Тест чотирьох педалей Soundblox від Source Audio

Деякий час тому ми тестували Hot Hand Phaser / Flanger від компанії Source Audio - дуже дотепний й оригінальний бездротовий пристрій для контролю параметрів модуляції за допомогою рухів руки. Але божевільні вчені й інженери з Source Audio не сиділи без діла і тепер у нас в руках їхні нові дітища - серія педалей Soundblox. Деякі з цих пристроїв схожі на ті, що випускалися раніше, але одна педаль не має аналогів з того, що нам доводилося бачити. Ну і звичайно всі ці педалі підтримують роботу з кільцем-контролером Hot Hand. Ми випробовували Soundblox з різними підсилювачами і комбо, як всі разом, так і окремо, використовуючи будь-яку гітару, яка тільки потрапляла під руку, включаючи Strat, Les Paul, Schecter Blackjack ATX і навіть Reverend Ron Asheton.

 

MULTIWAVE DISTORTION
За їх власним визнанням, Source Audio не хотіли створювати ще одну "нормальну" педаль перегруза, тому якщо ви шукайте клон Tube Screamer або наприклад DS-1, то Multiwave вам точно не підійде. А ось якщо ви хочете створювати абсолютно нові перевантажені звучання і вирватися із замкнутого кола традиційного саунду, то вам слід уважно придивитися до цієї педалі.


Щоб придбати даний товар або отримати більш детальну інформацію
ДЗВОНІТЬ: +38044 592-78-50, 592-78-55 або ПИШІТЬ: [email protected]


Принцип роботи Multiwave Distortoin полягає в розділенні гітарного сигналу на декілька різних частотних діапазонів. Кожна з цих смуг спотворюється окремо, а потім вони знову об'єднуються в єдиний сигнал, який і прямує на вихід педалі. Це круто з кількох причин, але найважливіша і очевидна з них у тому, що такий принцип дозволяє складним акордам звучати набагато більш чисто і розбірливо.

Пригадується як Едді Ван Хален говорив у своєму інтерв'ю Guitar Player: «Коли починаєш експериментувати з септакордами і нонаккордами, граючи в сильно перевантажений Marshall, то це звучить як смітник». Ван Хален мав на увазі явище інтермодуляції, яке виникає при грі з дисторшн будь-яких інтервалів крім квінти, кварти і октави. Граючи акорд з сьомою щаблею при використанні сильного перевантаження, ми чітко чуємо спотворені конфліктуючі обертони. Якщо записати кожну ноту цього акорду окремо, навіть з самим диким дисторшн, а потім звести їх в один трек, то конфлікти в значній мірі зникнуть, і ви раптом зазвучите як Брайан Мей. У загальних рисах, саме так і працює Multiwave Distortoin.

У розпорядженні користувача 21 різний алгоритм спотворення. Ці алгоритми розділені на дві категорії: Multiband (багатосмугові) і Single Band (однополосние). Кожна категорія всередині розділена ще на три групи: Normal, Foldback і Octave. Обертовий регулятор Sustain управляє ланцюгом компресії перед самим ефектом distortion, рівень якого контролюється регулятором Drive.

Підключившись я вибрав перший режим в категорії Normal Multiband, ручки Sustain і Drive виставив в положення "на 1:00", а потім одним ударом витягнув мажорний септакорд. Я був дуже втішений почутим звуком - акорд звучав чисто і розбірливо, незважаючи на те, що в ньому була ціла тонна перевантаження. Перепробувавши безліч інших звуків і варіантів налаштувань, я отримав подібні результати. Не те, щоб обертони зовсім не конфліктували, вони як і раніше стикаються і нашаровуються, але роблять це іншим, більш «приємним» способом. Спочатку це звучить незвично, але з часом звикаєш. Я експериментував з різними положеннями ручок Sustain і Gain, переходячи від одного пресету до іншого, і переконався, що максимальні положення дають занадто екстремальні звуки, які малозастосовні в музиці. Source Audio самі застерігають від цього в інструкції. Зокрема, взявши акорд і повністю вивернувши ручку Sustain, можна настільки підсилити обертони, що октавний звук кожної ноти буде чітко чути навіть без відповідного налаштування.

Унікальна супер-крута особливість багатосмугового дисторшн проявляється, коли граєш дійсно голосно. При появі зворотного зв'язку, заводитися починає набагато більше, ніж одна нота, і це дійсно неймовірно. Я міг грати ноти на інших струнах і вони були чітко чути крізь лютий потік фідбека. Оскільки ноти спотворюються по смугах, вони не конфліктують і не конкурують за простір, як це відбувається у звичайних педалях дисторшн. Щоб повністю зрозуміти це, потрібно почути, ефект дійсно дуже красивий, музичний і невластивий нашому уявленню про звук гітари.

Перейшовши до налаштувань з категорії Foldback, я виявив, що вони досить інтенсивні. Настільки, що, здається, ніби дисторшн поїдає сам себе. Деякі з цих пресетів мають помітний присмак lo-fi, що безумовно сподобається багатьом сучасним музикантам. Крім того, ці звуки дуже яскраві, тому я зловив себе на тому, що відразу потягнувся до ручки тону на гітарі, щоб обрізати надлишок високих частот.

Пресети, позначені як Octave, є справжнім розривом шаблону, оскільки перетворять звук гітари в орган, клавесин, духову секцію або іншу кислоту. Як і багато інших ефектів на основі октавер, ці пресети звучать набагато краще при низькому рівні налаштувань гучності і тембру на гітарі. Режими 10 і 11 виявилися більш контрольованими та адекватними, ніж 12, 13 і 14.

Варіанти налаштувань з категорії Single Band Normal не зовсім "нормальні" з позицій лампового овердрайву, але при низьких значеннях настройки Sustain вони дають більш традиційний перевантажений звук. Пресети Single Band Foldback і Octave виявилися настільки екстремальними, що я спочатку не міг з ними впоратися. Причина була в тому, що я намагався грати як зі звичайним дисторшн. Коли я почав приглушати акорди ручкою гучності на гітарі, ці дивні звуки несподівано зазвучали як старі синтезатори ARP, і я був зачарований ними.

Нарешті, я спробував підключити до Multiwave Distortoin контролер Hot Hand. Кільце управляє настройками рівня чутливості і відгуку, створюючи ефект тремоло. Це в деякому роді круто і прикольно, але мені більше подобається використовувати педаль саму по собі.

Multiwave Distortoin являє собою дуже цікаву педаль, яка звучить як ні що інше, і деякі люди, випробувавши її, не зрозуміють усі принади. Вона не стане моїм фаворитом для блюзового або рок виступу, але для всього, що наближене до експериментів - начебто David Torn, Nine Inch Nails або Reeves Gabrels - ця педаль стане новим потужним знаряддям.

TRI-MOD FLANGER
Педаль Tri-Mod Flanger містить 11 різноманітних режимів роботи. Як і інші продукти серії Tri-Mod, вона володіє трьома технологіями модуляції звуку: повторенням огинаючої, залежно від атаки при звуковидобуванні або з використанням LFO. Також можна використовувати для управління параметрами кільце Hot Hand. Ефекти звучать дуже багато, глибоко і однорідно. Користувач може вибирати між товстими, тонкими, яскравими, хвилястими або статичними варіантами звучання фленжера - всі вони дуже музичні і легко застосовні. Мені дуже подобається, як ця педаль взаємодіє з контролером Hot Hand. Дозволяючи мені контролювати швидкість фленжера рухами руки в режимі реального часу, цей пристрій робить ефект живим, динамічним і дихаючим. Hot Hand і Tri-Mod Flanger чудово поєднуються не тільки з гітарою, але і з клавішними, вокалом і навіть ударними при записі в студії.

TRI-MOD WAH
Ця педаль - еволюція самого першого продукту від Source Audio, вона містить 11 видів ефекту wah з трьома способами управління. Наявність контролю глибини огинаючої дозволяє віднести Tri-Mod до класу auto-wah з настроюваною центральною частотою. Кожен з пресетів прямо-таки випромінює фанкові веселощі, особливо режими Classic Wah і Low Pass. Я виявив, що в поєднанні з LFO, настройка Multipeak дає дуже цікавий звук. Інструкція говорить про те, що цей режим являє собою просунутий фільтр з декількома піками і провалами, що рухаються в протилежних напрямках. Але найвеселіше починається, коли підключаєш чарівне кільце Hot Hand і починаєш створювати пульсуючі структури, в яких змішуються ефекти wah і tremolo. Будь який гітарист, який коли-небудь замислювався про те, щоб позмагатися з ді-джеями, клавішниками і звукорежисерами у справі створення неймовірних звуків, повинен обов'язково спробувати Tri-Mod Wah.

TRI-MOD PHASER
На закуску у нас залишився рідний брат Flanger в сім'ї Soundblox - педаль Tri-Mod Phaser. Вихідна ідея та ж: безліч варіацій ефекту зміщення фази і три способи його зміни. Source Audio взяли за основу класичні звуки, що нагадують Uni-Vibe і Phase 90, але тепер з ними можна витворяти такі речі, які оригіналам і не снилися. Також доступні фазер з декількома вирізами або різним показниками резонансу. Природно, я абсолютно не знаю, що це означає в перекладі з наукової мови, але я чую, що деякі звуки більш повні і багаті, а інші навпаки - дещо пустуваті (останні відмінно підійдуть для різних інтро або брейків зі спадами динаміки). Звичайно ж, нікуди не дітися від кільця Hot Hand, яке дозволяє виробляти хитромудрі танці з накладенням та зміщенням фаз. Проте будьте обережні, оскільки за певних умов звук може різко наростати і затухати в залежності від сили звуковидобування. Це слухається дуже дивно, але круто, оскільки збиває слухача з пантелику (а це завжди добре).

Source Audio подбали як про традиції (наявність звуків, подібних класичним педалям фазера), так і інноваціях (небачені типи спотворень і футуристичне кільце для контролю параметрів). Педалі Soundblox стали відмінним доповненням широкої лінійки ефектів Source Audio.

Мет Блекет

Прочитати оригінал статті можнва на сайті (англіська мова): http://www.sourceaudio.net/files/review_gp_1008.pdf

 

Замовити продукцію Source Audio можна у нас на сійті

 

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]