Доставка та оплата

Оплата у будні дні (на період військового часу)

 

Оплата перерахуванням

Оплата безготівковим розрахунком здійснюється на основі рахунку-фактури, який менеджер відправляє на Вашу електронну адресу, або в месенджер за номером телефона. Всі необхідні реквізити будуть вказані у рахунку.

Всі операції щодо оплати здійснюються у гривні, за допомогою безготівкового розрахунку.

При безготівковому розрахунку доставка здійснюється після зарахування коштів на рахунок.

Доставка 7 днів на тиждень

Магазин «Музикант» – це оперативна доставка і гарантія збереження! Без очікування й хвилювань про цілість Вашої покупки:

Ми працюємо швидко

Доставка замовлень може здійснюватися в період від 1 до 7 днів. Ми, як і раніше, будемо намагатися доставляти Ваші замовлення якнайшвидше.

Доставка по Україні

По території України товар буде доставлений Вам, згідно з термінами компанії-перевізника.

Самовивіз

Також Ви можете самостійно отримати своє замовлення у партнерських магазинах в Києві, Львові і інших містах України.

Доставимо безкоштовно

Якщо вартість Вашої покупки складає понад 1000* гривень, доставка по Україні здійснюється безкоштовно**.
Якщо ж замовлений Вами товар коштує менше 1000 гривен, необхідно оплатити доставку (вартість за тарифами Нової Пошти).

* виняток можливий лише у разі покупки акційного товару

** при умові 100% передоплати

Найпоширеніші запитання та відповіді

У цьому розділі Ви знайдете відповіді на запитання, які найчастіше ставлять наші Покупці. Якщо ж Ваше запитання тут не представлене, не засмучуйтесь: просто поставте нам це запитання, заповнивши форму нижче, і ми відповімо Вам!

Який у Вас графік роботи?

Ми працюємо:

  • м. Київ, вул. Солом'янська, 5, 1 поверх - 10:00-19:00 / ПН-НД
  • м. Київ, Бессарабська площа, ТВК Метроград (ПТП №4 сектор А) - 11:00-20:00 / ПН-НД
  • м. Львів, вул. Модеста Менцинського, 3 - 10:00-19:00 / ПН-НД
Контакти

Яка адреса магазину?

«Музикант» – це мережа оффлайн-магазинів у Києві, Львові, а також Інтернет-магазин.

Адреси Ви знайдете тут: Контакти

Чи можна приїхати до Вас в офіс?

Можна, за попереднім узгодженням.

Контакти

 

Як я можу оплатити своє замовлення?

Ви можете оплатити своє замовлення:

  • по перерахунку за банківськими розрахунками

Оплата

Яка гарантія того, що після передплати замовлення я його отримаю?

Стовідсоткова – згідно з чеком, випискою, платіжним дорученням і т.д., які є гарантією.

Яка вартість доставки по Києву?

Якщо вартість Вашої покупки складає понад* 1000 гривень, доставка по Києву здійснюється безкоштовно*. Якщо ж замовлений Вами товар коштує менше 1000 гривень, необхідно оплатити доставку.

* виняток можливий лише у разі покупки акційного товару

** доставка можлива лише за 100% передоплатою

Доставка

Який період доставки по Україні?

По території України товар буде доставлено Вам, відповідно до термінів компанії-перевізника.

Доставка

Що робити, якщо товар мені не привезли?

У такому разі звертайтесь у центральний офіс.

Контакти

На які товари надається гарантія?

Гарантія надається на всі товари, крім:
  • витратних матеріалів (струни, барабанні палички, щітки, кабельна продукція, роз’єми і т.п.);
  • духових інструментів;
  • програмного забезпечення.

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

За гарантійним обслуговуванням звертайтесь у будь-який наш магазин або центральний офіс

Контакти

Яка гарантія збереження товарів у дорозі?

Гарантію на товари, які знаходяться в дорозі, надає компанія-перевізник.

Чи можу я обміняти або повернути товар?

Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Зверніть увагу, що товари належної якості, які були у використанні, не підлягають поверненню продавцю, згідно зі ст.9 закону України "Про захист прав споживачів":

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.