Створення автентичного звучання з дворазовим володарем премії Греммі

Створення автентичного звучання з дворазовим володарем премії Греммі

Науель Бронзіні - аранжувальник, продюсер, автор пісень і звукорежисер зі студією в Берклі, Каліфорнія. Здобувши освіту в кращих музичних навчальних закладах Аргентини і США, він добре розбирається в тонкощах музичного ремесла. Ми зустрілися з Науелем, щоб дізнатися його думку про колекцію програмних ефектів FX Collection 2 для створення музичних звукових ландшафтів зорянї якості.

Nahuel Bronzini, two-time Grammy winner

Театральне плетіння

Поки ми слухаємо "The Problem with Love", одну з останніх пісень Науеля, він розмірковує про те, як всі рівні музичного виробництва пов'язані між собою:

«Для мене виробництво музики, зведення і створення музики - все це як би частини однієї нитки. Я не бачу чіткої відмінності між ними, і саме так я і працюю - прямо від зародження музичної ідеї до кінцевого продукту».

Робота з направляючою стратегією протягом усього творчого процесу може бути хорошим способом закріпити виробництво. Але природа музики бути живою - і навіть ставати формою театру:

«Я розглядаю запис як ще одну форму, де ми намагаємося створити дуже динамічну картину в реальному житті, в якій ми можемо надмірно підкреслити деякі елементи і зробити її майже театральною».

Він описує цей процес як доповнену реальність для звукового вимірювання, досвід, який тільки належить створити. Щоб зануритися в цей процес, необхідні правильні інструменти:

«Мене дуже цікавлять плагіни і інструменти, що дозволяють створювати такі речі, що допомогають мені працювати швидко і творити на місці з самого першого семплу пісні».

Illustration

 

Illustration

 

Направляючи хвилі в міксі

Ми відразу ж переходимо до розгляду того, як плагіни FX Collection 2 використовувалися в процесі виробництва і в фінальному міксі.

Вурлітцер був записаний з одним мікрофоном, поколюючи вуха невеликим тріском. За допомогою затримки MEMORY BRIGADE Науель додав їй "ширини" і "розмитості". Це як коротка затримка, яка додає трохи руху ". Він каже, що це те, що він додав на самому початку, щоб надати інструменту вимір «текстурності».

Модулі FX Collection 2 з розширюваними областями є улюбленими Науеля, особливо той, в який вбудований LFO. Він маніпулює зворотним зв'язком, щоб грати з кількістю повторень затримки в міру розвитку мелодії.

«Круто те, що це не тільки затримка зліва і справа, але і створює ще один рівень руху».

Ла-ла-ланцюг

У приспіві дві напівакустичні гітари грають аналогічну партію в різних регістрах, щоб домогтися різноманітного звучання. У цей момент трек входить в "мрійливий" настрій, який Науель посилив за допомогою DELAY TAPE-201.

Коли ми чуємо, що одна з гітар трохи не в такт, він ділиться жартівливою порадою:

«Якщо щось не в такт, іноді я просто накладаю на це більше ефекту хоруса, і ніхто не помічає».

Початківець продюсер може подумати, що ідеальне налаштування і ідеальна синхронізація будуть звучати правильно - але це не обов'язково так:

«Я не завжди використовую тремоло повністю синхронізоване з темпом. Іноді я так і роблю, але в даному випадку це не мало для мене значення, я просто хотів чогось, щоб звучало на своїй хвилі».

Illustration

 

Nahuel Bronzini, two-time Grammy winner






Illustration

 

Звукова хірургія

Прослухати весь ланцюжок, а потім розбити його на частини - один з кращих способів дізнатися, що стоїть за створенням міксу, которий звучить органічно. Використання затримки з наступним накладенням реверберації - один з прийомів Науеля. В даному випадку це REV PLATE-140, який створює свої чари для електрогітари в приспіві. Потім Науель використовує EQ SITRAL-295, плагін з "дуже крутим верхнім кінцем", щоб "відкрити боки". Він небайдужий до еквалайзеру:

«У мене ніколи не може бути достатньо або занадто багато еквалайзерів з різними верхніми рівнями. Кожен верхній рівень має свою індивідуальність, а цей еквалайзер дуже тонкий в своїй роботі – але він може бути і агресивним, якщо ви натиснете на нього».

В цьому треці він відкриває "мрійливість" гітар.

В DELAY TAPE-201 продюсер знову звертається до розширеної функції LFO. Він змінює швидкість затримки повтору - і з іншою швидкістю затримки змінюється висота звуку, що є бажаним ефектом в даному випадку. Іноді в музичному виробництві спрацьовує метод "атакувати вогонь вогнем" - інструменти, які звучать не в такт, будуть звучати правильно навмисно розладнаними.

Подача бітів на Plate

Переконуючись, що Plate не так широка, як Delay призводить до того, що Delay виявляється з боків. Потім він піднімається в Plate, при цьому Plate стає більш вузькою, створюючи щось, що Науель описує як "центрований тунель хмарності". Потім еквалайзер розкриває бічні сторони на вершині, при цьому "мерехтливий" шар стає більш широким.

Вокальна позиція

Прийшов час розкрити магію обробки дубльованого вокалу. У куплеті фоновий вокал звучав "надто чітко присутнім". Щоб більше вписати їх в мікс, DELAY ETERNITY прекрасно впорався із завданням:

«Це звучить так, як ніби вони можуть перебувати в одній кімнаті, вірно? Він відсуває вокал далі назад в міксі і робить його трохи більш туманним. І це як раз те, що потрібно, так що тонкий вокал виділяється, але ви все ще отримуєте згущення парних звуків».

Illustration

 

Illustration

 

Стиснута потужність

Оскільки Науель грає на бас-гітарі, а його друг Маккей Гарнер на барабанах, барабани отримують серйозну обробку Bus. COMP DIODE-609, плагін, що емулює легендарний діодний компресор і лімітер Neve® 33609, є інструментом, який налаштовує барабани:

«Я роблю з ним дуже тонкі речі, але, звичайно, при бажанні ви можете сильніше натиснути на барабани, для іншого контексту».

Хороший мікс буде звучати просторово природно. Прослуховування кіка, переходу кіка і snare окремо без плагіна вказує на явну різкість, як ніби шари майже скасовують один одного.

«У мене досить багато близьких мікрофонів вгорі - вони починають висовуватися і відчуваються трохи вирваними з контексту. А як тільки я включаю цю функцію, все начебто знаходиться в одному просторі».

Використання панелі Advanced - ще один спосіб зробити мікс чистим і відполірованим. Це відмінний набір інструментів -

«…особливо якщо використовувати хай-пас в бічному ланцюзі, так що вони дуже глибоко опускають низькі частоти кіка, що не змушуючи весь компресор працювати. Я також підкреслюю частину середнього діапазону, верхню частину висот середнього діапазон».

Це означає, що коли вступає більш яскрава частина snare, вона трохи знижується.

Використання інструменту, який робить дуже багато, завдяки якому кінцевий результат звучить безшовним, - ознака відмінного мікшування:

«Це чудово, тому що COMP DIODE-609 зберігає єдине посилення, так що ви можете просто грати з тим, наскільки сильно ви хочете його натиснути. Але це все ще тонко, ви можете бачити, що я не стискаю занадто сильно».

Illustration

 

 

Nahuel Bronzini's Grammy award

Перекладено за матеріалами сайту arturia.com

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]