Обробка звуку

Серія VX – це класичні підсилювачі для невеликих інсталяцій та студій. Підсилювачі серії VX побудовані за топологією H-класу. Ця топологія забезпечує вищи..
Підсилювач виконаний в металевому корпусі висотою 88 мм (2U). Конструкція підсилювача передбачає установку його в стандартну стійку (Rack 19"). Підсилювач ..
Аналоговий підсилювач з імпульсним джерелом живлення. Підсилювач виконаний в металевому (сталевому) корпусі висотою 88 мм (2U). Конструкція підсилювача передбач..
Висококласний підсилювач потужності. На платі вхідного блоку встановлені з'єднувачі 1/4" Jack і перемикач режиму роботи (Моно, Стерео, Міст). Підсилюва..
СF-серія – це комерційна серія професійних підсилювачів потужності. Підгрупа CF900-2400 має вбудований кросовер з лінійним виходом, що перемикається. По о..
80%
80%
M2000 надає Вам широку палітру високоякісних ефектів, що дозволяють створювати, по-істині, магічні ефекти. Двопроцесорна конфігурація дозволяє запускати два пов..
40%
40%
Finalizer 96K - це найбільш просунута версія мастеринговых процесорів знаменитої серії Finalizer. Примітно, що свого часу TC Electronic першим утворив закінчени..
Звукова екосистема, що просто масштабується. AHM-64 - це потужний матричний аудіопроцесор 64x64, підтримуваний комплексної екосистемою масштабованих рішень в..
Підсилювачі SPA Series від QSC – це два напівавтоматичні конвекційні охолоджувані підсилювачі потужності з рековим стандартом 1U, які забезпечують два або..
Стереопідсилювач QSC GX5 ідеально підходить для професійних артистів, яким потрібна максимальна продуктивність і портативність при обмеженому бюджеті. Конструкт..
Новинка
Новинка
ART HeadAmp4 - це зручний та ефективний підсилювач для навушників. Він має чотири окремі канали з регулюванням рівня підсилення для кожного виходу. Ідеально під..
60%
60%
RME ADI-642 8-канальний ЦАП/АЦП конвертер, із форматів MADI в AES та навпаки, є останнім доповненням до вельми успішної серії RME MADI. Серед інших відмінних ри..
Новинка
Новинка
Директ-бокс ART XDirect™ — інтерфейс високої якості, який дозволяє підключати інструментальні, лінійні або динамічні сигнали до мікшера або іншого з..
Новинка
Новинка
Директ-бокс ART T8 — це високоякісний пасивний аудіоінтерфейс, який використовує 8 трансформаторів для розділення земельних сигналів введення та виведення..
Новинка
Новинка
ART PDB4 — це найсучасніший чотирьохканальний пасивний директ-бокс, який забезпечує найвищу якість звуку та повну ізоляцію завдяки використанню трансформа..
Директ-бокс ART PDB – надійний і міцний пристрій для підключення електронних музичних інструментів (або інших аудіо джерел) до збалансованих входів мікшер..
ART dADB - двоканальний активний директ-бокс з високоякісними інтерфейсами для підключення інструментів і динаміків до балансних входів. Компактний корпус, ш..
Новинка
Новинка
Директ-бокс ART CleanBOX II — відмінний вибір для всіх, хто має справу з аудіо системами і шукає спосіб позбавитися від неприємного "гулу". Цей ..
Новинка
Новинка
Відтепер Ваші професійні аудіопристрої досягнуть ідеального звучання, завдяки ART BT-DI — міцному та гнучкому Bluetooth аудіо DAC. Цей пристрій призначени..
Новинка
Новинка
ART AV Direct — ідеальне рішення для підключення різноманітних пристроїв до мікрофонного входу з одним XLR-з'єднанням. Цей директ-бокс забезпечує безд..
SQUARE ONE SQ1G Klark-Teknik пропонує принципово новий підхід до еквалізації на основі власної схеми Proportional-Q (пропорційна добротність), більш гнучкої, що..
KLARK TEKNIK DN370 Klark-Teknik пропонує принципово новий підхід до еквалізації на основі власної схеми Proportional-Q (пропорційна добротність), набагато більш..
DBX 1074 - це чотириканальний гейт, який забезпечує 4 канали гейтинг з регуляторами порогу, глибини і повернення на кожному каналі. 1074, як і інші продукти dbx..
10%
Новинка
10%
Новинка
Шукаєте ідеальний стереопідсилювач, який відповідає всім Вашим вимогам щодо якості звуку та функціональності? Перед Вами AIWA AMU-120BTBK – ідеальний вибі..
Показано з 25 по 48 з 195 (всього 9 сторінок)
Обробка звуку

Обладнання для обробки звуку

Крім мікрофонів і цифрових звукових робочих станцій, важливою частиною будь-якої домашньої студії є обладнання для обробки сигналів. Від управління динамікою компресорів і лімітерів до обробки ефектів реверберації і затримки, ці інструменти необхідні для створення професійного звучання кінцевого продукту. Розуміння того, як працюють процесори динамічного управління, такі як компресори, лімітери, еквалайзери і гейти, а також знання того, як до досконалості використовувати мультиефекти, такі як затримки і реверберації, зроблять Вас найкращим продюсером і звукоінженером. Також важливо пам'ятати, що інструменти обробки сигналів – це всього лише інструменти. Немає правил, що забороняють використовувати їх по-різному або по-новому для створення нових звуків.

Еквалайзери

Еквалайзер – це аудіопристрій, який може збільшувати та/або зменшувати енергію (амплітуду) в певних частотних діапазонах за допомогою однієї або декількох схем фільтрів. Сьогодні існує безліч різних типів еквалайзерів, які використовуються в різних додатках, але, по суті, всі вони роблять одне і те ж.

Компресори

Компресор – це пристрій для керування динамічним діапазоном програмного матеріалу. Це корисно в разі вокалу або інструменту, який змінюється від низького рівня до дуже високого. Зменшення динамічного діапазону призводить до зменшення найвищих рівнів, що запобігає спотворенню і спрощує встановлення оптимальних рівнів. Правильно застосована компресія дозволяє інструменту або вокалу краще «сидіти» в міксі, а також забезпечує більш гучні середні рівні і більш різке звучання.

Лімітери

Лімітер не дозволяє вихідному сигналу перевищувати заданий рівень. Прикладом особливо ефективного лімитера є захист гучномовців від перевантаження і спотворень. Часто використовується при мастерингу і мовленні, обмеження може запобігти спотворенню як в цифрових, так і в аналогових системах.

Noise gates

Noise gate – це тип компресора, який часто використовується для автоматичного відключення сигналу від тимчасово невикористаного мікрофона або іншого джерела вхідного сигналу. Коли рівень сигналу мікрофона падає нижче певної точки, вхід цього мікрофона послаблюється досить швидко, щоб усунути будь-який фоновий шум, який він може вносити в мікс.

Ревербератори

Після еквалізації і компресії звукорежисери найчастіше покладаються на реверберацію – це комбінації відбитих звуків, які існують в кімнаті після того, як джерело звуку зупинилось.

Дилей

Процес тягне за собою отримання аудіосигналу, збереження його в тимчасовій пам'яті і наступне відтворення через певний час. Простіше кажучи, дилей змушує звук повторюватися в більш пізній час.

Купуйте обладнання для обробки звуку в Музикант.укр

Купити обладнання для обробки звуку можна в наших магазинах. Також є можливість зробити замовлення в інтернет-магазині. Доставка здійснюється по всій території України. Завдяки широкому асортименту, кожен зможе підібрати для себе товар, який підійде за характеристиками та вартістю. Ви завжди можете розраховувати на професійну консультацію та допомогу в підборі потрібного товару. Ми піклуємося про якість обслуговування і робимо все можливе, щоб Ви лишились задоволені покупкою.