Друзі! 05.05.24 всі департаменти МУЗИКАНТ.укр - вихідні!

Yamaha

Немає жодного товару цього виробника.

Yamaha

Корпорація Yamaha була заснована в Японії в 1887 році і почала свою діяльність з виробництва язичкових органів (фісгармоній). Тоді вона називалася Nippon Gakki Co., Ltd. З тих пір корпорація Yamaha виросла в найбільшого в світі виробника всіх видів музичних інструментів і стала провідним виробником аудіо / відео продукції, напівпровідників та інших товарів, що мають відношення до комп'ютерів, спортивних товарів, побутової техніки, спеціальних сплавів, інструментів і промислових роботів.

На сьогоднішній день Yamaha має 106 дочірніх компаній і представництв по всьому світу на додаток до значної кількості компаній в Японії.

На додаток до цього, Yamaha володіє і управляє унікальними зонами відпочинку по всій Японії, призначеними для організації дозвілля та культурного розвитку наших покупців. Також Yamaha надає місця для занять музикою, дає можливість презентації своїх композицій і створює інфраструктуру для музичних експериментів, що приносять задоволення.

З часу заснування в 1966 році, фонд Yamaha Music Foundation веде активну діяльність, пов'язану з музикою; вона включає в себе відкриття музичних шкіл Yamaha і проведення юнацького фестивалю Junior Original Concert. Зобов'язання щодо популяризації музики, розвитку та підтримки музичної освіти - один з найважливіших елементів, що відрізняють Yamaha від конкурентів.

Yamaha прагне виробляти товари та послуги, що задовольняють найрізноманітніші запити і потреби людей по всьому світу. Продукція і послуги компанії отримали міжнародне визнання завдяки чудовій якості, дизайну, акустиці, технологіям, виробництву і орієнтованості на споживача. Продукція та послуги Yamaha високо цінуються професіоналами, установами та підприємцями, що мають відношення до цієї галузі.

Філософія нашої корпорації полягає в орієнтованості менеджменту та виробництва на потребах кінцевого споживача; надання високоякісних товарів і послуг; постійних зусиллях, спрямованих на розширення існуючих ринків і створення нових; розширенні дослідницьких робіт та поліпшенні виробництва, розрахованих на тривалу перспективу; виконанні зобов'язань перед кінцевими користувачами через постійне поліпшення післяпродажного обслуговування; прагненні до подальшої глобалізації бізнесу корпорації Yamaha; стимулюванні зростання компанії через розширення асортименту.

www.yamaha.com