Адріан Одле. LEWITT йдуть в реггі

Адріан Одле, родом з Бриджтауна, Барбадос, працює з величезною кількістю артистів Карибського басейну як production-менеджер, FOH-інженер та монітор ний звукорежисер. Протягом своєї 15-річної кар’єри Адріан працював з Alison Hinds, Maxi Priest, Elan Trotman, Arturo Tappin, Nicholas Brancker, «Third World», «En Vogue», «2 Mile Hill» та багатьма іншими. З 2007 року він постійно гастролює із всесвітньовідомою легендою реггі Beres Hammond і нині є його production-менеджером та провідним інженером.

LEWITT: Розкажіть дещо про Ваші вподобання серед мікрофонів для студійної роботи.

Адріан Одле: Я користувався багатьма мікрофонами, і ось зовсім нещодавно отримав ламповий мікрофон LCT 840, почав використовувати LEWITT. Цей мікрофон дійсно наділений теплим звучанням та охоплює повний спектр звучання інструментів. Я використовую його з вокалом, ріжками, акустичною гітарою, барабанами… Мікрофон добре все це “знімає” і здатен впоратися з високим рівнем звукового тиску. Нещодавно я записував секцію ріжків і був просто вражений, наскільки добре він виявив себе перед обличчям всіх тих звуків, що хлопці спрямовували в нього:  записаний звук чистий, теплий, плавний та дійсно прозорий, чудово “увійшов” в мікс. Все було точнісінько так, як я чув у кімнаті звукозапису, і це дійсно круто.

LEWITT: Ви використовуєте мікрофони LEWITT і для живих виступів. Поділіться своїми враженнями.

Адріан Одле: Нині я використовую MTP 440 DM, це чудовий мікрофон для малих барабанів. Я працюю з виконавцями різних музичних жанрів, і MTP 440 DM гарно пасує для R&B, оскільки він не надто “темний” та “садить” в міксі саме там, де я хотів би його бачити. Також я використовую його з гітарними підсилювачами, він гарантує дійсно хороший, теплий гітарний звук.

А ще в мене є DTP 640 REX – мій рятівник. В цьому мікрофоні є як конденсаторний, так і динамічний капсюль в одному корпусі, завдяки чому мне більше не доводиться непокоїтись про проблеми фазування... Плюс – він дає хороший punch та чіткий клік по високих, в сумі забезпечуючи повноцінний звук бас-барабана. Переважно саме там я й використовую цей мікрофон, але, крім того, він стає в пригоді при роботі з кахоном. Я також використовую пару LCT 550 як оверхеди – і вони дійсно дають мені чудову звукову картину, дуже чітку і з приємним шипінням.

З вокалом я використовую MTP 550 DM. Раніше я звертався до багатьох інших мікрофонів, і всі вони були “бруднуваті” у середніх частотах, а MTP 550 DM видає дуже теплий звук з плавними високими. Я дав спробувати мікрофон деяким з моїх друзів-звукорежисерів, і вони також високо оцінили ясність його звучання. Крім того, мені подобається дизайн цього мікрофона: він дуже міцний та надійний, гарно виявив себе під час турів.

LEWITT: Можливо, Ви хотіли б ще щось додати стосовно мікрофонів LEWITT?

Адриан Одле: Насамперед, я хотів би сказати, що хлопці з LEWITT розуміють – ЩО ми, музиканти та техніки, ХОЧЕМО ПОЧУТИ і що ми ШУКАЄМО в мікрофонах. Мені вдалося отримати потрібний мені звук за допомогою мікрофонів LEWITT, вони дуже добре виявили себе як в студії, так і на сцені. Мені дуже подобається, як вони знімають звук: те, що я чую, – я отримую назад. І музиканти задоволені: їм подобається те, що вони чують, і те, що відчувають. Всі питають мене, чи зможу я захопити їх на концерти. Ось чому я дуже задоволений цими мікрофонами!

Адріан Одле на Facebook

Оригінал статті >>>>

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]