Мікрофон універсальний Electro-Voice RE20

Код товару: RE 20

Ціна
35471 ₴
Передзамовлення
Попереднє замовлення
Виробник:
На фізичні товари доступна можливість безкоштовної доставки за Вашою адресою за допомогою сервісу Нова Пошта при замовленні від 1000 грн.

Electro-Voice RE20

Electro-Voice RE20 – професійний кардіоїдний динамічний мікрофон, який широко використовується в радіомовленні з 1968 року. Розроблений Electro-Voice з використанням запатентованої технології Variable-D та елемента з великою діафрагмою, він був названий "культовим" мікрофоном у галузі завдяки своєму природному звучанню та широкому застосуванню на радіо, телебаченні та в студіях звукозапису. У 2015 році RE20 був включений до Зали слави технологій TEC Awards. Широка частотна характеристика у поєднанні з відмінними перехідними характеристиками робить RE20 порівнянним з кращими конденсаторними кардіоїдними мікрофонами, а перемикач, що легко працює, коригує баланс спектру для використання в умовах великої дальності зв'язку або в інших додатках, де потрібно послаблення низьких частот. Будучи справжнім кардіоїдним мікрофоном, RE20 забезпечує найбільше придушення на 180º від осі безпосередньо до задньої частини мікрофона. Керування діаграмою спрямованості настільки стійке, що частотна характеристика практично не залежить від кутового розташування джерела звуку, що практично не створює забарвлення за межами осі й забезпечує максимально можливе придушення небажаних звуків. Вбудований фільтр вибухових та вітрових перешкод закриває кожний акустичний отвір RE20.

Під час запису або на сцені співаки можуть "близько підходити" до мікрофону, співати, майже торкаючись губами решітки мікрофона, не побоюючись вибухових звуків. Частина фільтра також забезпечує амортизацію внутрішнього елемента мікрофона, знижуючи передачу вібрацій зовнішніх джерел. Виняткові характеристики RE20 досягаються за рахунок використання великої діафрагми зі сплаву Acous-talloy у поєднанні з алюмінієвою котушкою з виключно низькою масою. Завдяки такому розташуванню мембрани RE20 здатний відтворювати дуже високі рівні звукового тиску, не побоюючись перевантажень та спотворень, які часто виникають при використанні конденсаторів із фантомним живленням. Крім того, RE20 продовжує бездоганно працювати в умовах високої вологості та підвищених температур, які значно погіршують характеристики конденсаторних мікрофонів конкурентів. Масивний сталевий корпус та ефективна антишумова котушка гарантують стійкість RE20 до наведених магнітних шумів та перешкод. Це означає, що RE20 може успішно використовуватись у ситуаціях, коли інші мікрофони мають неприйнятний рівень шуму та перешкод. Ефект наближення, що посилює низькі частоти, характерний для більшості спрямованих мікрофонів при використанні їх поблизу джерела звуку усунений. Це досягається завдяки використанню ексклюзивної технології EV Variable-D. Завдяки керуванню ефектом близькості мікрофона, RE20 може бути розташований дуже близько до джерел звуку без втрати чіткості та ясності, що робить його ідеальним для щільних звуків та складних інструментів. Його можна використовувати всередині бас-барабанів, на акустичних гітарах, а також у голосових кабінах та мовних студіях.

Electro-Voice RE20

Історія

В 1953 компанія Electro-Voice розробила технологію Variable-D, що дозволяє змінити зону захоплення мікрофона в кардіоїдну діаграму спрямованості, використовуючи тільки один елемент перетворювача. Істотним покращенням стало усунення проблем з ефектом близькості, який досягався шляхом спрямування звукових хвиль до задньої частини випромінюючого елемента через численні отвори в корпусі. Мікрофон з полірованого алюмінію моделі 664 став першим продуктом Variable-D, за ним були дешевша і низькоякісна модель 665 і високоякісна модель 666, пофарбована в колір оливкового дерева, яка стала популярною серед телестудій і мовних компаній. Модель 666 була відносно важкою, з помітним виступом на корпусі, на якому розташовувалися порти та повітропроводи, тому в 1960-х роках Electro-Voice замінила її на RE15 – легкий, тонкий мікрофон з рядом портів в ручці, що є новою конструкцією EV "Continuously Variable-D". Мікрофон RE15 набув широкого поширення в телевізійних студіях.

Компанія EV хотіла створити динамічний мікрофон, який міг би конкурувати з конденсаторними мікрофонами, та доручила це завдання інженеру Тому Лайнінгеру. В 1968 Лайнінгер випустив модель RE20, в якій була реалізована концепція Variable-D. Мікрофон RE20 був більшим, більш ніж удвічі важчим за модель 666, але його якість звучання була чудовою. Мікрофон поставлявся з перемикачем для налаштування мідбасової характеристики, що послаблює частоти нижче 400 Гц за допомогою слабкого фільтра високих частот. Як і у всіх преміальних мікрофонах EV, у ньому використовувався розроблений у 1930-х роках метод зниження електромагнітних перешкод шляхом підключення котушки хамбакера поза полярністю з котушкою мікрофонного елемента. Елемент мікрофона розташовувався відносно далеко від ґрат, щоб диктори не чули надто голосно. Внутрішній поліуретановий поп-фільтр дозволяв зменшити кількість подихів.

Застосування

Коли в 1968 році був випущений мікрофон RE20, він був прийнятий дикторами радіо та телебачення за природне звучання та постійний рівень по всій діаграмі спрямованості. Диктор міг повертати голову вправо та вліво без особливих змін у звучанні. RE20 та її варіації використовуються для різних цілей у музиці. На сцені діаграма спрямованості допомагає уникнути зворотного акустичного зв'язку, а точність відтворення низьких частот робить RE20 ідеальною для басових інструментів, таких як ударні томи, підлогові томи, бас-гітара, великі саксофони і ріжки. RE20 також використовувався для підсилювачів електрогітар.

Продюсер Роберт Маргулефф використав RE20 для вокалу Стіві Вандера у двох альбомних проектах: Talking Book у 1972 році та Innervisions у 1973 році. За словами Маргулеффа, RE20 допоміг досягти "близького звучання". Крім того, відстань від ґрат до елемента дозволяла Вандеру залишатися в контакті з мікрофоном під час співу, не перевантажуючи елемент. У 1981 році в записі пісні Джоан Джетт "I Love Rock 'n' Roll" інженер Глен Колоткін використав мікрофон RE20 для її вокалу та ще один для гітарних підсилювачів. Він зняв передню головку з ударного барабана, помістив подушку всередину, а потім направив RE20 на внутрішню поверхню барабанної раковини. Для альбому Карлоса Сантани Supernatural 1999 Колоткін встановив RE20 на кабінети електрогітар, а також інші мікрофони для комбінованого мікшування. Для кік-барабану він використовував RE20 самостійно. За словами Колоткіна, RE20 "відмінно підходить для рок-н-ролу".

Electro-Voice RE20

Особливості

  • Улюбленець ведучих радіопередач та студій озвучування (кращий мікрофон для мовлення протягом десятиліть)
  • Ідеально підходить для запису інструментів, особливо ударних та акустичних гітар
  • Технологія Variable-D мінімізує ефект близькості, забезпечуючи рівне та стабільне звучання
  • Велика діафрагма забезпечує чутливість та відгук, як у конденсаторного мікрофона
  • Рівний, природний та контрольований звуковий характер
  • Кардіоїдна полярна діаграма спрямованості забезпечує 180º відхилення поза осі, без забарвлення
  • Плоска частотна характеристика RE20 залишається рівною навіть на дуже близькій відстані
  • Студійний конденсаторний відгук, що не вимагає живлення та несприйнятливий до перевантажень
  • Велика діафрагма зі сплаву Acoustalloy та низькомасова алюмінієва звукова котушка
  • Внутрішній фільтр вибухових та вітрових перешкод усуває шум вітру в безпосередній близькості від мікрофону
  • Динамічний елемент із великою діафрагмою
  • Котушка Humbucking захищає від мережевого шуму
  • Перемикач низьких частот коригує баланс спектру для використання в умовах великої дальності дії та усуває низькочастотний шум та гул

Інструкція користувача

 

Характеристики
Призначення мікрофону Універсальний
Тип мікрофону Динамічний
Діаграма спрямованості Кардіоїдна
Тип підключення Дротовий
Розміщення мікрофону На стійку
Конектор 3-pin XLR
Опір 150 Ом
Частотна характеристика 45 Гц - 18 кГц
Чутливість 1,5 мВ/Па
Габарити, мм 216,7 x 54,4 x 49,2
Вага, кг 0,737
Комплектація Тримач
Гарантія, місяць 12
Колір Срібний
Країна реєстрації бренду США
Країна-виробник товару Китай

Немає відгуків про цей товар.

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтеся чи створіть обліковий запис перш ніж написати відгук

Немає згадок про цей товар.

Схожі товари

Shure KSM9 – це вокальний конденсаторний мікрофон преміум-класу, який вловлює тонкість вокалу з надзвичайною деталізацією, забезпечуючи чітку артикуляцію, функціональну гнучкість і точне відтворення вокалу. KSM9 є першим портативним конденсаторним мікрофоном з подвійною діафрагмою та змін..
Shure KSM9HS – це вокальний конденсаторний мікрофон преміум-класу, який вловлює тонкість вокалу з надзвичайною деталізацією, забезпечуючи чітку артикуляцію, функціональну гнучкість і точне відтворення вокалу. Розроблений відповідно до суворих стандартів, KSM9HS розкриває нюанси та тонкіст..
Shure PGADRUMKIT7 – це набір професійної якості для барабанних мікрофонів, що складається з 7 елементів, призначений для захоплення звуку для бас-бочок, малих барабанів і томів. Його можна використовувати в аудіо-додатках для живої сцени, театру, молитовних будинків і т.д. У комплект P..
Мікрофонний набір Shure DMK57-52 забезпечує якість Shure в комплекті з чотирьох барабанних мікрофонів з кріпленнями та кейсом для перенесення. У комплект входять три легендарні мікрофони Shure SM57 – практично промисловий стандарт мікрофонів для малих барабанів, а також відмінний виб..