус і стали в половину менше - незважаючи на це на них більше перемикачів і елементів управління, ніж на попередніх моделях. "Все полягає в моді", - говорить Ремігнанті, - "проста заміна ручок на чорні робить зовнішній вигляд продукту більш традиційним. Компанії довелося приймати вимоги ринку і в інших областях. Незважаючи на всю свою пишноту, оригінальний Hot Hand був прив'язаний до педалей проводами, обмежуючими рух руками і знижуючи можливість контролювати ефект на відстані. Тому вони швидко створили бездротової продукт.

У той час, як співробітники компанії SourceAudio роблять все можливе, щоб втілити потреби любителів педалей, ринок продовжує еволюціонувати, починаючи відповідати концепції компанії. Ще до виходу Soundblox 2 у компанії з'явилися несподівані союзники - група басистів, які розуміють бачення концепції компанії Source Vision. Якщо раніше басисти використовували, переважно, лише один інструмент, підключений до підсилювача, в останні роки вони почали створювати цілі набори педалей, змагаючись іноді з гітаристами. Педалі виробництва Source Audio ставали все більш і більш популярними після того, як басисти почали використовувати квакушки, Multiwave Distortion і контролер Hot Hand. Випускник Музичного Коледжу Берклі Уїлл Кеді - чиї завдання в Source Audio включають в себе роботу з басовими продуктами, маркетинг, відвантаження і підтримку клієнтів, пояснив, чому зростаюча популярність компанії безперервно супроводжувалася басистами. "Перш за все, вони використовують багато педалей. По-друге, ми продаємо наші продукти безпосередньо басистам. І по-третє, ми приділяємо їм особливу увагу, що їх дуже тішить", розповідає Вілл. "Ми почали з Віктора Вутена, після чого перейшли до Майка Гордона". Також допомогло справі виникнення дабстепа. Багато шанувальників Нейтана Наварро, які дивилися його ролики на YouTube, купують контролери з дистанційним управлінням. "Нейт - це басист, що зараз на підйомі", - пояснює Кеді. "Коли його кавер-відео Skrillex поширилося в інтернеті, Hot Hand, квакушки і Multiwave Distortion стали гарячими продуктами для всієї нової хвилі басистів. Тепер ми пов'язані з новим музичним жанром". Незважаючи на процес виробництва відео, Кеді виявив, що дабстеп «воблу» можна створити, використовуючи всього лише Multiwave Distortion. "Вам не обов'язково потрібна педаль з фільтром огинаючої", - пояснює він. Зворотня подача звуку в дісторшн, звучить дуже схоже на квакушку, тому, якщо ви виставите педаль виразності (або Hot Hand) в дістрошн мікс десь посередині, ви почуєте, що вона звучить, як жаба або 8-бітний синтезатор". Звичайно, особистий досвід Кеді, як басиста, також допомагає компанії надсилаються своє бачення розвитку. "Я багато граю, тому я часто граюся з нашими педалями", - говорить він. "Я можу підказати Джесс, якщо ідея хороша в теорії, але може знадобитися доопрацювання, щоб зробити її практичною в реальному житті. Я пояснював йому, що tap-tempo на низькочастотному коливанні педалі-квакушки дозволить мені грати краще з барабанщиком, тому що я не міг нормально використовувати перемикач. Тепер педаль Bass Envelope Filter Pro має пресет, який можна міняти на tap-tempo. Також йдуть і гітаристи. "Можливо басиста розмовляють з гітаристами", - пояснює МакАлак. "Multiwave Distortion стає краще і краще. Незвичайне відео гітариста Піта Торна пояснює, наскільки корисним студійним інструментом він може бути, коли вам потрібна музична фраза, яка звучить зовсім інакше. Піт використовував Multiwave Distortion в останньому записі і підкреслив, що саме чудового у цій педалі. Гітарний еквалайзер також добре продається". "Однією з причин, чому музиканти йшли від цифрових педалей раніше, було те, що з цифрою ти не отримуєш стільки управління скільки з аналогом", - додає Кеді. "Тепер у вас є чудове поєднання аналогових ефектів і цифрового управління". Герман Лі з Dragon Force є ще одним відомих людей, які допомігли підняти авторитет Hot Hand серед гітаристів. У той же час відбулося зменшення кількості замовлень, через те, що на фабриці пропали прес-форми.

Після того, як фахівці Source Audio були змушені заново розробляти прес-форми, вони зрозуміли, що настав чудовий час для зміни дизайну. "Кільце буде виглядати, як і раніше", - говорить Ремігнанті, "але ми додали третю вісь для збільшення кількості опцій. Найбільшою відмінністю став ресивер. Його більше не треба підключати до задньої частини педалі (хоча старі будуть працювати). Тепер це буде окремий модуль, який з'єднується за допомогою кабелю. Це дасть вам можливість налаштовувати певні параметри прямо на модулі, такі як глибина і фільтрація - подібно з педаллю MIDI-EXP. У деяких випадках ви можете використовувати Hot Hand з педалями сторонніх виробників". Для тих, хто хоче контролювати ефекти в реальному часі, але більш традиційним способом, ніж Hot Hand, оригінальні педалі Source Audio і Soundblox Pro пропонують входи для будь-яких стандартних педалей експресії. Soundblox і Soundblox 2 працюють з власною моделлю компанії, яка використовує пару виходів TRS expression для управління двома блоками ефектів одночасно. Для цієї педалі використовується унікальний сенсорний вихід, який з'єднується безпосередньо з будь-яким входом Source Audio Hot Hand, дозволяючи контролювати в реальному часі безліч параметрів за допомогою ноги. "Після того, як був розроблений MIDI-інтерфейс для Source Audio, ви також можете запускати MIDI через порт педалі експресії в послідовний ланцюг.

"Ви можете використовувати педаль експресії для керування безліччю параметрів, і Ви можете послідовно з'єднати кілька педалей Source Audio, щоб застосовувати педаль експресії для них усіх", - говорить Ремігнанті. - "Після того, як був розроблений MIDI-інтерфейс для Source Audio, Ви також можете запускати MIDI через порт педалі експресії в послідовний ланцюг".

Команді з Source Audio довелося довгий час підійматися вгору, але потік інноваційних ідей та якісного виконання веде їх у світле майбутнє. "Іноді, щоб прийняти педаль і запустити її у виробництво, потрібна лише один людина, що робить з нею щось дійсно класне", - говорить Ремігнанті. "Поступово ви зможете переконати більш традиційних музикантів користуватися вашою продукцією, але вам необхідно бути на ринку досить довго, щоб вони повірили в надійність компанії". З новим поколінням гітаристів і басистів, які виросли вдома зі смартфонами і звукозаписними програмами, а також більш широким спектром музичних пристрастей, для компанії Source Audio завжди знайдеться місце на ринку, і вона стане компанією, яка розкриває майбутнє індустрії педалей ефектів.

www.sourceaudio.net