Кайл Гамільтон про своє мікрофонне обладнання

Кайл Гамільтон - відомий і найдосвідченіший FOH звукорежисер у своїй сфері. У його послужному списку такі імена, як Фарелл Вільямс, Ріанна, Принц, Тоні Брекстон, Р. Келлі, Робін Тік, Келлі Роуленд, Лайонел Річі, Марі Дж. Блідж і багато інших. Думаю, не потрібно черговий раз наголошувати, наскільки ми раді бачити його серед офіційних ендорсерів Lewitt.

Під час саундчека Джанет Джексон (в рамках туру "Unbreakable") Кайл розповів, яке саме мікрофонне обладнання він використовує при озвучуванні барабанів, і поділився своїми враженнями від мікрофонів Lewitt.

[LEWITT] Які мікрофони LEWITT використовуються Вами у турі "Unbreakable"?

[Кайл Гамільтон] В даний час я використовую повний комплект мікрофонів LEWITT для озвучування барабанів і дещо для вокалу.

[LEWITT] Чи не могли б Ви розповісти докладніше про свої методи озвучування барабанів?

[Кайл Гамільтон] Для томів я використовую DTP 340 TT - ці мікрофони звучать просто відмінно. Вони здатні по-справжньому розкривати нюанси в звучанні барабанів. По суті, вони дозволяють отримати саме той звук, який виходить з барабанів. Я маю на увазі, що якщо Ви маєте справу з погано налаштованою установкою, то мікрофони тільки підкреслять це, але з нашим барабанщиком-профі та його відмінною технікою мікрофони підкреслюють винятково високу якість виконання.

[LEWITT] А що Ви використовуєте для бочки?

[Кайл Гамільтон] З бочкою я використовую DTP 640 REX. Це мікрофон з подвійною діафрагмою - динамічний і конденсаторний, - і мені подобається, як він звучить. Мікрофон вузькоспрямований, тому при його використанні розташування - це все. Якщо мікрофон зміщений щодо центру або розташований занадто глибоко всередині бочки /занадто далеко поза нею/, його звукові характеристики змінюються радикально. Але варто знайти правильне розташування - і мікрофон зазвучить чарівно.

[LEWITT] Чому саме Ви надаєте значення, коли потрібно озвучити малий барабан?

[Кайл Гамільтон] У випадку з малим я намагаюся досягти потужного гучного "крек". Між малим і бочкою має бути присутня пульсація, саме вона допомагає надати пісні цілісності. Що мені подобається в MTP 440 - це те, що коли барабанщик грає боком палички, мікрофон знімає звук барабана так, що мені не доводиться додавати гейн. Йдеться про баланс між голівкою і боковою частиною палички - у мене постійно виникали з цим проблеми, але тільки-но я почав використовувати MTP 440 - необхідність підлаштовувати звук від пісні до пісні відпала сама собою. Саме це - основний момент, за який я ціную MTP 440 DM - гра боком палички прорізає будь-який мікс.

[LEWITT] Що з мікрофоном з нижнього боку малого?

[Кайл Гамільтон] Знизу малого я використовую LCT 340 - конденсаторний мікрофон-олівець. Він підкреслює всі дрібні нюанси малого барабана. Ще раз: звук яскравий і прямолінійний, і, Ви знаєте, якщо за допомогою даної комбінації мікрофонів Вам вдасться домогтися того самого "крек" - значить, все йде правильно. Техніки використання мікрофонів у всіх різняться, але, на мій погляд, цей баланс працює прекрасно. Зазвичай я додаю мікрофонові зверху малого + 5дБ, порівняно з нижнім мікрофоном.

[LEWITT] Яким чином Ви знімаєте звук підлогових томів?

[Кайл Гамільтон] Я використовую LCT 550, цей мікрофон просто говорить сам за себе. Один з найбільш акуратних мікрофонів, що мені коли-небудь доводилося використовувати, особливо коли йдеться про підлогові томи. Можливо, Ви захочете гейтувати його, але я вважаю за краще не використовувати гейт занадто активно, тому що при цьому втрачається резонанс при загасанні звуку. Тому я не вважаю за потрібне накладати гейт на мікрофон з такою високою віддачею. Я встановлюю його на відстані трьох пальців між центром діафрагми і поверхнею верхнього пластика. Крім того, я також знімаю звук між ободом і пластиком, саме в цьому невеликому просторі, щоб отримати той глибокий масивний звук, який очікують почути від підлогового тома - громоподібний звук.

[LEWITT] На що Ви звертаєте увагу, коли йдеться про оверхеди, і чому Ви обрали саме мікрофони LEWITT?

[Кайл Гамільтон] Як оверхеди я використовую LCT 640. Зрештою, в мікрофонах я ціную незабарвлений звук - прагну до прозорого звучання. Я вибрав бренд LEWITT тому, що ці мікрофони видають саме той результат, на який я розраховую. Я маю на увазі дуже прозорий, натуральний звук. Я уникаю забарвлення звучання, того, до чого прагнуть більшість звукорежисерів: щоб мікрофон був продовженням інструмента, а не тільки відображав його справжнє звучання. А мікрофони LEWITT забезпечують мені прозорий, незабарвлений, придатний для запису живий мікс. І, як наслідок, я перевів технічні райдери всіх груп, з якими працюю, на мікрофони LEWITT. Якщо у них немає цих мікрофонів - вони повинні їх купити. Я не хочу використовувати мої власні, встановлені в моїй домашній студії. Бренд LEWITT, безумовно, став новим еталоном, і я підтримую його на всі сто відсотків.

Оригінал статті

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]