Користувальницький огляд Lewitt LCT-940 від www.gearslutz.com

На www.gearslutz.com - форумі, що присвячено професійному музичному обладнанню, був опублікований дуже цікавий користувальницький огляд мікрофона Lewitt LCT 940. Огляд виявився настільки якісним, що його розмістили навіть на офіційному сайті виробників цього мікрофона www.lewitt-audio.com. Отже, приступимо!

Вперше я зіткнувся з мікрофонами Lewitt пару років тому, коли друг, який хотів купити U87, записав демо в LCT 640 і йому знадобилися свіжі вуха, щоб зробити порівняння.
Ми обидва були вражені (свого часу я писав про це на GS) - 640 з успіхом витримав порівняння з легендарним мікрофоном, особливо з урахуванням своєї вартості. Мій друг вирішив придбати саме його. Lewitt Audio є відносно новим брендом, за яким стоїть досвідчена команда розробників, що базується у Відні, та їх власна фабрика у Китаї.
Нещодавно вони прислали мені кілька мікрофонів, щоб я протестував їх в ході запису проекту, над яким я зараз працюю, і якщо Ви ознайомитеся з моїми постами на www.gearslutz.com, то побачите наскільки вражений я був LCT 550 - він швидко став моїм основним робочим мікрофоном при стереофонічних записах інструментів.

Але саме 940, мабуть, є справжньою зіркою цієї серії. LCT 940 поставляється у великому і масивному кейсі, що містить мікрофон, блок живлення, восьмиметровий кабель з 11-піновим XLR і міцний металевий розумно сконструйований тримач з системою антишоку, що має напівкруглу форму, завдяки якій мікрофон легко і зручно розміщувати щодо джерела звуку так, як Вам потрібно.

Крім того, в комплект входить керівництво користувача, яке варто прочитати, оскільки мікрофон має чимало прихованих за кнопками фільтра і аттенюації функцій (кожна з яких має три ступені). В іншому випадку ви можете ніколи їх так і не виявити. Прилад оснащений замком, здатний зберігати історію піків, а також має функцію автоматичної атенюаціі. Я користувався не всіма ними, але все ж корисно знати, де вони знаходяться.

Я повинен додати також, що будучи композитором для медіа сфери, а не звукорежисером, я викладаю, скоріше, свої персональні спостереження, ніж роблю технічний огляд...

"Трубач запитав мене, чи можна йому повернутися, щоб зробити додаткові доріжки для пари його треків - цим все сказано"

Я був знайомий з цим мікрофоном тільки за статтею Х'ю Робджонса в Sound on Sound. Х'ю - досвідченого інженера і аудіофіла – він не тільки високо оцінив звук цього мікрофона, але й відзначив ряд претензій до деяких конструктивних рішень, які команда розробників застосувала в флагманській моделі мікрофонів Lewitt.

Щоб купити даний товар або отримати більш детальну інформацію
ДЗВОНІТЬ: +38044 592-78-50, 592-78-55 або ПИШІТЬ: [email protected]
ЗАМОВИТИ Lewitt LCT 940 можна у нас на сайті >>>

Lewitt, як я вважаю вельми сміливо, не піддалися спокусі надати своїм мікрофонам "вінтажний" зовнішній вигляд. Зараз є божевільна мода на все вінтажне і надавши своїм мікрофонам індустріального, сучасного зовнішнього вигляду вони, можливо (це тільки моя суб'єктивна думка), акцентували увагу на тому, що продукція Lewitt має власну конструктивну філософію. Вона полягає в тому, що вони не виготовляють сучасні копії старих приладів, а мікрофони, що втілюють новітні розробки для досягнення найкращих з можливих результатів.

Найбільш примітною особливістю є розміщене на передній стороні мікрофона значного розміру плексігласове вікно, в якому видна лампа 12AX7 (яку неможливо замінити самостійно). Лампа має підсвічування, ймовірно з використанням декількох світлодіодів, завдяки чому, коли живлення підключено, передня сторона мікрофона світиться досить яскраво. Про цей момент Х'ю відгукнувся в своєму огляді негативно, вважаючи його виключно косметичним і абсолютно непотрібним. ІМХО, з думкою про зовнішній вигляд мікрофона можна трохи посперечатися - він досить гарний - і, що більш важливо, голоси всіх присутніх у моїй студії вокалістів та інструменталістів були за те, що мікрофон заворожує своїм зовнішнім виглядом, привертає увагу. Всі хотіли дізнатися, що це за мікрофон. Це відмінний спосіб, щоб зламати лід на початку сесії запису, так що, можливо, лампа, що світиться, все ж має своє практичне застосування.

Звичайно, дійсно важливе значення має звук, і ось саме тут мікрофон володіє абсолютно особливими можливостями. Обертовий регулятор в правій частині блоку живлення позначений як "Спрямованість" і дозволяє вибирати між дев'ятьма доступними діаграмами спрямованості: вісімкою, супер-кардіоїдною, кардіоїдною, широко-кардіоїдної і широко-спрямованої плюс чотири проміжні позиції. Я був вражений тим, наскільки кожна з позицій відрізняється від сусідніх. Далеко не завжди різниця між аналогічними мікрофонами з єдиними діаграмами спрямованості буває настільки помітна. У разі широко-спрямованої діаграми, матричні конденсатори досягають стану широко-спрямованості за допомогою двох електрично пов'язаних мембран, що не завжди дає ефективний результат - в даному випадку система працює і працює дуже добре.

Але найцікавіше починається з розташованого зліва безступінчатого регулятора, поміченого як "Посилення": він дозволяє отримувати звук від чистого FET (транзисторного) до повністю лампового звучання, включаючи незліченну кількість варіацій між ними. Для циніків зазначу, що ця технологія дуже далека від трюків: вона чудово працює, ефективно перетворюючи 940 в два (або три) висококласних мікрофони, пов'язані разом. Повністю транзисторні налаштуваннях проявляються у власному фірмовому звуці Lewitt, відміченому мною ще при зустрічі з 640, з власною індивідуальністю, зрозуміло. Фактично, наскільки я розумію, використовуваний однодюймовий капсуль такий же, як і в 640, хоча різниця в звуці досить істотна у зв'язку зі значно більшими розмірами 940.

LCT 940 в транзисторному режимі забезпечує дуже музичний одночасно деталізований і об'ємний звук, добре відтіняє особливості звучання джерела. Можливо, одна з причин в тому, що деталізація досягається не за рахунок надмірно вигнутої АЧХ в області середніх частот, яка зазвичай змушує мати справу з різким звучанням і шипінням. 
У LCT 940 немає і натяку на який-небудь з цих недоліків мікрофонного світу - тонкощі звуку зберігаються недоторканими, без будь-яких побічних ефектів, що можна вважати справжнім конструктивним подвигом.
Переходи дуже красиві і ніколи не звучать грубо.

Якби мені довелося порівнювати, то я б сказав, що він трохи нагадує деякі з мікрофонів Brauner, але характер звучання 940 менш різкий і більше музичний.

Рівень власного шуму не настільки мізерний, як у LCT 550, але все ж дуже низький в межах 8 дБ-А в транзисторному режимі і всього на 4 дБ-А вище в ламповому (обидва вимірювання здійснювалися при кардіоїдній спрямованості).

Якщо повернути рукоятку регулятора посилення в напрямку лампового положення, звук почне ставати кругліше і все більш «пружним». Дуже важливо, що він зберігає прекрасну деталізацію транзисторного режиму роботи, при цьому, маючи більш теплий і плавний характер. Він ніколи не стає брудним чи глухим, відмінно відтворюючи різні голоси вокалістів.

Lewitt не хотіли робити ламповий звук перебільшено «ламповим» - звук завжди залишається оксамитовим і плавним, ніколи не спотворюючись, як це буває з деякими дешевими ламповими мікрофонами.

Мікрофон однак дуже чутливий до динаміки, так що більш гучні джерела знімаються з більш «ламповим» звуком, як це і повинно бути.

Швидке порівняння з моїм нинішнім ламповим мікрофоном, добре відомою моделлю із середнього цінового діапазону, продемонструвало однозначну перемогу Lewitt: мій мікрофон звучав більш свистяче, плоско і менш вишукано в порівнянні з 940, а його полярні патерни виявилися куди менш точними.

Також я використовував 940 для запису додаткових доріжок звуку труби, на якій грали як з, так і без заглушки. Результат виявився, я не побоюся гіперболи, просто казковим. З легким накладенням пружинного ревера плагіну UAD AKG BX20, ми домоглися запису в стилі 60-х, плавного, як мед, але дуже об'ємного і повного нюансами. 
Трубач запитав мене, чи можна йому повернутися, щоб зробити додаткові доріжки для пари його треків - цим все сказано.

Встановлений на гітарний кабінет, мікрофон в транзисторному режимі дуже плавно зняв звук напівакустичної джазової гітари, нічого не загубивши в її тембрі, а в ламповому режимі відмінно округлив занадто різкий звук телекастера.

Ціна LCT 940 в той час, коли його розглядали в Sound Sound, була досить висока (£1600), але вона відповідає його статусу флагманського висококласного мікрофона з його можливостями і універсальністю. Але його можна знайти і за меншою ціною, якщо гарненько пройтися по магазинах. Я б ніколи не став агітувати витратити стільки грошей на мікрофон, який ви ще не чули, але якщо ви знаходитесь на виставці мікрофонів високого класу для вокалу або сольних інструментів, або хочете додати відмінний універсальний прилад до арсеналу вашої студії, вам варто випробувати LCT 940 - він може замінити собою всі вокальні мікрофони, які можуть вам колись знадобитися.

Оригінал статті англійською мовою: http://www.lewitt-audio.com/news/User-Review-LCT-940

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]