Hot Hand 3 – нові фарби для Вашого музичного полотна

Ми продовжуємо серію оглядів від гітариста групи «Conquest» W.Angel. На цей раз йтиметься про новий бездротовий контролер Source Audio Hot Hand 3.

Мені завжди було цікаво помацати щось нове, пов'язане з гітарою або гітарним звуком, але коли у мене з'явилася можливість помацати бездротовий контролер Source Audio Hot Hand 3, я навіть і не підозрював, з чим саме зіткнуся. Тут варто сказати, що я завжди насторожено ставився до ефектів типу Ring Modulator і всяких гітарних синтезаторів. Мені завжди здавалося, що гітара все-таки більш "традиційний" інструмент, наскільки так можна сказати про електрогітару. Проте, все для мене нове так чи інакше викликає інтерес і ось я дорвався тепер і до цього контролера.

По-перше, цей контролер щось зовсім незвичне, так як є штукою, яка реагує на рухи руки в повітрі. Немає ніяких клавіш, кнопок, педалей, мундштуків (як в Breath-контролері), є таке футуристичне кільце, що світиться чарівним синім світлом і маленька педалька-приймач. Та й по суті, не педаль, а так, коробочка з декількома органами управління і двома виходами на ефекти, якими, власне, і повинен керувати цей контролер.

Є ще варіант такого ж контролера, але не з коробочкою, а з USB адаптером, щоб використовувати його з комп'ютером. Про це я дізнався трохи пізніше і тоді сенс цього приладу для мене став вкрай зрозумілий, але спочатку я сприйняв його саме як гітарний прилад, тому по порядку.

Контролер має два виходи для підключення до ефектів, якими потрібно керувати. Один вихід – це, як я зрозумів, свій власний формат Source Audio для підключення педалей Soundblox, Soundblox2 і Soundblox Pro. Тобто за допомогою педалборду наповненого продуктами цього виробника можна отримати дуже цікавий результат – керувати різними параметрами, такими як гучність, кількість ефекту (перевантаження), частотним фільтром і так далі. Чесно кажучи, я сильно сумніваюся, що в своїй повсякденній діяльності мені було б комфортно використовувати цей контролер, але для певних завдань поза всякими сумнівами він незамінний, особливо в сучасних стилях, де треба досить глибоко керувати звучанням і ефектами в реальному часі.

Другий вихід – це звичайний джек, який можна підключити до педалей і приладів сторонніх виробників, які мають вхід для педалі експресії. Саме так я і вирішив підключитися. Перші хвилин п'ятнадцять я звикав до відчуттів, так як контролер хоч легкий і майже не відчувається в руці, але все-таки незвичний. І тепер потрібно дуже сильно контролювати свої рухи, так як при певному налаштуванні будь-які рухи впливають на звук.

Заднім числом я додумався, що можна було використовувати Hot Hand як банальну педаль гучності, але в момент тесту я вирішив взагалі відійти від "звичайного" гітаризма і бавився з частотним фільтром, видаючи такі звуки, які вкрай нагадують сучасний дабстеп.

Контролер можна налаштувати на реагування майже в усіх площинах, але оскільки для мене це було зовсім щось нове і незвичайне, то я просто покрутив так звану чутливість, яка відповідає за те, наскільки великі і розмашисті рухи треба зробити, щоб контролер їх зрозумів. Дуже смішно було грати банальним змінним штрихом, коли кожна друга нота "кумкає", причому досить чітко і гостро реагуючи на рухи. Змістивши чутливість в менший діапазон потрібно було робити магічні паси рукою для відтворення різних космічних звуків. Загалом я насолоджувався як міг і всіляко приємно проводив час, все ще не розуміючи самої суті контролера.

Потім, коли я награвся з Hot hand на гітарі, мені показали такий же контролер, але з USB виходом, точніше роль приймача там виконує така собі USB флешка, що включається в комп'ютер. Всі органи управління в цьому варіанті доступні тільки програмним шляхом і за допомогою цього контролера вкрай зручно редагувати клавішні синтетичні партії змінюючи рухами руки резонанс або щось подібне. Ось тут я, звичайно, дуже сильно прокайфував, так як подібне рішення в рази більше інтуїтивне, ніж просте крутіння ручки-регулятора, як на аналогових синтезаторах.

Трохи докладніше про технічні нюанси. Контролер складається з двох блоків – передавача і приймача. Відстань між ними допускається до 30 метрів (це дійсно багато, якщо що). Передавач виконаний у вигляді кільця з синеньким світінням і антенкою, приймач виконаний у вигляді коробочки з двома роз'ємами (трьома, якщо враховувати роз'єм живлення), двома крутилками, які підсвічуються, однією кнопкою і двома світлодіодними індикаторами. Все це дозволяє досить тонко налаштувати чутливість контролера для максимально точної передачі бажаних рухів. Другий варіант приймача нагадує USB флешку, все управління програмне, але суть та ж сама. 

Підключення першого типу приймача допускається як до педалей Source Audio, за допомогою "рідного" виходу, так і до педалей сторонніх виробників, якщо у них є вхід для педалі експресії. І той і другий варіант відмінно працюють і дозволяють отримати масу цікавих звукових рішень, при наявності, зрозуміло, відповідних ефектів.

Про роботу в рамках комп'ютера я вже вище написав, як на мене це просто приголомшливий додаток для тих аранжувальників, які працюють в сучасних електронних стилях.

Окремо хочу відзначити вкрай важливий фактор – ціна. Ціна на ці прилади в районі однієї сотні американських доларів, що, насправді, дуже і дуже небагато.

1. Відповідність заявленим характеристикам
Рука рухається – звук змінюється. Відбувається це чітко, швидко, коректно, наскільки я встиг спробувати, звичайно.

2. Звук 
Я оцінюю тут не звук, як такий, але те, що виходить за допомогою цього контролера – це круто.

3. Зручність використання 
Мені не зручно. Я не особливо просунута в плані сучасних подібних технологій людина, тому мені банально не зручно грати і одночасно стежити за тим, щоб рука не робила непотрібних рухів. Хоча якщо розібратися, то це просто справа звички. У мене було мало часу щоб звикнути, тому для мене особисто зручність десь на трієчку.

4. Дизайн 
Фантасмагоричний, космічний, якщо про передавач. І самий звичайний, якщо про приймач. Проте – все в рамках, в стилі, строго, акуратно.

5. Надійність 
Не знайшов до чого причепитися, але з огляду на ціну – впевнений, що контролер себе окупить неодноразово. 

6. Культура виробництва / якість збірки 
Точно так само – не знайшов до чого причепитися, хоча дуже хотілося, чисто психологічно, так як все-таки не згоден я з тим, що подібний прилад – це майбутнє електрогітари. Проте – він дуже цікавий і як мінімум має право на існування... Але я відволікся. Зібрано добре!

7. Загальне враження 
Загалом і в цілому дуже сподобався прилад. Особливо, коли я опанував його не в контексті електрогітари, а в контексті DAW на комп'ютері. Не можу сказати, що прямо так вже маст хев, але це дуже цікава фарба, що дозволяє істотно розширити вашу звукову палітру. Втім, знову ж таки, з огляду на ціну, думаю, що навіть на "погратися" цей прилад можна придбати і провести багато часу з величезним задоволенням.

W.Angel
лідер групи «W.Angel's Conquest»

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]