Студійні сабвуфери

T10S - це потужний, але компактний активний сабвуфер, призначений для посилення низьких частот будь-якого студійного монітора ближнього поля. Оптимальні хара..
У Sub8 поміщений чудовий 8 "вуфер з великою 50-ти мм звуковою котушкою, а також підсилювач потужності ICE на 160 Вт. Підсилювач не нагрівається навіть п..
Сабвуфер Sub7 розроблений для використання на додаток до невеликих моніторів серії АХ, таким моделям, як А3Х, А5Х і А7Х. Його компактні розміри дозволяють йому ..
З огляду на особливу вимогливість акустики величезних приміщень і студій, компанія ADAM створила унікальний сабвуфер Sub2100. Величезний 21-дюймовий динамік ..
Сабвуфер ідеальний для великих напівпрофесійних студій і апаратних, 15" дифузор, 4" алюмінієва індуктивна котушка, потужність 1 кВт, SPL 120 дБ. Sub15..
Для великих студій, а також аудиторій, найкращим вибором є Sub12. У цьому великому пристрої розташований 12" вуфер, здатний витягувати більш 3 дБ SPL ..
Відчуйте низькочастотний діапазон стерео системи або системи об'ємного звуку 5.1 повністю - Sub10 дозволить вам це. Пристрій оснащений збалансованими XLR (&..
Показано з 1 по 7 з 7 (всього 1 сторінок)
Студійні сабвуфери

«Поліграф» у світі музики

Якщо Ви читаєте цю статтю – значить, Ви музикант. Якщо Ви музикант – значить, граєте на якомусь музичному інструменті. А якщо граєте, то в якусь мить неодмінно настане час, коли виникне необхідність запису Вашої музики. І значить, ця стаття точно для Вас.

При нинішньому розмаїтті засобів звукозапису сьогодні практично кожному музикантові під силу організувати домашню студію. Мінімально для цього буде потрібно всього лише більш-менш потужний комп’ютер, наявний сьогодні в кожному будинку, відповідне програмне забезпечення, серед якого чимало безкоштовного, аудіоінтерфейс або просто «звукова карта», і, звичайно ж, сабвуфери – акустичні системи не дуже високої потужності з максимально рівною амплітудно-частотною характеристикою і широким діапазоном передаваних частот.

«Для чого такі вимоги до звичайних сабвуферів?» – запитаєте Ви.

А ми, тобто, Musician.UA, відповімо, що ці сабвуфери не такі вже й прості. І наведемо простий приклад.

Припустимо, Ви придбали всю ту нехитру апаратуру, про яку йшлося вище. Всю, крім сабвуферів, вирішивши, що звучання Вашого побутового музичного центру буде досить, і він цілком заслуговує на звання «студійні колонки».

Ви освоїли програмне забезпечення, Ви записали всі музичні інструменти, записали вокал і всього лише за кілька безсонних ночей звели Ваш трек у той стан, в якому, на Вашу думку, йому дорога, щонайменше, в топові музичні чарти світу. Ви стрімголов біжите до друга додому, стискаючи в долоні флешку з записом, Ви особисто хочете побачити, як в захваті від якості запису округляться його очі, і ...

І несподівано для вас обох очі округляються не у нього, а у Вас. Зовсім не від захвату, а від образи за безцільно витрачений час, бо трек в аудіосистемі Вашого товариша прозвучить так, ніби грає з подушки. Або з відра.

Але хочемо Вас заспокоїти: час було витрачено не безцільно. Ви отримали досвід, нехай і досвід у вигляді граблів.

Так чим же відрізняються студійні сабвуфери від побутових?

Найголовніша і найбільша їхня відмінність – вони абсолютно чесні. Звукові монітори – це своєрідний “поліграф” у світі відтворення звуків. Будь-яка АС схильна прикрашати звук. Одні додадуть басів або просто зроблять їх соковитішими, інші “зацокають” слухача зайвою демонстрацією високих частот... І справа тут якраз не у вартості всієї цієї апаратури, просто вона розрахована на різні категорії слухачів і, як наслідок, на різні стилі музики. У першому описаному нами випадку потенційний клієнт – шанувальник house, trance, drum and bass та подібних до них. У другому – найімовірніше, це буде прихильник класичної музики. Як би там не було – все це брехня, якою б солодкою вона не здавалася. Так, цілком можливо, виробники такої техніки мають рацію: сутність людська така, що нам приємніше чути солодку брехню, ніж гірку правду. Однак роль моніторів у світі музики – якраз і доносити до нас її, ту правду, яка гірка.

Розмаїття сабвуфирів на нинішньому ринку вельми вражає, і якщо опустити поділ їх на активні та пасивні (у другому випадку буде потрібний зовнішній, досить дорогий підсилювач, що вимагає особливого, дуже тонкого налаштування в парі з моніторами) і розглядати винятково активні сабвуфери, то їх можна буде розділити всього лише на три різновиди, з яких стане очевидно, які саме акустичні сабвуфери Вам необхідні: для ближнього моніторингу, середнього і для дальнього. У першому випадку використовуються найменш потужні монітори до 100 Вт і діаметром динаміка до 8 дюймів. Розташування таких сабвуферів не вимагає великих відстаней від Вас, тобто, в нашому випадку, від звукорежисера, та ідеально підходить для домашньої студії звукозапису, де Ви можете бути обмежені як простором, так і сусідами. Два інші різновиди використовуються у професійних студіях.

Отже, підсумуємо:

  1. Зведення музики здійснюється винятково на моніторах для того, щоб в результаті отримати на максимально чесних колонках трек, який на всіх інших АС буде прикрашатися так, як їм (або їх виробникам) заманеться.
  2. Для домашньої студії звукозапису цілком достатньо “ближніх” моніторів невисокої потужності.
  3. Третій висновок так само очевидний, як два попередні, і напрошується сам собою: де ж купити сабвуфери, як не в магазині «Музикант»!

У нашому магазині Ви завжди зможете отримати професійну консультацію про будь-яку покупку, що Вас цікавить. У нас до Вашої уваги представлені товари світових брендів найкращої якості, а купити студійні сабвуфери в Києві, як і в будь-якому іншому місті, Ви зможете навіть в розстрочку. Адже Музикант Музикантові – Друг!