Вакансії
Магазин — МУЗИКАНТ.укр у Києві та Львові! Якщо у вас є успішний досвід в продажах та управлінні магазину, отримуєте задоволення від цікавих проектів, маєте наполегливість та вміння надихати та мотивувати команду, тоді ми чекаємо саме Вас!
Наразі шукаємо порядного Керівника магазину (Київ/Львів), який буде любити свою роботу, працювати із задоволенням 24/7. Ми цінуємо результат і готові вкладати в результативних співробітників.
Ми пропонуємо:
- Роботу в стабільній компанії, що розвивається;
- Офіційне працевлаштування;
- Магазин у м. Київ, вулиця Солом’янська, 5 або м. Львів, вулиця Менцинського, 3;
- Професійний дружній колектив, який готовий ділитися знаннями та досвідом;
Обов’язки:
- Знання всього асортименту товару, відмінності та особливості;
- Виконання плану продажів;
- Організація пошуку клієнтів, проведення перемовин;
- Контроль та забезпечення документообігу з центральним офісом (договори, рахунки, видаткові, довіреності);
- Контроль доставки товарів по місту та через перевізників (ТТН) ;
- Контроль за своєчасним заповненням та розстановкою співробітниками магазину товарів, підтримка чистоти та наявність цінників, система обліку;
- Навчання нових співробітників;
- Звіти та зведення всієї інформації у таблиці, графіки;
- Інвентаризації 1 раз на місяць;
- Матеріальна відповідальність.
Ми не просто любимо музику — ми живемо музикою і прагнемо робити все можливе, аби музики у цьому світі було дедалі більше!
Шукаємо у свою команду Продавця — консультанта (Київ/Львів)
Що для нас важливо:
- досвід роботи в сфері продажів (!);
- мотивований і результативний спеціаліст, який хоче розвиватися як матеріально, так і професійно;
- знання музичного обладнання, інструментів;
- вільне володіння українською мовою, хороша дикція;
- гнучкість, креативність в спілкуванні, вміння знайти підхід до людини;
- стресостійкість, організованість;
- чесність.
Обов’язки:
- вхідні дзвінки — ведення ділових переговорів з клієнтами по телефону та в магазині; робота із запереченнями;
- демонстрація музичного обладнання;
- контроль виплат, каса, документообіг;
- розвиток довгострокових відносин з клієнтами;
- робота в 1С, CRM;
- звітність та аналіз роботи;
Що на Вас чекає:
- конкурентна заробітна плата — без обмежень (КРІ);
- офіційне працевлаштування;
- корпоративні заходи;
- графік роботи: 5/2 (плаваючий),
- зручне розташування.
Для відправки Ваших резюме доступна наступна поштова скринька:
Надсилаючи резюме на електронну адресу, Ви надаєте згоду на обробку Ваших персональних даних.