Українські та європейські експерти музичного бізнесу одночасно в одному місці

Цієї весни ключові гравці українського шоу-бізнесу спільно з європейськими експертами зберуться в рамках наймасштабнішого професійного заходу. Мета — поділитися власним досвідом, реальними кейсами і обговорити актуальні питання індустрії. Монументальна мета й ідея Kyiv Music Days — розвиток музичної сфери в Україні. Розширення її можливостей та інструментарію, залучення нових технологій та їхня адаптація на ринку, аналітика і відображення актуального стану галузі та презентація сучасних тенденцій, а також — знайомство професійної аудиторії з молодими музикантами.

У цьому році в рамках форуму Kyiv Music Days відбудуться: конференція концертної індустрії, шоукейс-фестиваль, премія Kyiv Music Days Awards та виставка

Kyiv Music Days

Конференція концертної індустрії

Три дні форуму будуть включати в себе освітні лекції, майстер-класи та панельні дискусії за участі українських спікерів та запрошених зарубіжних гостей. Програма Kyiv Music Days розділена на три великих секції — Main, Arrange і Trends.

Секція Main — спікери, про чиї кейси говорить весь світ — європейські фестивалі та їхня організація, правові питання в музичній індустрії, культурна дипломатія і профільна освіта. Особливо цікавою секція буде організаторам, промоутерам і всім, хто бажає зануритися в світ музичної індустрії.

Спікери, яких варто почути:

  • Katalin Füri — директор з комунікацій Sziget Cultural Management Ltd. Кейс: «Принципи і правила побудови успішної комунікації масштабного проекту»;
  • Юрій Нікітін — генеральний продюсер mamamusic, знакові проекти — Ірина Білик, VERKA SERDUCHKA, НеАнгели, NIKITA, АВІАТОР, ARMIA, Ольга Горбачова, KAZKA;
  • Михайло Ясинський — генеральний продюсер Secret Service EA. Кейс: «Королева ночі. Оля Полякова». Стратегічний PR як спосіб досягти sold-out на всіх найбільших майданчиках країни;
  • Simon De Winter — менеджер артистів (раніше - тур-менеджер Kaiser Chiefs, Fink, Kwabs). Кейс: «Гастрольний бізнес. Україна і Великобританія. Минуле і майбутнє»;
  • Agnieszka Wojciechowska — Голова Культурного Департаменту та програмний директор польського фестивалю Wschód Kultury — Inne Brzmienia Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
  • Rafał Chwała — художній керівник Different Sounds Art'n'Music Festival. Кейс: «Як працює польський музичний ринок?»;
  • Дмитро Феліксов і Дмитро Чинь — співзасновники сервісу з продажу квитків concert.ua. Дискусія: «Чи можливі WIN-WIN відносини між промоутером і квитковим оператором? Як їх налагодити і в чому саме полягає синергія?», кейс: «Акції та знижки як промо-інструмент довгих продажів на прикладі стадіонного шоу MONATIK Love it Ритм»;
  • Олександр Варениця — музичний журналіст, PR-менеджер, ідеолог і засновник агентства «Много води». Дискусія з Ігорем Панасовим: «PR і Медіа. Пошуки спільної мови»;
  • Анна Штефан, Юлія Гришина і Анна Осетинська — представники незалежної юридичної школи CTRL.School. Кейси: «Авторське право в музичній індустрії», «Правова грамотність в креативних індустріях — фундамент успішного бізнесу»;
  • Ростислав Русаков — промоутер, музикант, журналіст, творець «Южный берег Киева» і Hedonism Festival. Кейс: «Fest is Dead»;
  • Євген Філатов — композитор, саунд-продюсер, засновник групи The Maneken, саунд-продюсер ONUKA и The Elephants. Лекція в форматі Q & A;
  • Максим Ткаченко — засновник і директор «Квартал-Концерт». Кейс: «Створення і просування успішних брендів на прикладі компанії “Квартал-Концерт”».

Kyiv Music Days

Секція Arrange — даний напрямок присвячено роботі ЗМІ і технічного забезпечення заходів. Тут, з одного боку, організатори концертів і рентал-агенції сценічного обладнання поділяться досвідом і специфікою співпраці. З іншого — представники профільних ЗМІ та музичні лейбли розкажуть про те, в якому розрізі сьогодні необхідно вибудовувати комунікацію один з одним. Секція буде цікава представникам ЗМІ, PR-никам, промоутерам і артистам.

Спікери, яких варто почути:

  • Євген Кибець — засновник концертного агентства Happy Music Group. Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
  • Олексій Бондаренко — засновник блогу про нову українську музику LiRoom. Кейс: «Платформа про нову українську музику. Як ми трансформуємо LiRoom з маленького блогу в велике медіа»;
  • Григорій Фатьянов, Дмитро Терешков, Женя Сугак і Стас Корольов (YUKO) — представники лейблу Masterskaya. Кейси: «Хто такий самобутній артист? Досвід лейбла Masterskaya», «Інструменти просування самобутнього артиста, які реально працюють», презентація Masterskaya HUB;
  • Сергій Малецький — засновник концертного агентства H2D. Дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця? »;
  • Максим Сердюк — головний редактор онлайн-журналу СЛУХ, в минулому — головний редактор інтернет-видання про українську музику Muzmapa. Кейс: «*тут має бути клікабельна назва* Про хайп в музичних медіа і про те, як бути на слуху»;
  • Андрій Максимов — музичний фотограф. Кейс: «Фотограф у музичній індустрії»;
  • Ксенія Шагова — PR-агент (співпрацювала з такими концертними агентствами, як H2D і HMG). Дискусія: «Що не так з української музичної журналістикою. Поради від гравців ринку»;
  • Андрій Іноземцев — діяч мистецтва. Директор проектів Alina Pash і Счастливые Люди. Раніше — букінг-агент Noize MC, Anakondaz, Кравц, арт-директор Crystal Hall. Лекція в форматі Q & A;
  • Віктор Данько — засновник компанії Rider Rent (компанія спеціалізується на технічному забезпеченні масштабних заходів). Кейс: «Вибір технічного підрядника. Твій підрядник — друг чи партнер?», дискусія: «Рентал і промоутер. Чи існує ефективна співпраця?».

І, нарешті, секція Trends — це можливість дізнатися більше про актуальні теми і тренди галузі. Спікери ділитимуться інформацією про нові можливості та технології — блогінг, влогінг і соціальних мережі, інструменти маркетингових колаборацій селебріті і брендів, також будуть підняті теми безкоштовного просування контенту та авторських прав. Кейси даної секції будуть інформативні для музичних менеджерів, артистів і представників ЗМІ.

Спікери, яких варто почути:

  • Анна Міщенко — засновниця компанії Convergo, куратор напрямку Celebrity  Marketing. Кейс: «Маркетингові колаборації брендів і селебріті»;
  • Андрій Куртов, Анна Сутуліна і Максим Яковлев — представники відеолейбла AIR Music. Кейс: «Топ 10 стереотипів музиканта щодо YouTube», «Безкоштовні способи просування кліпу», «Чому відеоблогери популярні і чому музикантам варто у них повчитися»;
  • Соня Сотник — ведуча Radio ROKS. Кейс: «Як саме і навіщо потрапляти в ефір радіостанції»;
  • Олена Осипчук — PR-директор компанії WOG. Кейс: «Невипадкові випадковості. Як брендам вибудовувати відносини з селебріті»;
  • Ірина Горова — продюсер MOZGI Entertainment, співзасновник MOZGI GROUP. Кейс: «1 + 1 = 11 або чому селебріті і бренди повинні працювати разом»;
  • Музичні гурти KADNAY і Alloise.

Більше про спікерів — на сайті.

Kyiv Music Days розклад

Kyiv Music Days розклад

Kyiv Music Days розклад

Шоукейс-фестиваль

Шоукейс-фестиваль — відома світова практика формату music week: музиканти і виконавці різних стилів презентують себе перед професійною аудиторією, яка складається із менеджерів, промоутерів, представників музичних агентств, лейблів і звукозаписних компаній.
Щоб виступи артистів проходили в правильній атмосфері, на Kyiv Music Days працюватимуть різножанрові сцени: Jazz Stage, Different Sounds Festival Stage, Electronica Stage, Indie Stage, RAP.UA Stage і World Music Stage. У кожної з сцен — своя унікальна локація і партнер.

  • Jazz Stage розташується в барі Barman Dictat, а її партнером виступить Odessa JazzFest;
  • Локація Electronica StageAlchemist Bar, партнери — Masterskaya, LILA Music, Holywood UA Recording Space;
  • Different Sounds Festival Stage шукайте в MK Music Space, її партнером сцени стане Wschód Kultury - Inne Brzmienia Art'n'Music Festival;
  • Локацією Indie Stage стане галерея-бар it's NOT the LOUVR, а партнером — Radio ROKS;
  • RAP.UA Stage знайде своє місце в Olimpiyskiy BALLPARK і партнера в особі порталу RAP.UA;
  • Локація World Music StageХ.Л.А.М., а партнерами сцени виступлять Masterskaya, LILA Music і Holywood UA Recording Space.



Kyiv Music Days Awards 2019

В рамках щорічної галузевої премії Kyiv Music Days Awards будуть визначені професіонали музичної індустрії в наступних номінаціях:

  • Найкращий промоутер / концертне агентство;
  • Найкращий квитковий оператор;
  • Найкращий менеджер артиста;
  • Найкращий музичний журналіст;
  • Найкращий PR (менеджер / компанія);
  • Найкраще видання про музику;
  • Найкращий затишний концертний майданчик (місткістю до 500 чоловік);
  • Найкращий концертний майданчик (місткістю до 1500 чоловік);
  • Найкращий великий концертний майданчик (місткістю від 1500 чоловік);
  • Найкращий технічний підрядник (звук);
  • Найкращий технічний підрядник (світло).

Виставка

Виставкова зона на Kyiv Music Days 2019 буде включати в себе: виставку музичних інструментів та обладнання від Musician.UA: Музикант.укр, зону активностей від відеолейбла AIR Music, стенд з мерчем, платівками, книгами та сувенірною продукцією, а також безліч фотозон.

Kyiv Music Days

12-14 квітня, НСК «Олімпійський»

Квитки вже у продажу на Concert.ua

Подія в Facebook

Акредитація

Коментарі

Ще ніхто нічого не написав, ви можете стати першими!

Написати коментар [відмінити відповідь]